piątek, 8 lipca 2011

Metamorfozy - ostatnia część

Podobała mi się kolorystyka makijażu, taka ciemna ;D Ja postawiłam na jasne kolory. Zmieniłam włosy na tą śliczną fryzurkę. Do makijażu użyłam, czarnego i bordowego cienia. Na usta dałam łososiową szminkę i puder na policzki. Uzyskałam taki efekt, mi się podoba ;)Nic szokującego, jeden jedyny cień nałożony na całą powiekę aż do brwi. Jak widać zmieniłam Ci fryzurę, użyłam niebieskiego i różowego cienia. W kącikach dałam biały.

Fajnie wygląda ten makijaż, ale nie jestem ich zwolenniczką... i znów w takim przypadku postawiłam na jasne cienie - czerwony oraz pomarańczowy, na usta dałam piękną czerwoną szminkę ;)
I tu o dziwo podobny makijaż, spostrzegłam się podpisując tą pracę, ale niech tak zostanie. Przed metamorfozą twoja lalka miała taki ostry wyraz twarzy a ja zmieniła na taki bardziej spokojny ;)


7 komentarzy:

DarisiaJB / Daria (Miyavi ;3) pisze...

Bardzo podoba mi się metamorfoza, dziękuję (: Niestety, jeszcze nie mam dostępnych tych włosków, ale już niedużo brakuje :)

Dominique pisze...

mogę prosić metamorfozę?

dominika403 ;)

Girl3984 pisze...

Prosze zrób mi też metamorfozę

MissMilka3984

niebieskooka pisze...

fajne metamorfozy :)
Zapraszam do mojego bloga

Miniga1 pisze...

dzięki za metamorfozę ;)

jackffy pisze...

cześć ; ) chciałabym metamorfozę . można ? - justysia033

AgoO pisze...

Mogę prosić o metamorfozę?
Napisz na prv-ie ;p
LoveAgoO