niedziela, 22 lutego 2009

Jestem zbulwersowana tym jak stardoll NAS oszukuje!

Tyle się pisze na stardoll w regulaminie "nie rób tego, nie rób tamtego, tamto zabronione a tego nie wolno", a sami co robią? Po prostu nas oszukują! Nas czyli użytkowników! Rozumiem, że wybory do CG oraz na Scenerię Tygodnia przeprowadza komputer zliczając wszystkie głosy w ciągu danej doby, ale do chol.... cholewki mógłby jeden szanowny admin z drugim szanownym adminem poświęcić swoje cenne 10 minut, siąść na zadku i zweryfikować to co wypluje im komputer!... A wierzcie mi, wypluwa coraz to dziwniejsze rzeczy!!! Na przykłady nie trzeba długo czekać bo dzieje się to regularnie co kilka dni. Kolejna porażka dzisiaj, Magazyn Stardoll. Przecież to oczywiste, że jak się zajmuje na podium miejsce trzecie to nie czwarte i piąte - takie zasady panują wszędzie tylko nie na stardoll, gdzie można zająć nawet 5 pierwszych miejsc (były już takie przypadki) i nikomu nic do tego - taką chyba właśnie zasadę wyznaje stardoll, pokazując nam co jakiś czas swoją "mozolną pracę" za nasze pieniądze.
Poza tym Sceneria Tygodnia jak i tytuł CG należą dziś do jednej i tej samej dollki. No jasny gwint! Przecież to bulwersujące! Jak tak można! Jestem naprawdę oburzona takim olewactwem! Płacę ciężkie pieniądze (tak jak zapewne większość z Was) po to tylko, żeby dostawać w zamian takie coś... no brak mi słów. Naprawdę.

PS: Wiem, że niektórzy potrafią siedzieć i klikać z tysiąca swoich kont po to tylko żeby znaleźć się na okładce w Magazynie (poniższe przykłady tego dowodzą), ale bez przesady. Przecież oprócz maszyn w stadollu pracują też ludzie (chyba), którzy zwą siebie Adminami! To oni powinni przeprowadzać kontrolę i panować nad tym co się dzieje a nie maszyna. Komputer niech sobie liczy te głosy, po to jest. Ale to oni, Admini powinni mieć decydujące zdanie. W takich przypadkach jak poniższe powinni natychmiastowo przyznawać tytuły kolejnym dollkom z listy, a jeśli na liście pod rząd jest jedna i ta sama dollka, to brać następną po niej itd... wtedy problem byłby rozwiązany!

Jak dla mnie to na razie jest zwykłe OSZUSTWO! Bardzo mi przykro kochani Admini stardoll, ale nie umiem tego inaczej nazwać.


29 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Starsznie wkurzające. Mogliby zwrócić na to uwagę...

Avalanche. pisze...

mnie tez to do chole..... wnerwia jak nie wiem co:( ja nigdy nie bylam cg ani bloga ani SD i chyba nigdy nia nie bede :(
chomikowa

Anonimowy pisze...

no nie co za oszusty!!!!

Czepialska(Cytrynka1234xD) pisze...

Pff...to ja tez chcę być takim Adminem,będę siedzieć na dup..,nic nie robić i dostawać za to forsę :D

Przeniesienie !! NA www.StarDoll--M.blogspot.com !! pisze...

Ehh... kiedyś ta sama osoba zajęła wszystkie miejsca we wszystkim ;/

Anonimowy pisze...

ja nierozumiem co za ćwoki nie zwrucili uwagi że jedna osoba zajeła 3 miejsca !Macie racje to jest...normalnie brak mi słów !




daga303

Inal pisze...

Hey!Mam pytanie..
Jak ma się już założone konto na chińskim Stardollu to co trzeba zrobić,aby móc wysyłać/dostawać prezenty?

dominisia_kiss pisze...

Nie, no to już przesada. Jest tyle pięknych dollek, scenerii i albumów a wygrywają jakieś ( po prostu mówiąc ) GÓWNA. Jak tylko założyłam konto ( rok temu) stardoll był na prawdę fajny a teraz: oszustwa, przekręty i wielkie chamstwo !!!

OmErTa :) pisze...

Ja już od dawna zdałam sobie sprawę,że te wszystkie CG i tak dalej to jedna wielka ściema...Admin coraz bardziej gra wszystkim na nerwach^^

alkamb pisze...

