wtorek, 19 maja 2009

Każdy szyje za 0$!!! Oferta DLA WSZYSTKICH!!!

Na stardoll od dziś każdy może uszyć koszulkę za 0$. Korzystajcie z okazji, bo oferta zapewne jest ograniczona czasowo. Możecie całkowicie ZA DARMO wypróbować swoich sił w projektowaniu oraz w sprzedawaniu swoich projektów :D

UWAGA!!! PROMOCJA!!!
Dzisiaj wszystkie moje projekty, które będą zakupione za 0$ będę sprzedawać za 2-4$ + prowizja w zależności od wzoru. Dotyczy to zarówno konta HarajukuGirlPL jak i harajuku.qirl. ZAPRASZAM!!!

PS: wlochatka8, dzięki za informacje.

12 komentarzy:

wlochatka8 pisze...

Nie ma za co cieszę się że to zauważyłam:)
Pozdrawiam:)

daaga14 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
daaga14 pisze...

ja kupiłam 9 koszulek ale nie moge sprzedac bo jak sie chce kupic wyskakuje juz masz ten artykuł

Asia pisze...

ja jak kupiłam to i tak wzięło mi 4 ;(

zuzia1207

Agnieszka111333 pisze...

a na jakie to koszulki działa? na wszystkie?

anus_96 pisze...

Już nie ma :( ale zdążyłam kupić parę koszulek

daaga14 pisze...

nie na tej z rekawkiem

Ciocia Wiedźma pisze...

to był zdaje się jakiś błąd stardoll znowu, bo już ich nie ma. Dobrze że rano zrobiłam zapas

Unknown pisze...

Harajuku jesteś na 1 miejscu w w projektantach :P

Ada. pisze...

Eee to nie fair...
Przez szkołę wszystkie 'dobre' błędy Stardolla mnie i inne osoby uczące się w szkołach omijają ;//

Unknown pisze...

zgadzam się z meggi11 :(( Mnie też

Unknown pisze...

Zgadzam się z Meggi11 mnie tez ominęło :((