niedziela, 22 lutego 2009

Ścisła reguła odnośnie odbierania nagród z różnych konkursów

Ponieważ mam dosyć osób, które nagle budzą się ze snu zimowego zgłaszając się po nagrody 2-3 miesiące po jej przyznaniu od teraz panuje ścisła zasada, że nagrody przekazuję w ciągu 3 dni od momentu ich przyznania. Nieodebrana w tym terminie nagroda przepada, dlatego jeśli coś wygracie to najlepiej zgłosić się po to od razu a nie czekać na ostatnią chwilę.
Zmianę taką musiałam wprowadzić, ponieważ non stop zgłasza się ktoś po jakąś nagrodę. Niestety organizując dziesiątki różnych konkursów nie jestem w stanie spamiętać kto, co i kiedy wygrał, w jakim konkursie oraz czy już dostał nagrodę czy też nie. Musiałabym prowadzić szczegółowe notatki a to tylko bezsensowna strata czasu. Dlatego od dzisiaj jeżeli ktoś nie dopilnuje odebrania swojej nagrody to bardzo mi przykro, ale po wyznaczonym terminie pisanie do mnie w tej sprawie będzie bezskuteczne. Nie robię pod tym względem żadnych wyjątków!

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

bardzo mądrze

nadyjos

Przeniesienie !! NA www.StarDoll--M.blogspot.com !! pisze...

spokos ;)

Justa-xD pisze...

I bardzo dobrze ;)

loooooolcia14 pisze...

no i bardzo dobrze...
a potem jest "ja przecież wygrałam no nie pamiętasz w tym konkursie, na najładniejszą medoll z 4.04.2006r..tak mi się przypomniało" założę się, że 3/4 z tych upominających się osób to oszuści chcący wyłudzić od ciebie kasę.
Pozdrawiam.

avena1965 pisze...

Rozumiem Ciebie,gdyż nie sposób pilnować tego wszystkiego,bo to przecież Twój cenny czas i praca.Popieram Cię.I nie zrozum teraz zle,tego co napiszę.Ja zdobyłam 2 m-ce w walentynkowym konkursie.Nie zgłosiłam sie po nagrodę,bo po prostu nie wiedziałam jak.Jestem niedawno na Stardoll,jeszcze krócej na Twoim blogu i wielu rzeczy po prostu nie wiem.Dlatego bardzo dziękuję Ci za takie przypominające artykuły.I żeby było jasne dla wszystkich-nie czekam na tą nagrodę-dla mnie wystarczającym komplementem było zajęcie tak wysokiego miejsca.Pozdrawiam i życzę mniej tak niedoświadczonych czytelniczek.

Anonimowy pisze...

Sama nie chciałabym mieć zaległych nagród. Po co? Dobrze postąpiłaś.

Anonimowy pisze...

mialam tak samo, niektorzy bedac nie superstar prosili mnie zebym poczekala az doladuja sobie konto i wtedy dostana nagrode jako stardollary a nie prezenty. Wlasnie 2 dni temu przyznalam nagrode sprzed jakis 2 miesiecy albo i lepiej. Ja juz wogole ze wszystkim sie motam dlatego tez przestalam organizowac konkursy na blogu bo zajmuje to wszystko za duzo czasu ;)

anusia_9797 pisze...

zgadzam się z loooooolcią14. Niektórzy nie wygrali i chcą jakiś prezencik dosłownie za nic. A takie szczegółowe notatki to tylko jak już napisałaś to strata czasu. Poza tym można by się w tym pogubić to by dopiero było zamieszanie!

ZUMI20008 pisze...

spoko

Anonimowy pisze...

Tak, jak avena1965, tak i ja nie miałam pojęcia, jak odebrać nagrodę(za ten konkurs z gwiazdą pod prysznicem) i dopiero, gdy odnalazłam instrukcje napisałam w komenterzu według wzoru, co bym chciała, a co do twojego pomysłu, to uważam, że nie tylko tobie, to ułatwi pracę, ale i będzie to leprze dla wszystkich :D
jotka15