czwartek, 19 lutego 2009

Wybieramy chłopaka na MeDoll Tygodnia do CoverDoll PL®

Dwa dni temu prosiłam Was, abyście podawali mi kandydatury chłopców, których ewentualnie mogłabym wybrać na MeDoll Tygodnia do naszego CoverDoll PL®.
Kandydatów jest aż 28, co znacznie przerosło moje oczekiwania. Myślałam że będzie ich maksymalnie 7-10, a tu proszę jaka niespodzianka :D
Przeszłam przez pokoje każdego z nich i muszę przyznać, że nie umiałabym sama zdecydować którego wybrać. Niektórzy mają fajniejsze apartamenty od niejednej CoverGirl zamieszczanej w stardollowym magazynie :) Zdaję się teraz na Was drogie czytelniczki i czytelnicy. Głosujcie, niech wygra najlepszy!

Żebyście mieli ułatwione zadanie poniżej zamieściłam linki do apartamentów każdego z kandydatów. Ankieta znajduje się na pasku po prawej stronie. Będzie ona trwać do dnia 21 lutego do godziny 8:00 rano, więc mam nadzieję, że każdy z Was zdąży oddać swój głos :)

A oto kandydaci:

Slawekfild7, wafel22, Macius, Dichter, iciaaa, ry_siu_, edf0, kirkar, Michi228, Artur25, zgredziol, lovematilove, Booss9, Oliver11111, Czaro92xD, Antos14, kochanek009, xXxHardStylexXx, 15seba16, emo-baranek, wojtus98, alex18PL, MTech, Loff...xd, Kacper24, dariusz512, Matrix18, Matrix.01

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nie dodałaś jeszcze krysti27 szkoda...

Princess_Adi pisze...

pOMOCY! Proszę Cię pomóż mi! Ktoś ukradł moje konto na stardoll (Princess_Adi) Co mam zrobic???

HarajukuGirlPL pisze...

w ciągu ostatnich dwóch dni był czas na zgłaszanie kandydatur, trzeba było zgłosić takiego kandydata... nikt takiego nie zgłosił, a teraz jest już za późno

HarajukuGirlPL pisze...

do Princess_Adi:

A jak ja niby miałabym ci pomóc? Bo nie bardzo wiem!

Chanel_Anne pisze...

obowiązek obywatelski spełniony - głos oddany ;)

Anonimowy pisze...

Moim zdaniem powinien wygrać Matrix18 jest super !

Anonimowy pisze...

Chcialabym byc modelka.Zglaszam sie :P

Nunajka

Anonimowy pisze...

Wafel22..on powinnien wygrać!


Jaga3

Anonimowy pisze...

ale ja go zgłaszałam...

HarajukuGirlPL pisze...

gdzie?