wtorek, 23 lutego 2010

Dużo rzeczy na sprzedaż

Ze względu na to że w apartamencie HarajukuGirlPL niektóre rzeczy już się nie mieszczą bo jest ich za dużo, postanowiłyśmy sprzątnąć ten śmietnik i powystawiać sporą część ciuchów i dodatków do StarBazaru. Tak więc od dziś przez kilka dni będziemy tam wystawiać rzeczy, które uważamy za zbędne. Harajuku nie bawi się w kolekcjonerkę więc pozwoliła mi wystawić też niektóre HB i inne cenniejsze przedmioty, oczywiście za rozsądną cenę. TO NIE JEST WYPRZEDAŻ! Pozbywamy się po prostu śmietnika, który się nagromadził w apartamencie.

7 komentarzy:

Olka pisze...

A masz jakieś Kohlis?

Wil

Anonimowy pisze...

HEJ, masz świetnego bloga, wchodzę na niego każdego dnia od kilku miesięcy :) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga o stardollu www.stardoll-sfera.blogspot.com
mój nick to iizaa31, zerknę na twój starbazaar

Marta. pisze...

Czy Harajuku jest zainteresowana taką wymianą :
ja kupuję jej doładowania do Mondo Zoo a ona mi w zamian daje 140 sd ?
Potrzebna mi kasa a nie mogę sobie doładować ss bo błędy wyskakują.
proszę o kontakt.
paula9722

endiipendii :) pisze...

Zapraszam na mój blog endiipendii.blogspot.com mam nadzieję, że wam się podoba :)

skryta pisze...

Ja mam takie tycie pytanie.
Czy te darmówki z wakacji z Hanną Montaną można sprzedawać?

Unknown pisze...

jeśli doładowujesz przez sms to przed numerem trzeba dać 0 lub +48
też nie mogłam doładować

Sama nie wiem pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.