poniedziałek, 25 stycznia 2010

Wczoraj znowu musiałam wywalić ponad 40 osób ze znajomych

A za co? Za to:

Witam!
Tu administracja stardoll.com
Ze względu kończących się świąt, chcielibyśmy mile zakończyć ten czas..Wystarczy, że wyślesz to do:
5 osób- Dostaniesz kotka w czapeczce Mikołaja
10 osób- kotka i farbę do włosów
Wszystkich osób z Twojej listy- Dostaniesz paczkę pełną bajerów, które Cię zachwycą. Także w paczce znajdą się różnorodne ciuszki.
Myślę, że nam wierzycie i zrobicie to, bo to jest prawda!!!


Czyli najogólniej mówiąc osoby te zostały wywalone za rozsyłanie spamu. Oprócz tego zostały one zablokowane, tak więc nie mają możliwości wysłania ponownego zaproszenia. No cóż, w prezentacji wyraźnie jest napisane, żeby myśleć zanim się coś do mnie wyśle, a już w szczególności dotyczy to spamu i głupich łańcuszków.

65 komentarzy:

Kar0la_12 pisze...

Ja też to dostałam,ale nikomu nie wysyłałam,kurcze,mam problem bo nie umiem sobie zrobić tej nowej sukienki i tej torebki.Mi gdy jest to z torebką no to gdy się zaloguję już nie ma tego konkursu tylko mi wchodzi do tych konkursów które teraz są w magazynie.A gdy chcę sobie zrobić sukienkę no to mi się pojawia albo Wonder Girls lub Fame a to szkoda bo ładna jest ta sukienka.
Pozdrawiam ;]

Unknown pisze...

Och współczucie... Ja dostałam tego aż 13razy... Dzieci ,albo nie umieją czytać ,albo nie wiem co...

justnie pisze...

Też mi to powysyłali ;/

Anonimowy pisze...

wczoraj dostałam to 3 razy ;/ ale pewnie dzisiaj też dostane jakieś z 5

StarDoll pisze...

Mi tez to wysłali ale dobrze że nikomu tego nie wysłałam :)

memoriesx3 pisze...

Do mnie również to dotarło. Niestety mało osób wysila się żeby przeczytać prezentację. A szkoda, bo byłoby o wiele łatwiej. :]

Beata pisze...

tez otrzymalam te wiadomosci.. ale na pewno 100% mniej od pani. wspolczuje.

Aneta__ pisze...

Ja dostałam 10 takich ale nie wiem czy mam ich wywalic ze znajomych czy mam im wysłac że to niedziała.

Games&Apps pisze...

O boze ile ja tego dostałem....
ja tak samo zablokowalem i pwiedziałem ze doa dminów ich dam jak dostne jeszcze coś...

Games&Apps pisze...

aha zapomniałem napisać
zapraszam na
www.stardollowe-ploteczki.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Też to dostałam, od przyjaciółki.

MileySmaily121

Anonimowy pisze...

I jeszcze coś. Nie mogę przesłać komentarza w podstronie bloga więc piszę tutaj:
Mam 2 gry online, przeze mnie są uwielbiane. Potrzeba tylko Flash Playera ponieważ są to gry 3D.
http://www.switchin.net/
^ Są cztery gry na tej stronie. Pod dużymi, dwoma kwadratami znajdują się cztery mniejsze. Klikamy na wybrany obrazek i możemy już grać ^^
http://www.maidmarian.com/
^ No i moje ulubione gry, bardzo lubię grać w Sherwood Dungeon. Jest to czat 3D dostępny dla wielu państw, dlatego warto rozmawiać w języku angielskim.

Ah, i bardzo ważna sprawa. Aby móc korzystać z chatu na tych stronach trzeba mieć ukończone 13 lat. Jeśli nie mamy tyle lat, w okienku które nam się wyświetli przed rozpoczęciem gry/zrobieniem postaci klikamy na `NO`. Jeśli mamy 13 lat to klikamy na `YES`.

Pozdrawiam,
MileySmaily121

BLOG WASZEJ MONICZKI pisze...

