niedziela, 16 sierpnia 2009

KUPIĘ torebkę Patchwork Bag


Oferty proszę zostawiać w komentarzu.

45 komentarzy:

Marta8D pisze...

U mnie na stardollu mam parę rzeczy w starbazarze. Mój nick na stardoll to Marta8D. Mam proźbę. Nz stardoll jest klub Aschley Tisdale. To klub sponsorowany, dlatego nie mogę się do niego zapisać. Prubowałam przez bramki proxi, ale niedziała. Czy mogłabyś ty sprubować się do niego zapisać?
Za zapisanie się do klubu dostaje się ciuchy.

Asiaa97 pisze...

ja bym chciała a ilę kosztuje??

Asia pisze...

Cześć. Mogłabyś ogłosić mój duży konkurs na scenerię? ;)
Oto link do obrazku: http://i26.tinypic.com/2cr9clt.jpg

Z góry dziękuję. :)

ktoś pisze...

Asia Harajuku chce ją kupić a nie sprzedać

CmOk_LoVe pisze...

ja niestety nie mam ;(

Karolka120 pisze...

Harajuku to straszne ;(
Wysłałam SMS na stardollary. Zabralo mi kase a sd nie ma ;/
Pisze do Admina od 3 dni i nie odpisuje ;((
Co mam zrobić?
Karolka120

nick stardoll Ka.je.sia pisze...

HarakujeGirlPl a z ile jest za torba??? Proszę o żabką odp.

Kolorowa dusza pisze...

Moja koleżanka Teletubisiowa mogłaby sprzedać. Cenę pytaj się jej :)

Adusiax pisze...

Ja też chętnie kupię jakby się zglosiły 2 osoby :)

AdusiaLapusia

Tsuki pisze...

kod do translatora wysyłam do hgpl przyjaciele czy jakoś tak i torebka super jest sam bym taką kupił

Foori pisze...

Znalazłam kopiare! Nie tylko twoich projektów. To Kikoma10.
http://i26.tinypic.com/2lkr7lt.jpg

Shannon pisze...

http://img190.imageshack.us/img190/8305/kopn.jpg ta osoby chyba skopiowała pomysł JulitQa93 mysle że mogłaby pani to umieścic na blogu copycat

. pisze...

ja jej nie mam :(

Ale pamiętasz jak 22 maja robiłaś post o torebkach które szukasz? Tak się składa,że mam 2 z nich :) sprzedam za 1 stardollarów każdą z osobna :)

krzywa morda pisze...

Harajuku, ja mam takie pytanko, trochę nie na temat, no ale cóż. A mianowicie, Co z klubem ashley t.? Kiedy będzie można otrzymać ciuchy? :D Z góry dzięki za odpowiedź :) Pozdrowionka!

Anonimowy pisze...

Harajuku pomóż mi !! Wysłałam SMS na to żeby być SuperStar i nic !! Kase mi zabrało a SS nie jestem :(

Ada. pisze...

Oj, na prawdę niektórzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem ;) Albo mają coś ze wzrokiem, że zamiast "kupię" czytają "sprzedam" :P
No cóż... nie jedna osoba jej szuka, Ci którzy ją mają pewnie tanio nie sprzedadzą. Niestety do szczęśliwców posiadających tą torebkę nie należę... .

ObsesiiOn__ pisze...

Ja tez wysłama esa o superstar, bo przedluzyc chcialam i nic. ;/ kase wzielo a stardolarow jak niema tak nie bylo. ;/ napisalam do admino ale nieodpisuja narazie. poczekamy zobaczymy. :)

Sandra . pisze...

Ja tak samo! mi 22 zł zjadło ;(((
a raczej mi i babci ...

PS: Te buty HB'S które były za 0$ są teraz za 8$ ;p

MagazynYourStyle.blogspot.com

hytruskaxD pisze...

moja kuzynka też tak miała.;| ale jak się jeszcze raz zalogowała to już miała ...; D aa i xDysia96 kopiuje HarajukuGirlPl projekty ... chyba tego białego stworka ... ?
http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2w55bx0&s=3

Adusiax pisze...

Harajuku! Proszę Cię o pomoc w sprawie niecierpiącej zwłoki. Codziennie ważą się losy 5 tysięcy psów torturowanych i zabijanych w Korei. Ja na stardoll nic nie znacze, ale twojego bloga czytają tysiące użytkowników i możesz również pisać do magazynu.

Pomóż mi nagłośnić tę sprawę!
Poproś o podpisanie petycji na:
http://pl.unitedcats.com/stopkillingdogs/

Petycja jest po polsku! Można przeczytać co się teraz dzieje w Korei! Potrzebujemy miliona podpisów! To nie jest mój wymysł, to petycja międzynarodowa, w każdym kraju dostępna w innym języku.

Możesz pomóc nam zmienić życie milionów psów.

Proszę!
AdusiaLapusia

Lady838 pisze...

Zapraszam na mojego bloga stardoll-Lady838.blogspot.com

xagnieszkaxd pisze...

mam ten sam problem co Karolka120 , stardoll.polska , Super_Sandra100 i ObsesiiOn__i na pewno wiele innych osób . Pisze do admino ale jak na razie nie odpisuje ale nie dam za wygraną i będe ich ciągle o to męczyć i pisac do nich !

