czwartek, 30 kwietnia 2009

Nowość dla nowych - Dzień drugi

W drugim dniu nowo zarejestrowany użytkownik może już kliknąć w drugi woreczek z metką 25$. Po tej czynności na jego konto wpłynie 25 stardollarów. Tym sposobem nowy użytkownik zarobił w ciągu dwóch dni 46$ (45$ z woreczków + 1$ po zalogowaniu, gdyż e-mail został poprawnie potwierdzony).
Teraz nowy może również otworzyć kolejne pudełko z prezentem (2/10) z którego wyskoczy różowy zegar ścienny, różowa księga z napisem "Album" oraz kolejne pudełko z kokardą (prezent 3/10 - do otwarcia w następnym dniu).
Album, który otrzymaliśmy w prezencie jest przy okazji linkiem do naszego StarAlbumu i klikając na niego przeniesie nas właśnie w tamto miejsce. Album możemy położyć w dowolnym miejscu w naszym apartamencie.


10 komentarzy:

Natalia pisze...

co do prezentow to mozna sie sprzeczac czy sie nam naleza, ale taki album powinien miec kazdy

Asia pisze...

Tak z tym albumem to masz racje :))
Asiulka9610

Anonimowy pisze...

tak. to prawda z tym albumem. I seerdecznie zapraszam na mój blog, do zgłoszenia się do nowych nagród "TODAY".

Angela (Angelika9854) pisze...

racja album powinien miec każdy...

Abolish pisze...

Ja też chcę mieć taki album!

olga pisze...

racja

GiRl122_ pisze...

my tez powinnismy miec cos taiego , bo co to nowi ...;/

tunia. pisze...

Tak! Album dla kazdego.. bo to fajny pomysl!
Jak ja sie rejestrowałam to dostalam tylko 25 sd i nic wiecej, a teraz? Lol, powinni tez pomyslec o tych, ktorzy tu siedza ponad rok i dluzej!
Melania940

margolcia24 pisze...

jak ja otworzyłam dostałam tylko kwiatek a zegara i albumu nie:(

Sylwusia142 pisze...

do margolci24:
album i zegar dostaje się w drugim prezenicie - który mozna otworzyć drugiego dnia ;)