niedziela, 8 listopada 2009

Przypomnienie

Przypominam, że 28 listopada 2009 kończy mi się SS na koncie harajuku.qirl i po tym dniu sprzedaż czegokolwiek z tego konta będzie niemożliwa, gdyż po odebraniu dniówki postanowiłam nie doładowywać więcej SS.
W ciągu ostatnich dni pozbyłam się 50 stron w StarBazarze, ale nadal mam 28 stron do sprzedania.
Jeśli interesuje Was jakaś konkretna rzecz to piszcie albo tu albo najlepiej w Księdze Gości.
Ze względu na to, że na koncie znajduje się sporo kolekcji DKNY, LE i Antidote nie będę się go na razie pozbywać. Być może kiedyś te rzeczy będzie można sprzedawać wtedy dopiero doładuję konto, aby je posprzedawać.
Wiem też, że wiele osób miałoby chęć na to konto. Niestety nie jest ono na sprzedaż, gdyż musiałoby kosztować około 500zł, a wiem że nikt z Was raczej takiej sumy nie posiada.... No chyba, że znajdzie się kupiec za tę cenę, wtedy jak najbardziej mogę to konto sprzedać :)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Uwaga na oszustke gwiazdeczka950 !!! Ona oferuje sprzedaż swojego konta za 5 zł do Ogrange a jak jej ktoś poda to niepodaje hasła !! I sama sobie kupuje ss !!!! Napiszcie do Admina i musimy ją wywalić ze Stardolla !!

bunnyboo-55 pisze...

Prowadzę magazine;

stardollmagazinepl.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Ktoś mi ukradł konto na Stardoll. Nie mam zielonego pojęcia , jak to się mogło stać i kto je ukradł. Czy Wy też mieliście coś takiego? Proszę pomóżcie mi, wydałam na to konto ponad 200 zł... :(

Beata pisze...

a mi sie konczy 11lisotpada. :(
a co juz odchodzisz ze stardolla ?

klaudia michalczuk pisze...

A mam pytanie, bo mam na liście rzeczy do sprzedania walentynkowe LE ... pani też może sprzedawać ?