sobota, 25 lipca 2009

Byłam wczoraj w kinie na filmie "Harry Potter i Książę Półkrwi" i...

Muszę Wam powiedzieć, że jestem nieco rozczarowana i czuję spory niedosyt :(
Seans był o godzinie 22:30 więc kilkadziesiąt minut przed końcem filmu zaczęłam już zasypiać (dosłownie!). Najbardziej rozczarowały mnie niektóre, że tak nazwę "źle zagrane" sceny, na przykład te emocjonalne... niektóre z nich zagrane były sztucznie i dało się to zauważyć.
Poza tym dwie sceny z podtekstami... eh... nie polecam dla dzieci poniżej 12 roku życia!
Naprawdę, jestem zawiedziona, spodziewałam się dużo lepszego filmu :(

46 komentarzy:

Dominika M pisze...

ja muszę na to iść i sądze, że będzie ciekawie

wert09 pisze...

ja również tez byłam wczoraj o 10:30 w GK-galerii Kazimierz

Anonimowy pisze...

Zazdroszczę :) Też bym chciała iść ;)

HarajukuGirlPL pisze...

wert09, też byłam w Galerii Kazimierz, ale o 22:30 :)

stardoll by klaudus1296 pisze...

Harry już nie może grać tak dobrze, jest chory na jakąś chorobę .. tylko nie pamiętam jaką. Z rok temu lub wcześniej gazety o tym pisały.

Anonimowy pisze...

Harajuku,czy ty też nie uważasz że nowi mają lepiej? Bo założyłam sobie nowe konto i na górze pisało (po angielsku,przetłumaczyłam sobie) "Zostań superstar i otrzymaj: Darmowe LE,DKNY,Philosophy (itp.), 30 stardollarów za darmo oraz tajemniczy prezent!" To chyba trochę nie fair...

HarajukuGirlPL pisze...

stardoll by klaudus1296, tu nie chodzi tylko o Harrego, ale o większość aktorów...

HarajukuGirlPL pisze...

Bella Swan, troszkę źle przetłumaczyłaś tę reklamę :P
Nowi nie dostają darmowego LE, ani DKNY, ani innych markowych ciuchów :)
Tam jest napisane, że gdy wykupią SS będą mogli robić zakupy w tych sklepach, bo bez SS tego nie mogą robić

fdsfds pisze...

Wznowisz Coverdoll Pl fajnie by było :)

Jula014 pisze...

ja tam nie przepadam za HP. dla mnie w każdej części to samo - Harry jedzie do Hogwartu, Harry się uczy, Harry spędza czas z przyjaciółmi, a w końcu Harry walczy i Harry wraca do domu. nuda.

HarajukuGirlPL pisze...

supcio97, być może...
zawiesiłam z jednego, poważnego powodu, ale być może już od następnego miesiąca postaram się to odnowić na nieco innych zasadach :)

HarajukuGirlPL pisze...

Jula014, i tu się z tobą zgodzę... nuda :/

klaudia michalczuk pisze...

A ja jednak lubię te książki i film, niestety do kina jadę dopiero w środę ;/
Oglądałam zwiastuny i takie tam, za dużo scen, których nie było w książce ;/ Ale i tak to moja ulubiona część książki, nie wiem jak bd z filmem ;]

Patiza pisze...

Ja też byłam na Harrym Poterze z 23 lipca na 24 lipca o 0.01 mi tam film się podobał.

Morsia pisze...

też wczoraj bylam, na 21:00
szkoda, że wycięli najfajniejsze sceny ;/ i nie było dośc ważnych scen. i trochę za bardzo ,,romansowe''. ale nieźle tez się uśmialam z Lavender ;)

Fioonnaa pisze...

Harry to komercha więc czego można było się spodziewać ? Dostał wszędzie 3/6 ocene ...

Emily2771 pisze...

Witam!!!Wiem,że jestem nie w temacie ale chciała przekazać wiadomość HarajukuGirlPL.
A więc przechodzę do sedna:
Chodzi mi o to,że teraz e przyjaciółach powstała zmiana bo wszyszcz przyjaciele są poukładnia alfabetycznie.Przynajmniej u mnie tak jest.

Konrad pisze...

ja się wkrótce przekonam ;)

HarajukuGirlPL pisze...

Emily2771, było na blogu, już dawno, dawno temu :)

Qven pisze...

ja pójde zobaczyć, bo mi ojciec obiecał, rzadko mnie gdzieś zabiera więc pójde
oby się opłacało

Unknown pisze...

Witaj Harajuku! Mam do pani prośbę ;) Wznowiła by pani dział pokaż nam swój projekt czy jakoś tak? :) pozrdawiam p.s przepraszam ze nie na temat

Ada. pisze...

hehe, ja byłam na premierze o 24:01 i nie zasnęłam :P
Mi się podobał, ale może dlatego, że jestem fanką i liczy się dla mnie to, że film w ogóle powstał =)

A podobno ostatnia część ma być bardzo dokładna i zrobiona w 2 częściach ;) Nie mogę się doczekać ^^
I ciekawe, czy premiera Księżyca w nowiu również będzie nocna... ;P

Xis pisze...

Podteksty? Tylko zachęciłaś do oglądania. Niuch, niuch, Elle to zboczone dziecko jest ;P

19Oluss96 pisze...

byłam na tym filmie. dla mnie wszystko było ok. przepraszam, że to piszę, ale nie wiem co pani nie pasowało ...

Palła pisze...

Ja lubię Harrego Pottera,a na filmie jeszcze nie byłam bo jeszcze u nas nie grają,ale na pewno pójdę,to sama się przekonam.Jednak film to nie to samo co książka :)

Maquel. pisze...

