czwartek, 15 lipca 2010

Skoro już o konkursach mowa...

Właśnie wpadłam na pomysł stworzenia kolejnego konkursu. Będzie to konkurs z okazji 125 rocznicy urodzin Josefa Franka. Osoby zakwalifikowane do konkursu będą miały za zadanie stworzyć włany design (projekt) tapety-obrazu w stylu tego architekta-projektanta. Cześć przykładowych projektów pokazywałam w porannej notce, a część zamieszczam tutaj. Oczywiście projekt musi być wykonany przy użyciu scenerii. Zadanie nie jest łatwe, dlatego zanim się zgłosicie zastanówcie się czy podołacie.
Kilka zasad konkursu:

  1. Scenerię TRZEBA wykonać dziś do godziny 20.00. Scenerie wykonane po wskazanej godzinie nie wezną udziału w konkursie!
  2. Każdy może wykonać TYLKO 1 scenerię. 
  3. Sceneria ma być w stylu tapety (wzory i maziajki). Nie można na niej umieszczać dollek, można za to używać przedmiotów które macie dostępne w apartamencie (kwiaty, owoce, itp.)
  4. Scenerię należy wykonać w klubie NASZE_KONKURSY. ILOŚĆ MIEJSC W KLUBIE DO TEGO KONKURSU JEST OGRANICZONA do MAX 40 OSÓB! Scenerie zrobione w innych miejscach nie będą brane pod uwagę.
  5. Scenerię NALEŻY podpisać swoją nazwą ze stardoll dopisując po niej tekst "konkurs na design". Przykład: HarajukuGirlPL - konkurs na design. Scenerie inaczej podpisane nie będą się liczyć i bardzo proszę aby tego przestrzegać, gdyż często się zdarza, że uczestnicy konkursu podpisują prace według swojego "widzimisię" tworząc w ten sposób bałagan i zamieszanie - nie będę tego tolerować!
  6. Wyniki konkursu za 1-3 dni. Nagroda.... NIESPODZIANKA!
PS: I BARDZO PROSZĘ ABY PO ZAPISANIU ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM KLUBU! Jeśli nie będziecie się z nim zgadzać to można zrezygnować z uczestnictwa.

EDIT 16:27
DO KONKURSU ZOSTAŁO PRZYJĘTYCH 51 OSÓB,
TO I TAK O 11 WIĘCEJ NIŻ PLANOWAŁAM!
PROSZĘ SIĘ JUŻ NIE ZGŁASZAĆ!

Poniżej  jeszcze kilka przykładów designu Josefa Franka.


KOMENTARZE - nagrodę za szybkość otrzymuje Avie95

36 komentarzy:

Ania pisze...

Ja nie mam talentu... :(
Ale życzę wszystkim powodzenia :D
Avie95

Panna.Daria pisze...

super



kira111111

Panna.Daria pisze...

Śliczne obrazy

Natalejdi1 pisze...

Super ;)

Natalejdi1

DameBiebss pisze...

ja wezmę udział :)

xtina120 pisze...

fajne:)

xtina120

Unknown pisze...

zgłaszam się
Roseamy

orsaj pisze...

fajny konkurs :)

OrsaySuite_-

Asia pisze...

ja sie zglaszam
asiunia088

Alpasia pisze...

Ładne te obrazy

Lavigne-Lady pisze...

fajny pomysł z takim konkursem ;]

marć pisze...

Śliczny jest ten fioletowy motyw .

didlinka19997

Elcias pisze...

Zapisałam się :)

.magic.kolorova pisze...

Wezmę udział w konkursie .
mój nick na stardoll: .magic.kolorova

tysia10000 pisze...

zg się tysia10000

mufinka. pisze...

zgłosiłam sie.

Piicky.

:)

amentia10 pisze...

:)

amentia10

Adzia3 pisze...

Masz super pomysły.

Kalunia1111 pisze...

Ciegawe ale musze pomusleć nad zgłoszeniem się ;]

Kalunia1111 pisze...

Jednak się zgłaszam ^^

orchidea6 pisze...

kliknęłam w sponsora
orchidea6

beakus3 pisze...

kliknęłam w reklamę i zapisałam się do klubu

emiliakir pisze...

świtnie może sie zgłosze
missemili9

zuza1906 pisze...

Te wzory są jednak naprawdę SUPER :)
Zuza1906

stylemisia pisze...

Zgłaszam się

Devilmiss pisze...

NI ejstem pewn aczy sie zglaszam jesli scenerie zrobie to znaczy ze sie zglaszam a jesli nie to sie nie zglaszam bo nie mam za bardzo czasu an robienie scenerii
Devilmiss1997

gabriela_dabska pisze...

Fajny pomysł na konkurs :)

n4ttley pisze...

zgłaszam się!

retrospection pisze...

Fajne miał projekty. Na sd jestem isiunia1

Aciaz pisze...

bardzo ładne obrazki ;)

anita8105

Cara2107 pisze...

Zgłosiłam się ok. 14:30, ale chyba się spóźniłam, bo nie zostałam chyba przyjęta, bo nie mam Twojego lubu w klubach na moim profilu. Szkoda.
Czekam na świetne prace! ;-)

HarajukuGirlPL pisze...

Cara2107

bo musisz się wylogować i zalogować ponownie, wtedy powinien się pokazać na liście... a jeśli się nie pokaże to i tak do niego wejdziesz poprzez link w notce

patiskrzyp pisze...

sorry, bardzo ale sie zgłosiłam przed chwila bo nie zauwazyłam EDIT! głupia jestem!

PrincesSsEmo089 pisze...

ehh ;((

Juzz za pozno ;(((

a chciałam wziasc udzial :((


ehhh

pozdrawiam i zycze wam powodzenia

PrincesSsEmo089

Kultowa pisze...

Ja już zrobiłam scenerie w tym klubie :) czekam ma wyniki :)Akasha10

Cara2107 pisze...

kurczę. Mślałam, że się nie dostałam i potem nie miałam neta, a u teraz patrzę - jednak się dostałam. Klapa z mojej strony na całej lini :(
Na dodatek zabrałam komuś miejsce.
Przepraszam :(