piątek, 24 lipca 2009

Stary żakiet MKA


Można go nadal zakupić w StarPlazie. Żeby to zrobić należy zmienić rozmiar swoich nóg na 3 (tak, tak :)), wejść do StarPlazy i w wyszukiwaniu zaznaczyć "stardoll girls" + "spodnie". Na drugiej stronie będzie żakiet podpisany jako spodnie "Skinny Jeans". Gdy będziecie mieć inny rozmiar nóg to wtedy w tamtym miejscu jak i w apartamencie ukażą się te spodnie, nie żakiet.
Żakiet kosztuje 5$ i po zakupie również posiada metkę spodni.

EDIT 12:16
Powtarzam jeszcze raz!!! Żakiet jest widoczny w StarPlazie i w Apartamencie jedynie przy nogach ustawionych na rozmiar 3! W innym przypadku widoczne są spodnie :) Kupujecie go na własne ryzyko!

26 komentarzy:

Sandra . pisze...

Gratuluję 3 miejsca CG !

Coralinka pisze...

;)
Dzieki jakaś dziewczyna pisała mi po angielsku tą instrukcje ale nie mogłam jej jakoś przetłumaczyć.

chmura pisze...

jak zmienić rozmiar nóg, nie rozumiem.. trzeba pomniejszyć całą doll, czy jak? ;P

Konrad pisze...

a to nie może się zamienić potem w spodnie?? ;P tak samo było z tą koszulką co miała metkę zielonych spodenek i po jakimś czasie się w nie zamieniła?? ;D

madzialenka13 pisze...

nie podziękujesz za info ?

CmOk_LoVe pisze...

mam pytanie . to jest RC czy ze sklepu MKA brand ? wiem że głupio brzmi, ale ja nie wiem ;p

Adusiax pisze...

Gratulacje 3 miejsca Cover Girl!!!

HarajukuGirlPL pisze...


madzialenka13, za które info?

chodzi ci o to co napisałam w tej notce? to jest z zaprzyjaźnionego bloga, który mam podlinkowany na swoim blogu, thatgirlsophy pisała o tym 6 godzin temu

HarajukuGirlPL pisze...

Lucas.Poland, nie mam bladego pojęcia :/ Ja niestety nie daję gwarancji na to że to się nie zamieni nagle w coś innego ;P

madzialenka13 pisze...

jak się zmieni rozmiar ud , to się zamienia w spodnie. żakiet jest tylko przy trójce ;p

betiiiii pisze...

gratuluję 3 miejsca w Cg :)

chmura pisze...

kiedy ustawiłam rozmiar nóg ponownie z 3 na 1 to w apartamencie miałam te spodnie, a jak z 1 na 3 to żakiet..

Ada. pisze...

niestety się zmieniło, głupie ... błędy stardoll'a ;P Żeby utrzymać żakiet, trzeba mieć grube nogi ;(

Anonimowy pisze...

Harajuku ja cie chyba zamorduje xDD
kupilam tez zakiet zmienilam sobie nogi na 2, a z zakietu zrobily sie spodnie xd a nie mam zamiaru miec tych spasionych nog :pp

HarajukuGirlPL pisze...

Marta, napisałam już wcześniej w komentarzu, że nie daję gwarancji na to czy żakiet się zmieni czy nie w coś innego :)

Girl Anachronism pisze...

Pytanie nie na temat, ale bardzo proszę kogoś lepiej poinformowanego o odpowiedź. Jak długo trwa wyprzedaż w starplazie? jest to jakoś określone? Ile dni, tak mniej więcej? Z góry dziękuję.

Karolina100. pisze...

Ja mam ten zakiet, i wszystko potwierdzam co pisze Harajuku ;)

indecisive pisze...

Jak się zmieni rozmiar nóg to sie zamienia w zwykłe spodnie

Anonimowy pisze...

HarajukuGirlPL pisze...

Marta, napisałam już wcześniej w komentarzu, że nie daję gwarancji na to czy żakiet się zmieni czy nie w coś innego :)

_________________________________________________
wiem, ja zartuje xdd

malynka pisze...

mi pisze przy tym żakiecie, że juz go posiadam xD

klaudia michalczuk pisze...

Madzia, bo pewnie spodnie posiadasz xd
jak medoll pogrubisz jej nogi to może bd żakiet xd

CmOk_LoVe pisze...

widocznie masz juz spodnie :)

aaa pisze...

No tak ale jak zmniejszyć te nogi i gdzie?

kingula123 pisze...

Z tym żakietem to cała parodia...
Wystarczy kupić sobie spodnie skinny jeans, a jeśli wam się znudzą zmieńcie poprostu rozmiar ud na 3 i spodnie zmieniają się w żakiet- to bardzo proste.
__________________________________
Do MadziOoooRek:
Masz już spodnie więc zmień sobie rozmiar ud na 3 i spodnie zmienią Ci się w żakiet- W apartamencie nie będzie spodni lecz żakiet.

Iveria/ ewa.iva pisze...

2 w 1 :D

Palła pisze...

eee... ja nie mam spodni tylko żakiet