czwartek, 5 listopada 2009

Zostawcie sobie trochę kaski :)

Nadciąga nowa kolekcja Abbey Dawn.



25 komentarzy:

Kredkaaa x3 pisze...

Fajne^^
Czy to nie jest przypadkiem Kohls?
Zresztą na pewno będą kosztowały ok.5-10 sd :(

Gucha15 pisze...

Wszystkie piękne^^
no ale starczy mi pewnie na ok.5-7.
Ah... co kilka miesięcy stardoll jest jeszcze bardziej wredniejszy .

Ada. pisze...

Wszystkie te kolekcje są prawie takie same ;P

natt.is pisze...

większość ładna. zaczęłabym oszczędzać, ale tyle ładnych rzeczy teraz w starplazie, że nie ma jak :) za ile to może wyjść ? 1,5 tygodnia ?

werka235 pisze...

Takie ładne nie są ... ;/
Ale kilka rzeczy wpadło mi do gustu...
Fajne by było jakby dali coś typu Abbey Dawn Layer Top albo:
Abbey Dawn Suspenders Tee,
Abbey Dawn Stripe Polo,
Abbey Dawn Loosing Grip Tee,
Abby Dawn Rock Tee.....
PS podobają mi się:
sukienka,torebka love,czarna bluzka z jakimś różowym kwadratem,ciemno niebieskie spodnie,biała bluzka we wzory ta obok niej i pod nią
www.werka235-nowości.blogspot.com

edzia pisze...

ja chciałam o coś zapytać czy u was też nie działa stardoll, tj. nie otwiera się sklep, ani pokój medoll tak jakby sie nie miało flash playera (którego oczywiście mam bo wszystkie inne stony mi działają) jeśliby ktoś wiedział co robić proszę o kontakt na gg:13328380 z góry dziękuję

milly202 pisze...

fajnie, ale te rzeczy będą nie tylko od avril ale też od Mudd

AvrilRamona13 pisze...

Super...
codziennie bede musiala cos kupowac do 5sd ;[[[ a ja kocham avril i musze miec wszystko z tej kolekcji.!! łee;[[

_Comet_ pisze...

Już nie mogę się doczekać... ;)

Koris1 . pisze...

mm . niektóre nawet fajne . ; D
ale w tych kolekcjach nie podobają mi się spodnie . ; ]

Anonimowy pisze...

Nic zachwycającego... Z resztą jest, to co było. Ale szaro-czarny sweterek kupię. A nawet jeśli będą za te 5-10 std to co mi tam,a zawsze jest Graj i Zarabiaj :)

Madziaf pisze...

sorry ze pisze w tym temacie ale zapraszam na mojego bloga

h t t p :/ / w s z y s t k o o s t r a d o l l - m a d z i a f .b l o g s p o t . c o m

a co do kolekcji to moze kupie te fioletowo czarne rurki ;)

xxpatkaaxx &Poland_girl12 pisze...

Przez głupote stardoll i tak będe skazana tylko na rzeczy od 1-5 sd ;(

Aravilar pisze...

fajny jest ten szary pulower z misiowym kapturkiem :P i ta czarno różowa sukienka trochę jak HB z Evil Pandy :P

Gabigepard pisze...

ejj.. a to drugie to przypadkiem nie mood ?

Miisia Guuziikowa. pisze...

z 6 rzeczy mi się podoba :P

marć pisze...

"Zostawcie" ;)
Ja nie mam z czego to mogę sobie pomarzyć o stardollarze na dzień ;) I HB ... Ahhh

meg pisze...

te z mudd na dole to niektóre zmienią się tylko kolorami

Dominika M pisze...

Jak mamy zostawić sobie trochę kaski? - jak ktoś co ma wyzerowane konto i nie ma zamiaru być ss to nic sobie nie kupi bo pewnie będą kosztować od 6-10 sd

Drotka27 pisze...

Witam! mam taką ciekawostkę jeśli chodzi o tą nową kolekcję Migliukee jest to nazwa kolekcji którą stworzyła stardolowiczka o niku tym samym co nazwa ubrań,odszukałam ją i to ona ,ale problem w tym że jak weszłam na jej GB to się okazało że jedni zarzucają jej że to nie jej projekty i podano tam stronkę z której to prawdopodobnie ściągnęła...nie wiem ale jeśli to prawda to szkoda że stardoll nie sprawdza takich rzeczy co wy na to ?

Drotka27 pisze...

a tu macie link do tej stronki z projektami paperfashion.wordpress.com/2009/04

miqusia pisze...

Droga Harajuku! Chciałam poinformować, że nowy sklep Migliukee nie działa już :( Wchodzę na niego klikając na reklamę na stronie głównej Stardoll i nic! Czy wam też nie działa? Co się dzieje? A dziś miałam zamiar kupić kilka rzeczy ... To naprawdę niesprawiedliwe, bo dla Polski Stardoll nie robi nic. Nie ulepsza, nie dodaje dobrych sklepów. Czy zawsze tak będzie?! Proszę , Harajuku sprawdź to.
Miqusia

Kasia963 pisze...

Harajuku!. Wiem że nie mówisz skąd bierzesz spojlery, ale ja znam tę strone. Chciałam się tylko dowiedzieć pod jakim numerem zaczyna się ta kolekcja. Możesz powiedzieć? Bardzo bym prosiła ;)

Super blog ;)

Hybris pisze...

Mi Się Zdaje Że Te Ubranka Niżej Są Ze sklepu Candie`s A Te Wyżej ze sklepu abbey dawn. : ))
pozdrawiam ; ))

dodusia254 pisze...

ja mam 4 rzeczy z tej kolekcji