poniedziałek, 23 marca 2009

Pojawiły się nowe LPS na stardoll

Od dzisiaj za darmo lub za 1$ możecie sobie kupić zwierzaczka z najnowszej kolekcji LPS. Zwierzaki dostępne są w MiniShopie :)
PS: Nie wiem tylko, gdzie podziewa się Koala, która też była w spoilerze.
Z tego co wyczytałam na stronie LPS to w realu Koala jest zwierzakiem specjalnym, którego otrzymuje się po skolekcjonowaniu 6 innych zwierzątek z nowej kolekcji. Może na stardoll też jest podobna promocja, ale niestety nie umiem jej wyczaić :(



20 komentarzy:

Konrad pisze...

Super!!! ;D

Lucas.Poland

Konrad pisze...

Ale tej niebieskiej pandy nie ma ;/

Lucas.Poland

HarajukuGirlPL pisze...

Lucas, to NIE JEST PANDA! To KOALA :D
Dopisałam już w poście, że nie wiem gdzie się podziewa :)

Konrad pisze...

Mam problemy z rozpoznawaniem zwierząt xDDDDD
Szkoda, że jej nie ma, najbardziej mi się podoba z tych wszystkich :D

loooooolcia14 pisze...

Hm...nie wiem, ale u mnie w MiniShopie ich nie ma. ;/
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

słodkie sa no tylko szkoda ze koali nei ma moze sie pozneij pojawi:)

Avrilka213 pisze...

No właśnie...Tą koalę reklamowali w telewizji ,ale chyba gdzieś się zawieruszyła;(

Strzyga0707 pisze...

Fajny motylek :)

Anonimowy pisze...

ale one sa... kawajne :D

green.eye pisze...

Ostatnio też była promocja LPS :/
Znowu powtórka? :/

Selenka0 pisze...

Mnie się podoba ten kotek xD Też jestem na stardoll xD Kupiłam sobie, kotek jest w garderobie ;)

Chanel_Anne pisze...

słodziaki :)

Sweet-Truskawka pisze...

Kochana ta Koala :)
Ale szkoda, że jej nie ma =[

DS pisze...

kupiłam już wszytskie
są sweet

Anonimowy pisze...

Fajne ^^ Można je też kupić komuś jako prezent.

Ogrodniczka xD pisze...

Fajne :)
zapraszam na mój blog /dominisia19-stardoll.blogspot.com/ Konkurs na Colver Girl !!

Ogrodniczka xD pisze...

te zwierzaczki teraz reklamują w telewizji .

Sandra pisze...

CZEść!
właśnie odkryłam ze mis koala to darmówka , którą otrzymujemy po zmienieniu serwera (czyli dzięki myproxy) i wejściu do kina.
to darmówka dla innego kraju.
mam go u siebie obok manekinów

Nadyjos pisze...

ja kupiłam wszystkie zwierzaki i jej niedostalam wiec moze ta kolala ni dla nas :/

Charlotte pisze...

ja tez ich nie mam w suite shop!szkoda bo bardzo sa slodkie;*