sobota, 13 sierpnia 2011

Najlepszy Komentator Miesiąca za 3 minione miesiące :)

Ze względu na to, że ostatnio miałam wiele problemów i załatwień osobistych, a później nastały wakacje konkurs NKM się nie odbywał, dlatego też postanowiłam nagrodzić obecnych, najlepszych komentatorów bloga i nadać im tytuł NKM za 3 ostatnie miesiące (maj, czerwiec, lipiec). NKM sierpniowy zostanie wybrany zgodnie z planem, czyli 1 września.
A więc przejdźmy do rzeczy. Przypomnę tylko, że tytuł NKM można otrzymać tylko raz w danym roku i dotychczas otrzymały go:
kina614 - luty 2011
JulaFiolet - marzec 2011
agatka_aparatka - kwiecień 2011 (zaległa okładka dla Ciebie, sorki że tak późno)


Kto będzie następny?
To zależy tylko od Ciebie! Komentuj notki i przekonaj się!!!
Nagrodą za tytuł NKM jest 30$ oraz umieszczenie w CoverDollPL ®

A oto 3 wspomniane osoby, które postanowiłam nagrodzić tytułem NKM za minione miesiące:

- Kamila99001 NKM za maj 2011
- richie5522 NKM za czerwiec 2011
- olka306 NKM za lipiec 2011

GRATULUJĘ! Zgłoście się po nagrody w mojej Księdze Gości na Stardoll. Nie zapomnijcie też potwierdzić Waszą nazwę ze stardoll, gdyż nie zawsze jest ona taka sama jak na koncie bloggera.
Nagrody można odbierać przez 2 dni od ogłoszenia wyników. Nieodebrane w tym terminie przepadają!

6 komentarzy:

mia.vico pisze...

Gratulacje!. :)

julia5121995 pisze...

Gratki wszystkim :D

L. pisze...

Gratulacje :)

Anna pisze...

gratulacje :)

topstar2000. pisze...

Gratulacje **


topstar2000.

monia129 pisze...

Gratuluje :)