Ja dostałam moze z 20 takich łancuszkó w wiadomoscich i tez mnie to wkurza

colorful jelly. ;P pisze...

Mi również wiele osób wysyłało takie wiadomości...Nic se z nich nie robiłam to są tylko głupie łańcuszki, które ktoś puścił w świat!

MUWINA pisze...

Ja też coś takiego z 5 razy dostałam i blokowałam. To jest wkurzające!

colorful jelly. ;P pisze...

Mam takie pytanie czy wiadomo Ci coś
o nowej kolekcji LE???

Emma6677 pisze...

ja dostalam takich zaproszen ponad 20 juz mam tego dosyć

Enka pisze...

Ja za wysłanie takiej wiadomości odsyłam ją 10 razy do tej osoby, a na końcu piszę, żeby więcej mi nie spamowała skrzynki. Przynajmniej pomaga ;P

aniorka pisze...

mi tez to wysłali :/ czy oni są naprawde tak naiwni i wierzą ze to zadziała ?

Patka_pati pisze...

Mi tego nie wysyłali, na szczęście. A w graj i zarabiaj chcę sobie zarobić i zarobiłam tylko jednego, bo "Już zarobiłaś/eś maksimum w tym miesiącu!" . Mogli już zostawić to tak, jak było!

RyokoTenou pisze...

Ja dostałam tylko jedną taką wiadomość z półtora listy znajomych, więc moze nie jest tak źle i ludzie zaczynają myśleć że takie łańcuszki to czysty spam.Pozdrawiam super blog :)
RyokoTenou

nati95x3 pisze...

Harajuku!!! dziś grałam w graj i zarabiaj i okazało się że nie mogę do końca miesiąca już w to grać!! pisze tak : Już zarobiłaś/eś maksimum w tym miesiącu!.. czyli potwierdziło się to ze tylko 50 sd na miesiąc można zarobić.. ;/
nati95x3

Patka_pati pisze...

Ok, mała poprawka .. Już zdążyli mi to wysłać dokładnie przed chwilą ..

Eska_lol pisze...

Do mnie jeszcze nie dotarło, ale też wywalam ze znajomych za takie durnowate łańcuszki. I ludzie w to wierzą...........

Noas pisze...

Współczuję! Chociaż dużo osób wierzy w te łańcuszki.. ;)Szkoda.. :/ Ja też to z 15 razy dostałam ;/

star-szalenstwa pisze...

Mi tez takie cos wysłali ale nie zablokowałam ich.

ZalMiCie pisze...

nie ma co mówić dwie wywaliłam a dokładne 28 zostawiłam ;/

-_-PatuSsS-_- pisze...

Ja też to dostałam, z dwie - trzy strony.

Agata pisze...

Mnie też tym zamęczają. Oczywiście wszystkich wywalam. "Pouczenia" nie skutkują bo one jeszcze sie ze mną kłuca że to naprawde od adminów i że to działa. żal mi tych dzieci

Carolle pisze...

ja ignoruje to totalnie

ale już wiem co to znaczy do 50 stardollarów na miesiąc
http://img710.imageshack.us/img710/820/starkopia.jpg

Emisia1 pisze...

http://emisia1-abcstardoll.blogspot.com/2010/01/ja-chce-moje-100-sd-miesiecznie.html

Zobacz to sam !!!
Odebrali nam 100 sd.

Daria Didi Grabowska pisze...

Ja dzisiaj dostałam chyba z 10 takich wiadomości :/
kociakgirl

RecklessKid pisze...

http://i48.tinypic.com/110aq1d.jpg

Anonimowy pisze...

Co racja to racja. Takich samych wiadomości miałam chyba z 80 pare ;/ Masakra, dlaczego ludzie nie myślą jak coś wysyłają? Przecież niby...jakie święta ? Oo ^^ Pozdrawiam :*

Aleksandra pisze...

ja tak samo

Truśka pisze...

