poniedziałek, 18 maja 2009

Spooooooooooora kolekcja

Jeśli chcecie sobie pooglądać sporą kolekcję nietypowych i drogich ciuchów, w tym stare DKNY i niemal wszystkie sukienki LOTTO, to koniecznie zajrzyjcie do apartamentu niejakiej *fallen*angel9*.
Ma ona w każdym ze swoich pokoi sporą kolekcję tych jakże oryginalnych i drogich (obecnie) ciuchów.
Wiem, że sporo osób nigdy w życiu nie widziało niektórych z tych ubrań na oczy, jedynie słyszało legendy na ich temat (w tym także ja), dlatego jak tylko trafiłam na konto *fallen*angel9* postanowiłam się z Wami podzielić tym widokiem... ;P
Przyznacie, że kolekcja jest imponująca!

PS: A tak nawiasem, taka spora kolekcja a dziewczyna ubiera się w szmatki i gałganki... czyżby żal jej było ubierać tak wspaniałych i okazałych strojów? (he he, żarcik)

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ojejku...!!
Ja chcę to wszystko...
Mam na myśli HB... :(
Sorki Harajuku, że się tu z reklamami wpycham, ale jeśli ktoś byłby zainteresowany licytacją butów DKNY ze starej kolekcji 2006, to zapraszam do licytacji na moim blogu www.heaven-stardoll.blogspot.com

wlochatka8 pisze...

Super kolekcja:)
I zobacz juniorfeyruz ona ma na sb początkową cenę projektów 0sd!
Ciekawe jak to możliwe

Natalka pisze...

Ojej!
Cudowna kolekcja!

wlochatka8 pisze...

Juz teraz wiem:)
W design jest koszulka za 0sd do robienia:)
Super i dla nie ss też:)

SumiMegumi pisze...

ImmortalBeloved ona też ma dużo cennych ubrań :)

Unknown pisze...

a co to lotto ?

Mentality pisze...

Wow.... Ja też to chcę ;D