czwartek, 19 lutego 2009

Ja na chińskim stardollu :)

Kilkanaście osób pytało mnie czy mam konto na chińskim stardollu. Otórz tak, mam nawet dwa :D
Pierwsze (HarajukuGirlPL) założyłam z ciekawości jakiś czas temu, niestety nie pamietam hasła i nie mogę się na nie dostać bo nie wiem w jaki sposób można to hasło odzyskać :(
Drugie konto (harajuku.qirl) założyłam niedawno, żeby sprawdzić czy coś się tam zmieniło :) Oprócz tego na tym koncie sprzedaję również swoje projekty, więc jeśli macie tam konta i chcecie mieć koszulkę z moim projektem na tej chińszczyźnie to zapraszam :)

PS: Jeśli ktoś się orientuje jak mogę tam odzyskać hasełko to będę bardzo wdzięczna za radę :)

EDIT:
Widzę, że niektóre osoby nie znają adresu tej chińszczyzny, zatem podaję:

28 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja nie umiem załóżyc :(

sisx3 pisze...

a jaki jest adres Chinskiego StarDoll'a? .. :D
Pozdrawiam :)

Dollfie Himemimi pisze...

A mogła byś dać na swoim blogu z instrukcjami instrukcje na logowanie się na chińskim stardollu?

alkamb pisze...

Też się zastanawiałam czy nie założyć ;) Ale w rezultacie tego nie zrobiłam, ale chętnie odwiedzę twój apartament ;)

Avalanche. pisze...

harajuku blagaam zaluz mi tam konto i powiedz co i jak
chomikowa

Anonimowy pisze...

Ja mam...
Fajnie, że kolejna osoba z polski si eprzyłaczyla.
Ja konto mam juz długo, ale w odzyskaniu hasla nie pomoge, bo nie znam chinskiego
Projekty jakies na 1 % kupię, bo tu mam troskze wiecej kasy
na polsim: xXxBecius
na chinskim: xXxBeciuss :D

PS. Już cie zapraszam! :)

Anonimowy pisze...

A tak w ogóle, to nie wiem, cyz wiecie, ale na chinskim dollu mozna jeszcze kupić poprzrednią kolekcję LE. Ja obecnie zbieram na spódniczkę :D
xXxBecius

Anonimowy pisze...

ja mam na chinski klara3128 ale tak ładnie tam nie mam bo dopiero jakies 2 dni mam to konto. kiti3128

HarajukuGirlPL pisze...

do xXxBecius:

już przyjęłam zaproszenie :)

ja niestety tam nie mam kasy, co zarobie to szyję kolejna koszulkę i tak w kółko, teraz znowu mam 0$ dlatego mam takie pustki w mieszkaniu :/

Wenxa pisze...

jesli nie masz na @ to tam pod logowaniem kliknij i trzeba wpisan nazwe uzytkownika i @ :)

Anonimowy pisze...

dasz instrukcje jak tam zalozyc konto??
BARDZO PROSZE

HarajukuGirlPL pisze...

hmmm... za mało szczegółowa pomoc :/

Czepialska(Cytrynka1234xD) pisze...

Harajuku oto instrukcja jak odzyskać hasło ;] (może nie jest zbyt piękna,ale mam nadzieje,że pomoże)

http://i42.tinypic.com/16bczyc.jpg

sisx3 pisze...

eh.. moze mi ktos pomodz.. nie wiem jaka ta strona;D chyba jakas nie kumata jestem ;p

Anonimowy pisze...

A czy to prawda, że tam wszyscy są SS? Proszę, błagam podaj instrukcję jak się zalogować:)

Anonimowy pisze...

a mozesz podac jak sie tam zalogowac to ja na stardoll jestem lulusia12

Dollfie Himemimi pisze...

Nie chcę się narzucać ale proszę napisz jak tam się rejestruje

Paula0505 pisze...

nieumiem zalozyc

Anonimowy pisze...

Wspomogę cię xD
Już kupuję projekcik :**
Jesli jeszcze są, bo wczoraj widzialam i są sliczne :) (choc tylko2)
xXxBecius

Anonimowy pisze...

Ja też prosiłabym abyś dodała instrukcje na logowanie się na stardollu. Z góry dziękuje.
DaRuNsIa

Anonimowy pisze...

A tak w ogóle.. Jesli ktos chce, to ja tez mogę pomoc w zalożeniu konta xDD
podaję moje gaddu, (jesli harajuku nie ma nic przeciwko) - 5 6 3 9 4 6 7

Jesli to nie w porządku czy coś, to usun ten koment :P
xXxBecius

Anonimowy pisze...

ja też bardzo proszę o instrukcje bo nie umiem tam założyć kąta pozdrawiam fajny blog

NaTusia pisze...

A jak można tam przesyłć prezenty ?

Unknown pisze...

wejdź na polski stardoll i kliknij:
Nie pamiętasz hasła?
a dokładnie w ten link:
www.stardoll.com/pl/forgotPassword.php
no i podaj tam swój login albo e-mail
albo wyślij nowe hasło na e-mail rodzica

Anonimowy pisze...

hej moglbymi ktos powiedziecjakna chinskim stardollu mozna zmienic emailza? prosze pomozcie ... i mam taka prosbe moglby mi ktos zaproszenie wyslac moj nick to madziula615

aneczka2121996 pisze...

a to tylko raz sie tyle kasyd ostaje??

Unknown pisze...

hej zalaogowałam się na tym stardollu chińskim i nie dostałam 45 sD i emaila potwierdzającego może wiecie o co chodzi

tolzuza pisze...

Hej ja umiem odzyskac hasło:)