Witam . ;))
Mam wiadomość, w zakładce 'Kluby' jest nowy wygląd, nie wiem czy już wiesz. ;)
Pozdrawiam, CityMallxD [stardoll]

Dobi pisze...

Z podtekstami?;) Ja idę na wersję bez dubbingu,więc się chyba sama przekonam :P Szczerze mówiąc,bardziej mnie interesuje ekranizacja ostatniej części.

loooooolcia14 pisze...

Ja nie lubię HP...tak jak Jula powiedziała- wszystko to samo. Jedynie 1 część była nawet nawet, ale z reguły tak jest, że pierwsze części są świetne, a reszta coraz gorsza.
Pozdrawiam.

Basiaq pisze...

Też byłam wczoraj na HP i byłam naprawdę rozczarowana....
Spodziewalam sie naprawdę czegoś bardziej ciekawego, mrocznego i groźnego... Poza tym książka jest o wiele lepsza niż film...
W Filmie np: nie było pokazanego pogrzebu Dumbledora
Bardzo dużo scen nie bylo
basiunia131

Olka_27 pisze...

Ja byłam wczoraj na Harrym Potterze i bardzo mi się podobał. Jednak masz racje... Nie wszystko w filmie było idealne... Mogło być lepiej!

Unknown pisze...

Aha i dopiszę jeszcze, że nie zgadzam się co do wieku ;)
Film nie jest dla dzieci do 12 lat, HP ma wielu fanów 16-18letnich i wielu osobom podobają się wszystkie części. Mi również ;)

Unknown pisze...

Ja byłam. Mi się podobał. Ale ja byłam w Imaxie, pierwsze 20 minut było w 3D. I to był właśnie błąd - po prostu byłam przygotowana na to, że będzie lepiej, ale było gorzej ;( W piątej części końcówka była w 3D, i tak było lepiej. A co do scen, których nie było w książce - ja tam się cieszę. Podobała mi się, na przykład, scena, w której Draco Malfoy włożył do szafki zniknięć ptaka, który wrócił zdechły...

PS: Wiecie, że siódemka będzie rozbita na dwie części? Chyba dlatego, że było za dużo rzeczy których nie mogli wyciąć ;)

Marta. pisze...

Czy mogłabyś dodać mojego bloga do obserwowanych, tam gdzie znajdują się blogi Lucasa i Tiny1stm? Bardzo bym prosiła. Zapraszam również wszystkich innych uczestników Stardolla na mojego bloga www.paula9722-o-stardoll.blogspot.com, i proszę żebyście dodali go do obserwowanych i żebyście zostawili jakiegoś komcia. Proszę o odpowiedź tuaj albo na Stardoll.

paula9722

Anonimowy pisze...

Są gusty i guściki... mnie film bardzo się podobał i wywarł ogromne emocje. Ja, tak samo jak Pani, nie jestem zawodowym krtykiem ;] Ale tak na chłopski rozum, to film był extra! nic do niego nie mam.

magia-stardoll.blogspot.com

anusia_9797 pisze...

ja nie byłam bo nie lubie pottera :/ bo jak już powiedziała Jula014 w każdej części filmu jest ciągle to samo...

Natalia9898 pisze...

Ja mam 11 lat i byłam na filmie.Mi się podobał nawet bardzo

Pauka99xD pisze...

Idę w środę, to zobaczę xDD

Pauka99xD pisze...

Idę w środę, to zobaczę xDD

NaTusia pisze...

Mam pytanie co to znaczy ''dwie sceny z podtekstami'' bo trochę nie rozumiem ..

palisie pisze...

Ja też nie wiem, co Pani przeszkadzało ;]
Wydaje mi się, że to dotychczas najfajniej nakręcona część;] Znaczy... zobaczymy, co przyniosą Insygnia ;]

Loooooolcia14, przepraszam, ale mi wydaje się właśnie, że 1 część była straaasznie niedopracowana. Ale nie zmieniali tak wielu scen, co niestety w następnych częściach następywało.... No niestety ;]

Ja kocham Harry'ego od zawsze, od chwili, gdy do kin wszedł Kamień Filozoficzny ;] Byłam tam wtedy, choć miałam... 5 lat^ Na seansie byłam z misiem Wiktorem^
Pozdrawiam Harajuku^
x

Brygida2008 pisze...

Ja się dopiero za dwa tygodnie przekonam ;-(

psychiczna. pisze...

pokEmon_xD

weźcie ją zobaczcie !
obraża same sławy.
Ciebie też

Niewidoczna. pisze...

Powiem, że byłam na filmie (też galeria Kazimierz!) i przeczytałam wszystkie części... szczerze zachęcam do przeczytania, niż do oglądania. Aktorzy dali plamę, wszystko było aż na przesad sztuczne.

Anonimowy pisze...

Ja idę dziś do kina, ale tak szczerze, to nie zależy mi..kiedyś to wszyscy ubóstwiali tego Harrego po I i II części...ale teraz to NUDA!

Nylia pisze...

Harajuku, piszesz, iż niektórych scen nie polecasz osobom poniżej 12. roku życia... tak więc prawda jest taka, że na film wpuszczają tylko tych, co mają minimalnie 15 lat. Ja czytałam każdą część przynajmniej 3 razy, dlatego że tyle osób się tak tym zachwycało więc myślałam że może istnieje jakiś ukryty sens... a tam same błędy :) Np. to dotyczące testrali albo myślodsiewni. Jak się dobrze wczytacie to będziecie wiedzieli o co mi chodzi.

Unknown pisze...

Jaaa tam go nie lubie nawet szkoda mi kasy na bilet , bo wogle mnie na to nie ciągnie , XD
zaa to kocham ' ZMIERZCH '
i wszystkiee jego części :-*****