sobota, 25 lipca 2009

Jeszcze raz: pies, buda i miska - DARMÓWKI

Jedna z naszych koleżanek mieszkająca w Kanadzie postanowiła specjalnie dla Was przygotować dokładną instrukcję jak zdobyć budę, pieska i miskę, które są oferowane przez stardoll jako darmówki w innych państwach.
Różowa - dziękuję za instrukcję przesłaną na bloga

DOMEK DLA PSA:
Znajdź swój numer klienta i dodaj do tego linku
http://www.boomerangtv.co.uk/awards/pet-awards/index.jsp?userid= <- na końcu wpisz swój numer klienta. Jak będziesz na tej stronce wrzuć jakiś nieduży obrazek i wpisz nieprawdziwe dane. Po tym w apartamencie czeka dla Ciebie piesek.

MISKA:
Trzeba zmienić proxy w ustawieniach przeglądarki na 88.208.222.14 port 80
Idź teraz do klubu: http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=1369300 Zapisz się.
W domu czeka na Ciebie miska.

PIESEK:
Do psa nie potrzebujesz zmieniania proxy.
Znajdź swój numer klienta i dodaj do tego linku
http://www.boomerangtv.co.uk/awards/virtual-puppy/index.jsp?userid= <- tu numer klienta. Żeby dostać psa trzeba kliknąć "instal" (instalować tak naprawdę nie musisz, możesz kliknąć "anuluj")

17 komentarzy:

Konrad pisze...

Do domku też nie trzeba zmieniać proxy ;P

HarajukuGirlPL pisze...

Lucas.Poland, ok, dzięki, już zmieniłam :)

betiiiii pisze...

Piesek i domek się udał. Z miską coś nie tak.. Jeszcze popróbuję
dzieki :*

Anonimowy pisze...

Ja mam tak jak xXxBecius.
Mam miske i pieska ale po zmianie proxy w przeglądarce pisze że klub jest niedostępny.

NaTusia pisze...

Ja nie mogę tego pieska zdobyć !Wszystko robię dobrze i nie dostaje prezentu z psem robię !

margolcia24 pisze...

nie na temat;) moje licytacje:moje-licytacje-margolcia24.blogspot.com/

Martusia2607 pisze...

Ja nie mam tylko pieska ... ale jeszcze po próbuję ; DD

Bella70 pisze...

ja mam wszystko oprócz miski. cały czas jest biała strona :P

Brygida2008 pisze...

Wszystko mam . Do tych co nie mają miski z klubu !! Miałam tak samo . O dziwo za którymś razem mi się udało

stardoll by klaudus1296 pisze...

MIski nie mogłam.. strona otwierała się godzinę a i tak się nie otworzyło, był błąd.

KOSMETYKOHOLICZKA pisze...

Jak nie macie pieska, to chyba macie tą grę zainstalowaną grę na komputerze..no bo jak zainstalowaliście nią przed darmówką to chyba nie dostaniecie..ale nie wiem ( a może odinstalujcie tą grę)

Unknown pisze...

Dzięki;***

Martusia2607 pisze...

oo wreszcie mi się udało ;)
I teraz mam cały komplet xD

jagutka301 pisze...

Może ktoś mi pomoże,mój nr klienta to : 28964268 ,bardzo proszę,pomóżcie mi,dostać pieska i budę,bo próbuje pare razy i nic.Na stardollu mój nick to jagutka301,gdybu ktoś chciał...

Anonimowy pisze...

Zrobiłam wszystko jak jest opisane ,a dostałam tylko miskę nie wiem dlaczego ??

Psychodeliczny wombat. pisze...

A mi się nie chce z tym cackać

duda26 (dudaczek) pisze...

mam psa i budę, z miską mi nie wyszło