piątek, 8 lipca 2011

Metamorfozy

Metamorfozy wykonuję jak mam wolną chwilę i zazwyczaj dodaję kilka dni po ich zrobieniu ;) Więc, pewnie niektórzy z Was zmieniają makijaż... to tak mówię dla sprostowania.

U twojej lalki miałam problem z doborem włosów, więc zostawiłam takie jakie masz. Nie lubię takich ust, ponieważ wydają mi się dziwne...Do makijażu użyłam: zielonego i fioletowego cienia - kolorów w tym miesiącu modnych! Na usta dałam trochę szminki.

Twoja lalka, mówiąc szczerze nie miała żądnych kosmetyków, oprócz darmówek. Więc zmieniłam tylko fryzurę i dałam okulary.

Jak zobaczyłam twoją lalkę od razy pomyślałam, kto to jest? do kogo jest podobna? Twoja lalka mi kogoś przypomina, ale nie mam pojęcia kogo ;/. Na policzki dałam puder, na oczy fioletowy i zielony cień.
Widzę, że masz już cienie ;D
Śliczną masz lalkę ;D. Ładnie wyglądają te pomalowane oczy. Ja zmieniłam Ci włosy, do makijażu użyłam zielonego, żółtego i takiego lekko czerwonego cienia :) Mi się podoba uzyskany efekt, taka słodka laleczka :>

I jak podoba Wam się?

2 komentarze:

Nattie pisze...

Dziękuję !
tusiaw4

aluchna pisze...

mi bardzo sie podoba !!!

aluchnaCool