niedziela, 16 sierpnia 2009

Nie zgłaszajcie się do scenerii w mojej Księdze Gości...

...bo te zgłoszenia i tak nie są brane pod uwagę!!!!

Nie po to zablokowałam komentarze w notce gdzie był casting, żebyście pisali w innych miejscach. Przecież jasno napisałam, że "gdy będę mieć już wystarczającą liczbę zgłoszeń komentarze pod tą notką zostaną zablokowane". Niestety niektórzy z Was chyba nie zrozumieli i non stop mam jakieś zgłoszenie to tu to tam. Normalnie obłęd jakiś. Jak nie w księdze to na maila, jak nie na maila to na koncie dla przyjaciół... STOP!!!
Jeszcze raz powtarzam, NIE PRZYJMUJĘ JUŻ WIĘCEJ ZGŁOSZEŃ DO TEJ SCENERII! Mam wystarczającą ilość osób. Czy to jest jasne?!

3 komentarze:

1996Agunia5 pisze...

A ja się bardzo cieszę, że zdążyłam ;)

Marta. pisze...

A ja jestem urażona, bo zgłosiłam się wczoraj i mnie nie wybrałaś. A zgłosiłam się jako druga! a nick miałam w nazwie google. ://

HarajukuGirlPL pisze...

paula9722, niestety nic nie poradzę na twoje "urażenie"
zgłosiłaś się jako PIĄTA! a jak napisałam potrzebuję 4-6 osób, tak więc przyjęłam 4 pierwsze dziewczyny i czekałam na zgłoszenia 2 chłopców

więc nie bardzo pojmuję skąd się wzięło to Twoje urażenie!