poniedziałek, 23 marca 2009

LPS - Koala (NIE) tylko dla USA!!! ha ha ha

Po południu stardoll włączył promocję LPS - DARMOWA KOALA! Niestety, promocja jak zwykle tylko dla USA... ale że Polacy nie gęsi i swoje metody mają to i KOALA może być dla nich :D
Oczywiście należy najpierw zmienić proxy na stanowe i do tego celu służy nam znana już stronka myproxy.ca :) Postępujemy tak jak zwykle: logujemy się, wchodzimy do kina i od razu wychodzimy. Potem logujemy się normalnie, a Koala będzie czekać na nas przy lusterku w głównym pokoju :) Zapraszam.


12 komentarzy:

Konrad pisze...

Dzięki ;D Jeszcze jak o 15 sprawdzałem to nie było żadnego nowego filmu ;D

Ania J. pisze...

http://stardollimy.bloog.pl/ to adres twojej kopiry ;D

Anonimowy pisze...

dzięki

xXxLoOsiaxXx pisze...

Dzięki ;) Koala jest słodziutki xD

HarajukuGirlPL pisze...

Lucas, masz rację, ja też co pół godziny sprawdzałam i nie było... dopiero teraz wieczorem, czyli u nich po południu się pokazało

teraz jeszcze staram się namierzyć ten brytyjski samochód, ale nijak go nigdzie nie widzę

Konrad pisze...

Myślałem, że to może jakiś nowy prezent za zapisanie się do tego sponsorowanego klubu, ale jednak nie...

loooooolcia14 pisze...

O fajnieee dzięki Harajuku! :*
Pozdrawiam.

Malakacha pisze...

Super! Wieelkie dzięki!

Strzyga0707 pisze...

Super! Dziękuję!

xXxMartus pisze...

U mnie się nie da wyskakuje mi taki coś : Aby korzystać z serwisu Stardoll.com, musisz mieć zainstalowaną przeglądarkę obsługującą pliki cookie.

Możesz sprawdzić konfigurację przeglądarki tutaj.
Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie na witrynie Stardoll.com, przeczytaj fragment poświęcony działowi FAQ (Często zadawane pytania) FAQ


A zawsze było normalnie :(

bisiaczek1512 pisze...

dziękuje Ci HarajukuGirlPL
ten pluszak jest cudny ;]

Lucky87 pisze...

Super,dzięki x)