poniedziałek, 9 listopada 2009

Walentynkowa kolekcja LE - możliwość sprzedaży

Od dzisiaj można sprzedawać walentynkową kolekcję LE. Zastanawia mnie tylko czy jest to tego samego typu błąd jaki kiedyś był z Antidote (kilkugodzinna możliwość sprzedaży), czy też na stałe rzeczy te można już wystawiać? Jeśli tak, to szkoda, że w StarBazarze nadal obowiązują ceny do 60$, gdyż jak wiadomo niektóre rzeczy z tej kolekcji były o wiele droższe i znowu trzeba będzie kombinować, żeby coś sprzedać lub kupić.

Ja się raczej LE na razie nie pozbywam, ale jeśli już będę chciała coś sprzedać, to wyłącznie w drodze licytacji, które przeprowadzam na naszym forum, nie na blogu.

EDIT:
Postanowiłam sprzedać kilka rzeczy z LE, ale licytacje prowadzę jedynie na forum, gdyż tam jest szybciej (stardoll-forum.pl).
Do sprzedaży będą buty, okulaty, daszki i paski, no i może żakiet, zapraszam

13 komentarzy:

Kamila-1996 pisze...

Witam Harajuku.
Chciałabym Cię poinformować, że niejaka kiss188819 skopowała spoilery pochodzące z twojego bloga.
To adres jej bloga: http://kiss188819.bloog.pl/

klaudia michalczuk pisze...

No ale to w końcu LE - chyba szybko znajdzie się kupca (;

Anitusiaaaaa pisze...

Za ile sprzedałabyś czerwony płaszczyk.? ;)

Drotka27 pisze...

z chęcią sprzedam coś z tej kolekcji walentynkowej za migliuke sukienki !!!le tee dress, denim frill dress, okulary,

STARDOLL pisze...

Kupię coś od kogoś z LE .
Proszę o kontakt na konto na stardoll ;
Mitaraschi !

Brygida2008 pisze...

Anitusiaaaaa harajuku napisała ,że nie sprzedaje :P Nie w tym czasie ...

Bysia pisze...

Hej co do LE jak chcesz sprzedać z tej kolekcji okulary albo buty to ja jestem chętna

~Ja1122

natexx96 pisze...

kupię LE !
natexx96 na stardollu ;>

Bukowianki ; *. pisze...

Ja bym chętnie kupiła LE proszę pisać kto sprzedaje i za ile może być do 500sd :)

Lama pisze...

jak zdecydujesz się sprzeda LE z konta harajuku.girl to sprzedasz mi różowe okulary ? Proszę .

Karolajna216 pisze...

Chętnie kupię niektóre rzeczy z walentynkowej kolekcji LE, jeśli sprzedajecie coś z tej kolekcji to proszę o szybki kontakt :)

ewela556 pisze...

ja le nie posiadam ;P ale new kohls jest BOSKIE

Bysia pisze...

proszę zacznij licylatcę PROSZĘ!!!!!!!!