czwartek, 15 lipca 2010

Dzieciaczki, czy Wy naprawdę nie umiecie czytać, czy...

... po prostu Wam się nie chce???
Zanim powiem o co chodzi przypomnę tylko tyle, że jeśli bierzecie udział w jakimkolwiek przedsięwzięciu w internecie (kluby, konkursy, portale społecznościowe i inne strony) to w trakcie każdorazowej rejestracji (zapisywania się) AKCEPTUJECIE REGULAMIN! Więc nie na miejscu jest pisanie mi tu komentarza, jaki przed momentem zostawiła marlena10, Zacytuję fragment, żeby wszyscy wiedzieli o co mi chodzi:
"dzięki za wyrzucenie mnie z klubu ;);)..(...) ;/" ogólnie to żałuje, że się tam zapisałam bo głupszego klubu nie widziałam.. a i nie jestem jakaś małolata, która będziesz mogła postraszyć czy coś innego co sobie wymyślisz.. chciałam coś jeszcze napisać, ale mam w sobie tyle kultury i jestem na tyle mądra, ze tego nie zrobię.. bywaj zdrów"
Chodzi oczywiście o klub NASZE_KONKURSY, w którym od początku istnienia jest ten sam regulamin, a którego niektórym nie chce się nawet przeczytać (raptem 3 zdania!!!). Wystarczyłoby nie zaakceptować danego regulaminu i wypisać się z klubu samemu. Nikt by wtedy nie miał pretensji, że został usunięty, bo jak byk jest tam napisane, że po każdym konkursie klub jest czyszczony z użytkowników i przygotowywany do kolejnego konkursu.
A do marleny pytanie mam. Czym miałabym cię straszyć i po co? Bo tego zdania nie rozumiem. Regulamin w klubie był? Był! Więc nie moja wina, że niektórzy z Was to gapy. Cyrograf byście podpisali i nawet byście o tym nie wiedzieli! Dlatego czytajcie regulaminy i umowy, zanim zaczniecie się żalić.

PS: Po co ta notka? No właśnie, nie byłoby jej gdyby gapy przeczytały regulamin klubu. Zamieszczam ją zatem po to, żeby nie odpowiadać każdej takiej gapie z osobna dlaczego została usunięta.

KOMENTARZE - nagrodę za szybkość otrzymuje glenera

18 komentarzy:

Unknown pisze...

Niektórzy po prostu niektórych rzeczy nie rozumieją ...

glenera

Kultowa pisze...

ja zawsze czytam wszystko :) Akasha10

orsaj pisze...

niezła jest ^^

OrsaySuite_-

Zuza pisze...

Ma pani rację, zawsze trzeba czytać regulamin. A ta marlena ciekawe ile ma lat...

miss.Bou

Ciocia Samo Zuo pisze...

Zgadzam sie ! Jak robie konkurs połowa nie czyta regulaminu, a potem pretensje. polka_kasia

Ciocia Samo Zuo pisze...

Zgadzam sie powinno sie czytać regulaminy- mam to samo w konkursach, ktoś nie czyta regulaminu , a potem pretensje

Anonimowy pisze...

no dzieci nie czytają tego co ważne a potem zamiast obwiniać siebie ,mają pretensje do całego świata. ja miałam kiedyś taką sytuację: zrobiłam reklamę na blogu i pewna dziewczyna zamiast do osoby z reklamy zgłosiła sie do mnie, ja jej odpisałam że ma się zgłosić do użytkownika który wykupił reklamę bo to jego konkurs, a nie mój a jego nick znajdzie w tytule reklamy i w jej pierwszym zdaniu .dziewczyna odpisała że ja kręcę bo ja jestem autorką posta i zgłasza mnie do admina. masakra dzieci nie czytają ze zrozumieniem a potem mają wielkie pretensję. oczywiście wytłumaczyłam że owszem jestem autorką bo to mój blog ale nie moja reklama co jak byk jest napisane na samym początku. już nic mi nie odpisała mimo że powinna mnie przeprosić ale olałam ją, chodź przyznam że się na tamten moment zdenerwowałam

WSZYSTKO O STARDOLL pisze...

dziwna dziewczyna
Sing_Stars

PrincesSsEmo089 pisze...

Pozdrawiam PrincesSsEmo089

PrincesSsEmo089 pisze...

Jaa zaawsze czytam wszystko na pani bloguu poniewaz jest cudowny.!

Anonimowy pisze...

Niektórzy ludzie już tacy są !! :P
Nie ma co się tym zamartwiać bo jak ktoś nie czyta nawet regulaminu to potem ma pretęsje, tego się nie zmieni...

justnie pisze...

haha! niezła sytuacja, saharo74 ^^

Czarodziejka135 pisze...

Zgadzam się z panią .

PS.Zapraszam na mojego bloga : http://stardoll-makijaaz.blogspot.com/

dopiero zaczynam :)

Czarodziejka135

alexandra596 pisze...

no niestety często się tak zdarza że ludzie nie czytają wszystkiego dokładnie . . .
podobnie jest z czytaniem czyiś prezentacji , ktoś pisze w niej że np . nie przyjmuje pustych zaproszeń a ktoś jak na złość wysyła puste zaproszenia.
Wynika to właśnie z braku czytania .. to smutne no bo nie rozumiem jak ktoś może wysłac do kogoś prośbę o przyjęcie do ZNAJOMYCH skoro nic o tym kimś nie wiemy . (?) A przecież czytając prezentacje możemy się o kimś czegoś dowiedziec .

alexandra596

patiskrzyp pisze...

No tak. Ta marlena nie przyzna się do błędu, bo dzieci takie są. Nie chcą sobie narobić wstydu, gdy wyjdzie na jaw ze to one nabroiły

Martiq17 pisze...

Nie,nie,nieee! Czemu świat schodzi na psy? Że teraz inteligentne osoby czytając recenzję KSIĄŻKI pytają "po co to piszą?Przecież nikt nie czyta książek" Ta sytuacja jest prawdziwa.Szlag mnie trafił jak pewna osoba mi tak powiedziała!
marcia10

Jeanne-Aś pisze...

Czytam bloga , wszystkie posty .


lilyalen1990

xmilenaxd pisze...

Ja miałam tak samo tylko zaprosiłam darunie_94 czy
jakoś tak i ona po 3 dniach mnie wyrzuciła ze znajomych ;(
Po prostu chamstwo w państwie!!
Nie gram już w stardoll poniewarz to strona jest dla "MAŁOLATÓW" (bez urazy)

Sorki za błędy i zapraszam na mojego bloga o Meez.com to jest dopiero gra!
http://blog-o-meez.blogspot.com/