czwartek, 25 lutego 2010

Można już kupić nową sukienkę LE z maila

Postępujemy tak samo jak z topem LE, który jest od wczoraj dostępny w sprzedaży. Zmieniamy tylko numer rzeczy na 23776. Jedyne co trzeba mieć to SS i 100$ na koncie!

Róbcie krok po kroku dokładnie to co opisałam w poniższych punktach a na pewno Wam się uda:

1. Zalogujcie się na stardoll

2. Przejdźcie do skrzynki odbiorczej


3. Wklejcie w adres przeglądarki tę treść: javascript:Msg.buyItem(23776) i naciśnijcie ENTER


4. Gotowe! Z konta została Wam pobrana kasa (100$) a sukienka LE czeka w siatce w pokoju głównym :)


Moja sukienka LE ma numer 92/2000 więc jeszcze sporo ich zostało :)

PS: W ten sam sposób można było zdobyć poprzednie rzeczy LE z malia, wpisując oczywiście w adres przeglądarki odpowiedni numerek danej rzeczy ze spoilera.

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

taak piękna ja mam numer 109 ;p


Zapraszam do mnie Alexx6xx

anitka pisze...

Mi się pokazuje że mam juz ten artykuł ( kupiłam top) ale tej sukienki nie ..

kalamba pisze...

Wiecie czemu nie można wykupić pakietu superstar? chciałam doładować konto ale nie mogę wcisnąć kontynuuj wie ktoś ?

ƩWƩLA pisze...

jak myślisz dlaczego moja biala sukienka z le ma numer 0/2000 ?
....Ewelka....

0lka93 pisze...

trzeba wpisać 0 lub +48 jeżeli z komórki :-)

julka5656 pisze...

Znalazłam gorset w starplazie z LE za 2sd !!

_angelinaaa pisze...

Mam tą sukienkę, jest booooooooska..

Mój nick na stardoll:
_angelinaaa
Odwiedźcie mnie ;)

Edyta135 pisze...

Nie zdążyłam :(