piątek, 1 maja 2009

Sposób na sławę? - Obrażanie wszystkich na około!

Taki właśnie sposób wybrała Goody_Time, która założyła bloga o mało oryginalnej nazwie "Kundelek". Blog prawdopodobnie miał być odwzorowaniem portalu "Pudelek" z jedną tylko różnicą - plotki miały dotyczyć ludzi i codzienności na stardoll. Niestety zamiast plotek w Kundlu znajdziemy jedynie kłam, chłam i poniżanie. Goody_Time postanowiła obrażać i poniżać wszystkich na około w bezpodstawnych pomówieniach i plotkach, które niewiele mają wspólnego z rzeczywistością. Opisuje tam osoby oraz sytuacje, nie poznając ich do końca, a czasami w ogóle nie znając faktów.
Nie dalej jak wczoraj postanowiłam pozostawić w Kundlu kilka swoich komentarzy, gdzie wyrażałam swoją opinię na temat owego bloga. Napisałam tam, że chcący cokolwiek napisać na temat jakiejkolwiek osoby lub zdarzenia powinno się najpierw zapoznać z faktami, a nie zmyślać niestworzone historie zdając się na swoją fantazję. Niestety, Goody_Time uznała chyba moje komentarze za niewygodne bo postanowiła je usunąć, pomimo tego że nie było w nich nic obraźliwego, jedynie szczerze wyrażona opinia. No cóż, niektórzy boją się prawdy i wolą pozostawać w swoim wyimaginowanym świecie fantazji gdzie można wszystkich i wszystko zmieszać z błotem.

Miejcie się na baczności, bo i Wy możecie się znaleźć "na tapecie" u Kundla...

PS: A tak na marginesie jedno słówko do Goody_Time (które również usunęła ze swojego bloga):
Nie zgarnęłam żadnych nagród od ludzi i nie świętowałam zwycięstwa, bo takowego nie było! Gdybyś dokładniej zapoznała się z moim blogiem oraz z historią eliminacji do nagród Dawidee to wiedziałabyś, że już prawie miesiąc temu prosiłam o wykluczenie moich kandydatur ze wszystkich kategorii bo nie chcę brać udziału w tego typu konkursach...
No ale po co zapoznawać się z faktami jak można sobie wyssać z palca "śliczną" bajeczkę, po to tylko żeby być bardziej sławną? Nie wiem tylko czy sława w złym wykonaniu to dobry sposób na sukces?!

25 komentarzy:

Kicia_1402 pisze...

Ale wredna!!! >:(

Malakacha pisze...

no ładnie...

VShila pisze...

napisałam w jej księdze gości parę ładnych, dobranych słów, jak chcecie to patrzcie do jej profilu.

Kicia_1402 pisze...

Ja też blog skomentowałam, i napisałam parę słów w GB..

dominisia_kiss pisze...

Ten jej blog powinien nazywać się KŁAMANIEC lub PLOTKARZ.
~~~~~~~~~~~~~~
Biedne dziecko. Jakieś bzdury pisze by się dowartościować tym że stanie się znienawidzoną gwiazda stardolla. No cóż: są ludzie i parapety .

Kolorowa dusza pisze...

Nie tylko o tobie pisze

ColourGirl96 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

ColorGirl96, że co?Chyba Ci się pokręciło, Dawidda nigdy by nie posunęła się do czegoś takiego...
A co do bloga.W notce o Gabisi9, Gabi napisała "Takie małe oczka..." A ja pozwoliłam sobie dodać "...A takie duże ego"

ColourGirl96 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
abc-stardoll pisze...

Mi też to się nie podoba :)Nikt nie prosił jej żeby obrażała nas :) Wredota ^-^

Roksanaroxana pisze...

Boże,co ludzie robią dla sławy:/To co zrobiła jest żałosne;//

Strzyga0707 pisze...

Matko ,ale ludzie potrafią być wredni!

geeolla pisze...

Niepotrzebnie robisz jej reklamę..
GeeOlla

mmchmm pisze...

Ale wredna .....

HarajukuGirlPL pisze...

geeolla, uwierz mi - potrzebnie :)

reklama w złym znaczeniu jest jak najbardziej wskazana dla kogoś, kto opluwa wszystkich na około

poza tym myślę, że wszyscy powinni poznać tego bloga, gdyż nigdy nie wiadomo czy nagle się na nim nie znajdą w jakiejś "sensacyjnej" plotce...

kasia9513 pisze...

ciemnota nie pomyślała , że może przez to stracić konto

Monia pisze...

Żal mi tej dziewczyny... Nie dość,że ściągnęła nazwę z innej strony to jeszcze nie wie co pisze :/

Ania pisze...

Zgłosiłaś ją do admina?

Abolish pisze...

Żal mi ludzi którzy chcą być za wszelką cenę sławni, nawet kosztem innych.

Ruth-Sechmet pisze...

Dlaczego sądzicie, że skaksują jej konto? Za co? Bo prowadzi bloga który wam się nie podoba? Ja osobiście nic do niej nie mam.

Setkowska pisze...

To taka sztucznasława na 2 min.

loooooolcia14 pisze...

Ruth-Sechmet- zmienisz zdanie jak o Tobie napisze, że jesteś d** itp. (oczywiście Ci tego nie życzę)
Dziewczyna ma problemy psychiczne i tyle.
Pozdrawiam.

Weronika. pisze...

szkoda dzieciaka! Jak ona sobie w życiu poradzi to ja nie wiem!? XD

Salamandra pisze...

Haha, nie loguję się kilka dni, a mamy stardollowego pudelka! Nieźle ;)
Nie wiem, czy chociaż jedno słowo z tego jest prawdą, ale kurcze dziwnie się czyta takie kompletne bzdury na swój temat, nigdy nikogo o nic nie błagałam, tym bardziej powiedziałam dawidee by mnie nawet nie brała pod uwagę w następnej edycji... No cóż, winny się tłumaczy, ale taka moja natura ;)
Pozdrawiam z nad książki od WOSu ;)
Salamandra

Lady pisze...

ach... te dzisiejsze dziewczyny to gorsze od chlopakow ;p nie mowie oczywiscie o wszystkich ale jest takich panienek duzo co zyja by irytowac innych .... mysla ze zdobeda slawe i przyjaciol :P wpsolczuje im .... glupoty ! xP
tak wgl to super blog :)v pewnie juz to slyszalas xD ale chcialam zebys wiedziala ^^ w sumie dobrze prowadzonego bloga o stardollu to nie widzialam :P zazwyczaj sciagaja od innych notki ;p heh