A ja czegoś takiego nie dostałam, bo nie mam sztucznego tłumu w przyjaciołach. ;>

Kropka pisze...

ja też dostałam wczoraj parę takich wiadomości.ilu ludziom już za takie rzeczy konta usunęli ,a oni jeszcze tego nie rozumieją?

Amanda987

DOMOWNA pisze...

kurcze nie mają co robić dzieciuszki ale jaja ja też to dostałam w kilku egzemplarzach pozderki :***

duda26 (dudaczek) pisze...

Ja też dostałam taką wiadomość i wiesz co? też zablokowałam i podałam nadawcę do admina, czy ludzie się nie nauczą, że to głupie jest?

Tsu pisze...

A ja również dołączam do osób zaspamowanych tymi głupotami. Ludzie naprawdę nie myślą wysyłając ten spam, czy jak kto woli łańcuszek.

P.s. Czy zawieszki z ostatniej kolekcji LE zostały już rozdane?(przepraszam, że zawracam pani głowę)

Pozdrawiam:*

milly202 pisze...

ja dostałam chyba z 6 takich wiadomości, strasznie mnie denerwują takie wiadomości

Anitusiaaaaa pisze...

Ja na szczęście nie mam takiego problemu. A to dlatego, że nie przyjmuje pustych wiadomości lub ze zwykłą wiadomością 'hej' itp. Mam jedynie znajomych z reala lub z którymi robiłam transakcję. :)

Anitusiaaaaa pisze...

Ja na szczęście nie mam takiego problemu. A to dlatego, że nie przyjmuje pustych wiadomości lub ze zwykłą wiadomością 'hej' itp. Mam jedynie znajomych z reala lub z którymi robiłam transakcję. :)

Monika M. pisze...

ja też to dostałam

Unknown pisze...

Harajuku jest jakieś święto w Star Plazie coś o tematyce Australii!
Dostępne są różne przedmioty dla wszystkich!
Dodasab

Unknown pisze...

Ja też to dostałam, ale nie wysłałam nikomu, i też wywaliłam z listy znajomych osoby, które mi to wysłały.

MUWINA pisze...

Czemu nie ma łańcuszków z ostatniej kolekcji LE? Proszę, napisz coś o tym. ;)

Nuttella. pisze...

dostałam tego mutum , mam pytanie czy ty na prawde jesteś mężatką i masz dziecko ?

Maggda10 pisze...

Mi też to przyszło. Eh, szkoda że niektórzy są po prostu ślepi...




Maggda10 (ZOBACZCIE NA MOJĄ PREZENTACJĘ!!!)

Maggda10 pisze...

A, i jeszcze coś. wcześniej ktoś mi przysłał to:

to jeden z kodow
Chcesz mieć członkostwo SuperStar i 95 stardolarów zupełnie za darmo? Tak! To możliwe! Akcja Stardoll- "Walentynkowy Stardolars"
wciąż trwa, a Ty możesz mieć członkostwo SuperStar i 95 stardolarów za darmo, jeśli tylko wyślesz tę wiadomość do wszystkich, z Twojej listy znajomych. Spróbój, to działa Mi to zadziałało - a wiesz dlaczego? bo jak sie dllugie wiadomosci wysyla to szybciej starpunkty lecahej. to jest bardzo długa wiadomość dzięki której dostaniesz mega dużo starpunktów.!
wyślij to do:
2 osób,a otrzymasz 10 starpunkty
5 osób,a otrzymasz 18 starpunktów
10 osób,a otzymasz 40 starpunktów
do wszystkich znajomych a dostaniesz 300 starpunktów



Eh, gdyby głupota miała skrzydła to pewnie większość ludzi widziałaby już Saturna.

Kosiarka. pisze...

Też dostałam kilka takich wiadomości . ;/

__________________________
Kosiarka.

Unknown pisze...

Ehm... Z kad ja to znam. W skrzynce mam ze 100 takich wiadomosci juz nie pisze ze to nie dziala bo mam tego dosc!!!
Pozderki Lady_Agnesssss Buziole;***

Ratze pisze...

