czwartek, 7 maja 2009

No i sprawa dywanu-widma się wyjaśniła :)

Chodzi tu o dywan, o którym pisałam kilka dni temu na blogu -> TU
Okazuje się, że stardoll zrobił pomyłkę, bo dywan miał trafić do MiniShopu, gdzie obecnie się znajduje (VILLA) i jest dostępny nie tylko dla SS. W tym momencie nowozarejestrowani użytkownicy już go nie posiadają w swoich przedmiotach do sprzedaży. Szczęście mieli tylko Ci, którym udało się go szybko sprzedać za 30-60$, bowiem w takich cenach dywan możemy zakupić w StarBazarze (o dziwo cały czas jest to możliwe).


Oprócz dywanu w MiniShopie można również zakupić lampę Floor Lamp, którą nowi dostają za darmo. Niestety dla starszych użytkowników lampa jest wyłącznie dla SS.
Lampę można również zakupić w StarBazarze za 20-60$ co już jest kolejnym absurdem.


12 komentarzy:

Turkus Lady pisze...

Harajuku,czy moglabys mi podac nazwę twojego szablonu?
Proszę ! ;)

HarajukuGirlPL pisze...

Ani97, niestety nie wiem jak on się nazywał, ale i tak nic by to ci nie dało, bo ja go w wielu miejscach edytowałam, więc obecnie jest zupełnie inny niż był w oryginale

HarajukuGirlPL pisze...

znalazłam w kodzie html jaka była jego nazwa:
Blogger Template Style
Name: Minima Blue
Designer: Douglas Bowman

memoriesx3 pisze...

jak założyłam nowe konto, to w starbaazarze miałam ten biały dywan. A teraz już go nie mam. [?] nie wiem czemu...

Turkus Lady pisze...

Dziękuję za odpowiedz ;)

Turkus Lady pisze...

A co zrobilas ze te slajdy nie ucinają ci się w polowie?
Bo mi się niestety ucinają ;((

HarajukuGirlPL pisze...

_MisiuniA_, tak jak napisałam, stardoll się pomylił! ten dywan miał iść do MiniShopu a nie do StarBazaru, dlatego wszyscy nowi już go nie mają

HarajukuGirlPL pisze...

Ani97, tak jak pisałam, edytowałam kod HTML, więc teraz to już nie jest ten szablon, który był... zmieniłam tam sporo, żeby dostać taki efekt

memoriesx3 pisze...

to czemu lampy i dywany krązą jeszcze w SB? Chyba że sprzedali te lampy i dywany wtedy, kiedy jeszcze można było je sprzedać ;]

Anonimowy pisze...

ja na moim nowym koncie ss,mialam ten dywan i odsprzedalam go na wikulek333 po 2 :) zdazylam :)

Miisia Guuziikowa. pisze...

te mebelki z ikei mogliby również dodac do minishopu, chciałabym je kupic. fajnie że ten dywanik i lampka sa w minishopie :p po przystępnej cenie, co najważniejsze :]

Konisiara pisze...

ja kupiłam ten dywan w starbazzarze już kilka dni temu za 3sd