wtorek, 26 stycznia 2010

Pojawią się nowe fryzury dla SS


Tysiunia7, dzięki za obrazek.

49 komentarzy:

d pisze...

ale łaaadne o.o

Aleksandra pisze...

fajne ;)
ciekawe kiedy będą, na początku myślałam że już są, ale nie ma.
Diana339

Book Hugger pisze...

Widziałam na stardoll dzisiaj reklamę tych fryzur. Na jedną weszłam, i nie ma tych fryzur:( Szkoda, bo są bardzo ładne:)

Nick na stardoll: gwiazdeczka300

-_-PatuSsS-_- pisze...

Oo... Fajne. Stardoll bierze fryzury z ubieranek I-DressUp

Kama pisze...

widziałam je ale znikły ..Kefirek

Anonimowy pisze...

szkoda, że tylko dla ss ;(

NegativeCreep pisze...

Ostatnia wygląda jakby była za sp, kiedyś gdzieś ją widziałam...
hedi_1997

nally pisze...

I znowu się zacznie, wszyscy będą Lady Gagi.. Ale inne fryzki są fajne. ;D

Unknown pisze...

Śliczne!

Anonimowy pisze...

Co za chamstwo! Niedługo można będzie się logować tylko po doładowaniu. Komercha.

martyna879 pisze...

Szkoda że tylko są dla ss.:(
Ale najbardziej mi się podoba ta pierwsza i 4. Są zarąbiste!

duda26 (dudaczek) pisze...

a kiedy się pojawią?

memoriesx3 pisze...

Fryzury ładne. :)) Szkoda że tylko dla SS. :(

Anonimowy pisze...

Harajuku, czy mogę zaczerpnąć fotkę na mojego bloga?


Gosia_100

ossa12 pisze...

a skąd ten obrazek macie?

Tsu pisze...

Są cudne!!! Szkoda, że ich jeszcze nie ma:(

dorkaaa19 pisze...

jakie śliczne ciekawe kiedy będą...

Unknown pisze...

Niom fryzurki sią sliczne ale niestety dla ss mi nie dawno wygaslo ale to nie problem najsliczniejsze 4,3 i ostatnia;D
Buziole;*** Lady_Agnesssss

kasiaap pisze...

BOSKIE SĄ się ciesze, że wykupiłam se SS. xd w końcu dają coś ładnego ;p
---
leavee

Walnięta Kitty pisze...

Materialiści z tych adminów :P

meg pisze...

Ta czwarta jest nieziemska! Chcę, aby 'weszła' ja najszybciej ;D

Meg pisze...

Jupiiii!!! W koncu doczekam sie tyh boskich wloskow z lalki Pretty in pink :D

Unknown pisze...

Trzecia jest super :* Szkoda, że za 2 dni kończy mi się ss ;(

Unknown pisze...

zgadzam się z Tofik.
to zaczyna się robić nienormalne. -.-'

Kejt pisze...

Wkurzające, że dla superstar. Niby strona komercyjna, ale z tym już przesadzili, podstawowa opcja, a ss będą miały o wiele lepiej. Pewnie dla "zwykłych śmiertelników" niedługo dostępna będzie jedna, d.pna fryzura. Miałam nadzieję nie doładowywać konta jeszcze przez miesiąc, ale widzę, że mi się nie uda.
KASIOLINA

Agata pisze...

śliczne! takie...żywe.

a, i dzisiaj każdy użytkownik otrzymał dwa prezenty od adminów stardoll- niebieskiego ptaszka i klatkę, które po kliknięciu przenoszą na http://twitter.com/stardoll/

Ivana11 pisze...

Pięknie. Ale prędzej odejdę ze stardoll. Czuję się gorsza, bo nie
stać mnie teraz na superstar :(
Dlaczego my bez ss jesteśmy gorsi?
Czy ktoś mi odpowie? :(

DarkaOlcia300

Anonimowy pisze...

Gdzie sa ??

Maggda10 pisze...

Fryzurki ładne, ale szkoda że tylko dla SS. Zgadzam się z Tofikiem.


Maggda10

Unknown pisze...

a czy po wygasnieciu superstar fryzury zostaja?

Anonimowy pisze...

Fajne. Ale ma dosyć bo wszystko jest dla ss:(

Eska_lol pisze...

zajebioza xd

Unknown pisze...

szczyt chamstwa!!teraz to kuźwa wszystko jest dla ss,a może któreś Z DZIECI takich jak ja nie ma kasy,albo mama nie pozwala na wysyłanie ?? coo??to nie znaczy,żeby odbierać komuś zabawę?
Według mnie to robi się bardzo nudne i wredne

Anonimowy pisze...

taak! W końcu! < 3 piękne ;d

0lka93 pisze...

hmm, zdecydowanie 1 i 4 są wg mnie najlepsze. 0lka93

weronisia987 pisze...

ale ładne!!!
ciekawe kiedy sie pojawia bo juz nie moge sie doczekac !

Asianaish pisze...

Ostatnia śliczna ;)
Marzę o tym,by były jakaś burza loków.

0lka93 pisze...

Wiem skąd wziąć prezenty od twittera,nawet się nie łączyłam z tym. Wystarczy wejść do mojego apartamentu 0lka93 (przez zero) i nacisnąć na prezent będzie "idź tam" i od tego czasu prezenty będą czekać przy szafie, pozderka xd

Yuko93 pisze...

Łiiii! Fajne, już sie nie moge ich doczekać!

Yuko93

Asiaa97 pisze...

Droga Harajuku
w moim apartamencie w prezencie od admina pojawiły się klatka i niebieski słowik,niewchodziłam na żadne proxy.gdy nacisnę idź tam to mnie przenosi na http://twitter.com/stardoll/

Bardo proszę o odpowiedź
Miki__1997

kararoj pisze...

super.
ustawie sobie 4 może ja bdzie

kararoj pisze...

fajnee.
;)
super że będą.

Unknown pisze...

jakie chamstwo
niby czemu tylko dla superstar?

kasia-kocia

CmOk_LoVe pisze...

heidi, ostatnia to chyba fryzura mary-kate olsen ;)

CmOk_LoVe

Anonimowy pisze...

To nie sprawiedliwe , że tylko dla ss .
Ciekawe czy gdy jesteśmy ss i nałożymy na siebie fryzurkę , zniknie ona gdy nie będziemy już ss ?

Rainbow pisze...

Cudniutkie!

Mi sie 3 i ostatnia podoba ^.^
Ciekawe kiedy beda.

karolika97

Agunia24 pisze...

To bardzo nie ładnie ze strony stardolla że fryzury są tylko dla ss. To jest lekceważenie uczestników którzy nie mają członkostwa ss. Bardzo nie ładnie.

givemeit pisze...

Niewiem czy oglądaliście film "oszukać przeznaczenie 4" jeżeli sie jeszcze niedomyślacie to jest horror dla mnie to troche straszne że stardoll używa fryzur z horrorów.

Co o tym myślicie???

Anonimowy pisze...

Its my elementary all together to transmit on this forum,merely wannat reap some friends here.if its not allowed to advise on this panel,amuse delete this thread.Nice to meet you!

---------------------------------------------------------------
[url=http://www.sexybags.info/rssrock.html]My designer handabgs[/url]