sobota, 3 października 2009

Niebawem zostaniemy zasypani projektami w stylu Moxie Girlz. Dlaczego?

Dlatego, że w USA cały czas trwa kampania reklamowa MOXIE i w związku z tym użytkownicy za oceanu otrzymali kolejne szablony w StarDesign do projektowania tychże ciuchów (Moxie Girlz).
Mogą je projektować zarówno SS jak i nie SS. Ten kto ma SS może je wystawić w StarBazarze, więc już teraz można się natknąć na takie właśnie sukienki i inne ubrania z tej serii. Jeśli Wam się coś spodoba, to nic nie stoi na przeszkodzie aby taki ciuch zakupić. pamiętajcie tylko o jednej zasadzie:
z każdego szablonu można mieć tylko PO JEDNEJ SZTUCE w apartamencie!



PS: Z ciekawostek dodam tylko tyle, że aż 4 projekty na liście z HOT PROJEKTAMI Moxie Girlz należą do dollki YunaMiyu (sama kupiłam u niej spódnicę). Niestety, ponieważ bramki nie obsługują aplikacji flash, nie widać jakie dokładnie są to projekty.

19 komentarzy:

Haaads dsas pisze...

Eeee...szkoda ,że MY nie możemy ich projektować...

Zapraszam na bloga:
www.stardoll-oceny-medoll.blogspot.com

dodawajcie do obserwujących!

Leoś ;3 pisze...

a Buu.! Ja też chce!! ;DD [www.stardoll-oczyma-grittis.blogspot.com]

Edzia22 pisze...

kropkastyle.blogspot.com , potrzebuję małej porady , jeśli chcesz to napisz , dzięki i pozdrawiam :(

AguŚ ♥ pisze...

może ktoś wie jak można zrobić te projekty.?

HarajukuGirlPL pisze...

:)
tak, JA WIEM!!!!
należy....
...udać się na lotnisko, zakupić bilet na najbliższy samolot do USA, a gdy już będziesz na miejscu należy znaleźć dostęp do komputera z którego będziesz mogła zalogować się na stardoll, żeby uszyć sobie kilka ciuchów z moxie girlz :D
....banalne

zrozumcie ze stardoll wykonany jest w aplikacji flash i żadne bramki ani inne zmiany proxy nic tu nie dadzą, bo przez bramki flashowe elementy, takie jak między innymi stardesign nie działają :P

diament44 pisze...

to super strona !!! darmówki chodzą !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
skąd ty bierzesz te kody ? nie odpowiadaj ... odpowiedz tylko sama sobie !
ja tu wchodzę co dzień i kopiuję kody wklejam do myproxy i działa !!

kocham stardoll i ten blog !
zappro do mnie na stardollu jestem diament44

pozdrawiammm

ps. dawaj więcej kodów na darmówki

/ Izaa . [ Yzka ] pisze...

Cześć.
Właśnie założyłam nowy konkurs.
Konkurs V.
Mogłabyś go zareklamować na blogu?

Oto link:
http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=1541320

Z góry dzięki. ;)

Anonimowy pisze...

Znaczna część użytkowników na Stardoll to Polacy... Czemu chociarz jeden raz nie pomyślą o nas? No czemu?

Martyśka;> pisze...

Mam wielką prośbę wymyśliłam całkiem nowy pomysł :(zajrzyj)
jest on na blogu :http:/ /kociol-stardoll. blogspot .com/
Wszystko opisane jest w pierwszej notce ! .Proszę zainteresowanych zgłaszać się pod notką w komentarzu! ; D
Pozdrawiam ;) (bez przerw)
zapisz sie do obserwujących a ja zapisze się do Ciebie ! ;)

Dark.and.light pisze...

Po pierwsze ciekawy blog.

A po drugie to faktycznie nie fair, że tylko Amerykanie mogą robić te projekty.. ;/ Myślę, że albo powinni je robić wszyscy, albo nikt..

PS. Zapraszam na mojego bloga (dopiero zaczynam ) ^^

Aravilar pisze...

ja próbowałam przez myproxy i się nie udało :(
a jak by spróbować zmienić proxy manualnie...??
Harajuku próbowałaś??

DOMOWNA pisze...

jAK dodać ten baner forum ???? Możesz mi napisać instrukcję ?

HarajukuGirlPL pisze...

DOMOWNA
nic prostszego :)
musisz przesłać obrazek na jakiś darmowy hosting a potem podać na forum ścieżkę do tego obrazka

DOMOWNA pisze...

aha czyli jak dodam na swojego bloga i dodam link na forum to ktoś doda do galerii ??? Ja chyba tego nie zrobię nie potrafie sorki
:((
tHX

HarajukuGirlPL pisze...

DOMOWNA, tak, do galerii wgrywam wszystko osobiście, Ty musisz tylko podać link na forum, bo żeby brać udział w konkursie na baner forum musisz być jego uczestnikiem :)

DOMOWNA pisze...

Dzięki :*

Olga ;) pisze...

szkoda ze niemozemy zrobic takich projektow;(
prosze zaglosujcie na moja scenerie "I Love Butterflies!" jest bardzo ladna i dopracowana, kometujcie i glosujcie 5/5 plisss!:)

Anonimowy pisze...

PILNE!
Droga HGPL, czy ocenisz mój projekt? Jakieś rady, opinie.. bo niewiem czy mogę zacząć sprzedawać i czy to wogóle się sprzeda. Tu jest link: http://picasaweb.google.com/MartaMileySelena/ProjektyStardoll#5388800244760206434

Unknown pisze...

mozecie robic te projekty!!!!!!!!!!!wystarczy zmiana reczna proxy na 65.60.58.109 port 80 i wszystko ladnie smiga :)