piątek, 1 maja 2009

Dywan - widmo? A może to celowe działenie stardoll?

Dopiero teraz zauważyłam, że nowo zarejestrowany użytkownik otrzymuje również za darmo (0$) biały dywan, który kiedyś był w spoilerach razem z białym fotelem i czarnym stolikiem. Niestety, nie umiem zlokalizować tego dywanu w apartamencie, ale jest on widoczny po wejściu w nasze przedmioty na sprzedaż w StarBazarze.
Zastanawia mnie tylko, czy brak dywanu w apartamencie to jakiś błąd w systemie? Czy jest to celowe działanie stardoll, aby zaprezentować nowym użytkownikom, że jest coś takiego jak "wystawianie przedmiotów" w StarBazarze oraz aby ich zachęcić do tego "wystawiania" czyli tak naprawdę zachęcić ich do wykupienia SS?


21 komentarzy:

Agnieszka111333 pisze...

założyłam nowe konto i też tak mam

FREDZIO pisze...

ja też,zapewne jutrzejszy prezent.

hillary_349 pisze...

a mozna jakos go miec w apartamecie czy nie?

duze_stopy pisze...

no jest dywanik i calkiem ladnie sie prezentuje na żywo (po sprzedaniu na inne konto znaczy bo na "oryginalnym" nijak nie mozna go wydobyc)

Niunia0711 pisze...

Nie wiem czy ktos zauwazyl ale mozna teraz przesuwac toaletke , pólki , szafke i reke w glownym pokoju :)

FREDZIO pisze...

Laski mam pytanie.
Jak macie edytor to jest tam na zmianę fryzurki.Widziałam u kilku osób tą fryzurkę co jak się kliknie to wychodzą fryzurki,ale jej tam nie ma.Czy ona czasem nie jest za strpunkty?Ile trzeba miec ?

Unknown pisze...

ciekawe ... ;]

dorkaaa19 pisze...

juz długo to wiem pisałam nawet o tym na moim blogu

Abolish pisze...

Wczoraj założyłam sobie nowe konto żeby zobaczyć na żywo jak wyglądają te nowości i właśnie zobaczyłam w starbazaarze ten "dywan widmo". Przeszukałam cały apartament, włącznie ze schowkiem, ale nigdzie go nie ma. Myślę, że to jednak kolejny błąd stardoll albo po prostu ów dywan dostanie się w jednym z dziesięciu prezentów.

loooooolcia14 pisze...

On pewnie jest jutrzejszym prezentem. W końcu teoretycznie mamy go w apartamencie, tylko, że zapakowanego w pudło prezentowe hehe :D
Pozdrawiam.

hillary_349 pisze...

Laski, przed chwila szlam na ubieranke Ashley Olsen i co widze??? ze pol jej ciuchow zniklo?? niewiem moze to moj komp ale same zobaczcie!

Kicia_1402 pisze...

Na 100% następny prezent, bo ja jestem w dzień 2 i nie mam tego w bazarze..

green.eye pisze...

też tak mam :)

Nadyjos pisze...

to pewnie kolejny prezent ; p

Kindziuuulka pisze...

Hej !! zapraszam do siebie ! www.lifeinstardollu.blogspot.com ! Zapowiedź nowego magazynu o stardoll ! StarStyle

Ada. pisze...

Eee tam to wszystko jest niesprawiedliwe ;[ Fotel, dywan i stół są świetne, tak na nie czekałam, a teraz okazuje się, że NIGDY ich nie dostanę.
Chociaż... możliwe, że Stardoll chce aby ludzie wykupywali ss. Niektórzy mogą zrobić jakieś nowe konto, doładować, i odsprzedać te meble, tak by mieć je na swoim 'prawdziwym' koncie... .

Strzyga0707 pisze...

Może to będzie prezent za 4 dzień?

Anonimowy pisze...

Sprawdziłam dzisiejszy prezent to lampa.

Sylwusia142 pisze...

Dzisiaj dostaje się lampe - ona bya na spiolerze z dywanikiem i pewnie w 4 prezencie nowi dostana dywanik

annie. pisze...

Jak ktoś chce mogę sprzedać ten dywanik. Chętni pisać na konto modelka.96

Miisia Guuziikowa. pisze...

z wielką chęcią kupię dywanik, fotel i stół, chętni pisac :]