piątek, 2 października 2009

Darmowy piesek :)

Takiego oto pieska otrzymacie gdy zalogujecie się na stardoll poprzez bramkę myproxy.ca
Wystarczy się tylko zalogować i wylogować a paczuszka z pieskiem będzie na Was czekać przy szafie :)


.
Piesek należy do kolekcji MOXIE (Moxie Girlz). Pochodzi od nowej pluszowej zabawki oraz gry Rescue Pets

EDIT: Piesek raz działa raz nie i nie mam na to wpływu. Musicie co jakiś czas próbować. Raz jest dostarczany w pudełku koło szafy a raz w reklamówce Moxie Girlz.

29 komentarzy:

Kiaroo pisze...

Ja dostałam tego pieska i telewizor gdy weszłam na http://myproxy.ca/

Leoś ;3 pisze...

Hm.. pewnie coś pet shopopodobne ;DD oby było więcej tego typu pluszaczków ^^ [www.stardoll-oczyma-grittis.blogspot.com]

nonsens pisze...

o jej... jaki słodziak . na pewno będzie się tyczyć jakiejś bajki albo Littlest Pet Shop xd .

memoriesx3 pisze...

napewno dla nas ;P

Oliwia pisze...

mam tego pieska bo wiem jak go zrobić:)

ogi123 pisze...

ten piesek to jest just born (mam identycznego pluszaczka) ^^ dwa lata temu kupiłam :P

Oliwia pisze...

do kiaroo: masz racje ja też:D

nonsens pisze...

wtf??

przepraszam, ale ja zamiast pieska dostałam fotel Moxie Girls, a już jeden mam... o co chodzi? [ pytanie ogólne, nie skierowane do nikogo ;p ] ach... spróbuję jeszcze raz wejść.. zależy mi na tym psiaku, bo jest cudny.. :(

VampirePrincess pisze...

ale jaki telewizor????

aga2713 pisze...

Ja nie dostałam pieska ;( Weszłam przez wszystkie bramki i przez myproxy.ca a dostałam drugi fotel MoxieGirlz.
Może mi kroś pomóc ?????
Bardzo proszę

duda26 (dudaczek) pisze...

ja niedostałam nic, żadnego pieska :(

Anonimowy pisze...

ja też nie dostałam ;(( a szkoda, bo jest słodziutki...

szysza2023 pisze...

ja tez nie dostałam ;(

nonsens pisze...

mam taką samą sytuację jak aga2713 ... niestety ponowne wejście przez wszystkie proxy nic nie dało :((

Leoś ;3 pisze...

Ja także żadnego pieska nie dostałam.. :( [www.stardoll-oczyma-grittis.blogspot.com]

Karolina_444 pisze...

A ja zapraszam Serdecznie!
Moje oryginalne projekty, chciałabym, abyś i ty wyraził/a swoją opinię o nich, a więc zapraszam na str. projektowanie-stardoll.blogspot.com

Unknown pisze...

aga2713 ja tak samo !! nic nie dostałam nawet drugiego fotela..;/ głupio nie wiem spróbuje może jutro się uda...
sarunia-vip

Asiunia21 pisze...

Przepraszam powiedzcie mi z kąd można wziąść te spoilery pilss!!

Anonimowy pisze...

no to super ;(( nie ma to jak cudowna załoga stardoll!

Anonimowy pisze...

ja dostałam pieska, a jak chciałam go zrobić koleżance to dostała pieska w reklamówce Moxie Girlz i jeszcze jeden fotel ;/

Brygida2008 pisze...

hehe ja skorzystałam i dostałam fotel no i przed chwilą pieska w tej reklamówze Moxie Girlz

Asia99 pisze...

Ja dostałam pieska i ten fotel ;) Chociaż już miałam jeden :)

KingaP567 pisze...

A ja dostałam pieska i 2 taki stołek ;]] Super

Anonimowy pisze...

Hmnn no słodziutki ten piesek lecz go nie dostałam a szkoda ;(( Spróbuje jeszcze raz.

aska13722 pisze...

Spoko ;P
juz sobie go wziełam xd

loooooolcia14 pisze...

Udało mi się i dostałam gratisowo jeszcze jedno krzesło MG xd Fajnie, bo tamto jedno jakoś goło wyglądało, a tak są dwa takie same ;P
Pozdrawiam.

szysza2023 pisze...

za drugim razem udało mi się dostałam jeszcze jedno kszeslo i pieska ;)

werakicia pisze...

Ja na początku go nie dostałąm , weszłam 2 raz i mam ;D
[ stardoll-by-werakicia.blogspot.com ]

dodusia254 pisze...

mam , prze słodki !