No ja te z dostałam wiele takich wiadomości :(

Zapraszam na mojego bloga :
stardoll-for-Emilia19984.blogspot.com

Nowości z życia stardoll. :)

I proszę zapiszcie się do obserwujących :)

littleburningmind pisze...

taak, znam ten spam.
, a najgorsze jest to, że coraz więcej osób w to wierzy... min. moja naj przyjaciółka, przecież nie mogę jej zablokować... coś tam trzeba powiedzieć o spamach itp.

.lolaan. pisze...

Ja też tego dostałam mnóstwo ;/ masakra... A chciałabym powiadomić, bo nie wiem czy wiesz, że jest StarDesign w Suite Shop ! Tutaj fotka

http://lolaan-stardoll.blogspot.com/2010/01/stardesign-w-suite-shop.html

Nie wiem, ja to teraz zobaczyłam :P

Pozdrawiam, .lolaan.

Anonimowy pisze...

Harajuku dzisiaj na stardoll zobaczyłam coś takiego : http://i46.tinypic.com/ddc4f6.jpg
i kilka takich samych tylko z innymi fryzurami.Admini chyba szykują fryzury tylko dla SS ;/

Anonimowy pisze...

Mnie także to wysłano! ;/

Isabell pisze...

Też je dostaje, nie znoszę ich już !!
na stardoll pojawiły sie banery z nowymi fryzurkami wszystkie są tu: stardoll.newblog.pl ;] By rockkasia xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

Book Hugger pisze...

Też dostałam tego chyba z 20-30! Ludzie myślą, że to działa? Przecież w ani jeden łańcuszek nie można wierzyć! To jest po prostu głupota takich dzieci na stardoll! Rodzice nie powinni dopuszczać takich dzieci na internet! Jak zobaczyłam ile komentarzy jest tutaj, pomyślałam, że mogłabym usunąć i zgłosić Adminowi, jaki spam się dzieje na stardoll.

Pozdrawiam.
Nick na stardoll: gwiazdeczka300

Stardoll By Paula&Wika pisze...

Fajny blog!!
Wchodźcie pliss jeszcze 3 osoby :p
http://CrazyPaula.mondozoo.com

Nat pisze...

taa tez to dostałam xdd

hiyami pisze...

Pani Doroto !
Wie pani ile ja tego dostałam ?
Tyle tego było że ... normalnie w głowie mi się zakręciło ;/
Dla wierzących w to :

TO NIE DZIAŁA !!!

lizakowa. pisze...

Boszz.. tesh miałam tego pełnO . od razu usuwałam , ale nie blOkowałam , niech się cieszą ; P ale za kolejną wiadomość będę od razU blOkować ; )

Book Hugger pisze...

Zgłosiłam do Admina na, jaki spam jest na stardoll.Odpisał mi:

Cześć gwiazdeczka300, dziękujemy za list.

Pocztowe łańcuszki szczęścia oraz spam nie mają racji bytu w serwisie Stardoll, choć wiele ich dostrzegamy. Zwykle dotyczą one zdobywania bezpłatnie stardolarów lub prezentów, lecz mogą też mieć inną postać. Nie daj się im nabrać i nie rozsyłaj ich bez kontroli — to tylko strata czasu, a nie dowcipna zabawa. Użytkownicy, którzy rozsyłają takie łańcuszki szczęścia i spam, narażają się na usunięcie swoich kont, ponieważ takie działanie jest zdecydowanie sprzeczne z zasadami serwisu Stardoll. Należy pamiętać, że w centrum wiadomości Stardoll wszystkie wiadomości pochodzące od serwisu Stardoll są zawsze oznaczone gwiazdką, a nazwa nadawcy jest napisana w kolorze czerwonym. Pamiętaj, że pracownicy Stardoll NIGDY nie pytają Cię o hasło i jeśli dostaniesz list, w którym ktoś o nie prosi, NIE DAJ SIĘ NABRAĆ!

Pozdrawiamy serdecznie,
Personel Serwisu Stardoll


Ciekawe czy to zadziała:?)

marlena1020 pisze...

oh ja też to dostałam jak mnie te głupie łańcuszki denerwują