CmOk_LoVe pisze...

moja koleżanka tez wsadzila w SS kase a go nie dostała / torebkę ma dzisiejsza CG

Paulina.! pisze...

Witaj Harajuku.
Przeglądając internet znalazłam stronę web.archive.org
Można na niej sprawdzić dawny wygląd innych stron.
Wpisując stardoll.com najstarszy wpis który się uruchamia to taki, w czasie którego na stardollu było zarejestrowanych tylko 33598 i nie było starplazy ;)
http://web.archive.org/web/20060408173506/http://stardoll.com/

Jeżeli ktoś ma ochotę to zapraszam. Niestety nie da się tam zalogować.

Pozdrawiam ciemna77

hate-and-love xD pisze...

a za ile byś kupiła??

Ruth-Sechmet pisze...

Wydaje mi się niemożliwością znaleźć tą torebkę :/ Tak czytam komentarze, i mi też wczoraj "nie wyszło" z doładowaniem konta =.= Pisałam do admina, na razie nic.

Sandra . pisze...

Ej nie no!!
Dostałam sms od stardolla i mi napisali "Twoje wymaganie jest nieważne, spróbuj ponownie" .. jasne już próbuje!!! O_o

Anonimowy pisze...

Wiem kto ją ma:)
Ale pani by musiała się z tą dziewczyną skontaktować ponieważ ona nie jest z polski :/

kiki652 pisze...

Witajcie!

Ja też jestem tym pechowcem. Zabrało mi 11zł, a nie mam SS.

Harajuku, nie mam tej torebki. Muszę przyznać, że jest śliczna.

Ania pisze...

A może chciałabyś kupić taką bardzo starą torebkę?
http://img35.imageshack.us/img35/6977/torba.png

Nataluniaa pisze...

ja chcialam kupic sobie ss ale nie ma takiej opcji jak zaplac przez sms ! juz sie nie da czy jak ?

Anonimowy pisze...

Ja tak samo jak Super_Sandra100 dostałąm takie SMS !! To Stardoll schodz na psy !!!!

'pstylishgirl pisze...

hej harajuku , mamy z paroma osobami (jak na razie paroma) problem , doładowywałyśmy ss i nam nie przysłali sms potwierdzającego , miu dzisiaj jedynie przszedł : ,,Twoje wymaganie jest nie ważne . Spróbuj ponownie`` , na tym blogu pod tym tematem się zgromadziłyśmy http://stardoll-ciekawostkii.blogspot.com/2009/08/superstar-pomocy.html
Twój blog jest najczęściej czytanym przez stardollowiczki , ostrzeż je aby nie wysyłały na razie sms na ss , pisałyśmy już do admina i ja czekam na odpowiedz i one też , mogłabyś coś nam poradzic .?

Anonimowy pisze...

Hej . Czy mogłabyś polecić mojego bloga www.fame-shine.blogspot.com ?

Anonimowy pisze...

Ej nie no!!
Dostałam sms od stardolla i mi napisali "Twoje wymaganie jest nieważne, spróbuj ponownie" .. jasne już próbuje!!! O_o

memoriesx3 pisze...

ludzie, to jest post o doładowaniach czy może o torebce?!

Licytacje pisze...

chciałam kupić stardollary(przez sms)patrze a tu nie ma takiej opcji!Czy już nie będzie można doładowywać przez sms?HELP!

Anonimowy pisze...

Honorato, NIE skopiowałam pomysłu Julity. Cekinową sukienke zrobiłam PIERWSZA, na chacie powiedziała że przeprasza bo nie zauważyła, nie ma do mnie pretensji ani ja do niej. Serduszkowa sukienka powstała gdy zobaczyłam licytacje DKNY na forum, i puściłam projekt w obieg pare godzin po niej. Jeśli jej to przeszkadza to sama by do mnie napisała, zadbaj o siebie a nie dobro innych, pasuje? Gdy nie wierzycie, zapytajcie ją. ;D Sorry, ale musiałam się wytłumaczyć. Nie znoszę gdy ktoś nazywa kogoś kopiarą bez podstawnie.

Anonimowy pisze...

wertelka, mojej siostrze odpisali to samo. Już, któryś raz to słyszę. A kasę pobrali.

Modnisia97 (Angie-L) pisze...

Dziewczęta, Hajaruku nie jest wróżką!
Ona nic nie poradzi...Owszem jest popularną personą lecz nie ma wpływu na to co Administrator tym razem "zbroił".

Powiem jedno- kobieto masz gust!Gdybym miałam tą torebkę... Och... Byłabym w niebie!

Martusia2607 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Jane Rouly pisze...

o dziewczyny myślałam że tylko ja mam ten problem ale się myliłam mi też zabrali 11zł i nie mam SS!
A pisałam do nich 2 razy!

1996Agunia5 pisze...

jest nowa gra Graj&zarabiaj!

malymazgaj pisze...

gabisia9 ma chyba ta torebke ;P

xDysia96 pisze...

ŻALLLL ja nie kopiuje projektów jakiejś harajukugirlpl :/ większość wymyślam sama albo biorę jakiś zeszyt i coś projektuje lub biorę z googli jakieś ilustracje :| nie obmawiać mnie!!! (jeszcze czego.ha.ha.) pfff...