Zgadzam się to co się na tym Stardoll'u ostatnio dzieje to przekracza wszelkie granice. Adminie zachowują się jakby mieli wszystko w dupie. Może mi się tylko wydaje ale chyba ta dziewczyna na okładce była tam też ostatnio. A nawet gdyby niech se będzie ale te trzy miejsca dla tej samej osoby......

avena1965 pisze...

Nie jeden raz zwracałam w moich komentarzach w Magazine uwagę na to,że nie może to być uczciwy sposób,w jaki niektórzy zdobywają te zaszczytne tytuły i przecież również stardolary.Nie miałam aspiracji,by wygrywać,zdawałam sobie sprawy,że zależy to od ilości osób,jakie zechca wejść na naszą stronę i jeszcze zagłosować.Ale to co się dzieje przekracza jakikolwiek granice,wypacza całą ideę Stardoll.Jestem tu krótko i nie wiem jak to drzewiej bywało,ale taki obrót sprawy przynosi niesmak,troche rozczarowania,a czasami wręcz złości,że nigdzie nie może być uczciwie.A te głosy nie oddaja Admini,ale ludzie,którzy niby mieli się tu bawić.To świadczy niestety zle o niektórych uczestnikach,którzy fabrykują sobie głosy.I czasem strach dostać się na taką listę,bo dzięki nim ktoś może ocenić zle i nas.

alkamb pisze...

A mam takie pytanie swoją drogą. Czy jak się dostaje 2,3,4 lub 5 miejsce to jest jakaś informacja?

Anonimowy pisze...

to śmieszne, że są osoby, które za wszelką cenę chcą zostać CG, chociażby za sprawą własnych głosów z milionów fikcyjnych kont ;o

loooooolcia14 pisze...

o.O dobrze, że napisałaś, bo ja nie zwróciłam uwagi. Co do tego wybierania to ja już się przyzwyczaiłam, kiedyś wygrała sceneria z 2 elemantami, albo dollka była naga. Takie życie, trzeba się pogodzić ;/
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Tak, admini stardolla olewają kompletnie wszytko, tylko raz na jakiś czas zechcą odpowiedzieć z sensem na jakąś wiadomość. Najbardziej mnie wkurzają automatyczne odpowiedzi wysyłane przez komputer, które nie maja absolutnie wspólnego z moim pytaniem.
A CG może zostać każda, nawet najgorsza doll z jednym urządzonym pokojem, jeśli tylko będzie jej sie chciało założyć 1000 kont.
Żenada.
xoxo
OliwiaSara

Anonimowy pisze...

to sie dzieje coraz czesciej;/ludzie sa starszni aby za wszelka cene zdobyc tytul cg siedzac ok 15 godzin aby nabic tyle kont przy tym potwierdzic adresy email;/

Anonimowy pisze...

CO To jest co oni sobie myślą teraz zabronili mi wpisywania komentarzy i głosowania na cg i pisze że jestem niepełnoletnia a ja mam 15 lat !!!!!!!!!

-----------------------
Marcepanna

Anonimowy pisze...

Racja to nie fair! W dodatku, że CG dostała także tytuł Najlepszej Sceneerii to od 3 m. jest ta sama osoba!

Strzyga0707 pisze...

To wszystko jest nie fair! Niektórzy się starają i robią scenerie po 2,3 godziny i nic! Stardoll schodzi na psy

anusia_9797 pisze...

"Admini" wszystko olewają! Kiedyś skradziono mi konto pisałam do nich a oni nawet nie raczyli mi nowego gasła przysłać ani cokolwiek odpisać! Tylko siedzą na tyłkach przed telewizorkiem i piją kawe w tej swojej "pracy"!!! Kiedyś (jak jeszcze miałam tamto konto) ktoś powygrywał wszystko! Wszystkie miejsca an scenerie, CG (ale tylko 1 miejsce bo wiecej sie nie da xD), i album (też peirwsze miejsce) no to jest po prostu straszne. Nie dają innym szansy na wygraną tylko czekają aż komputery im zliczą te wszsytkie głosy. A komputer też może się pomylić...

Agnefis pisze...

Masakra.
Nie zależy mi jakoś na tytule CG ale to co wyczynia admin jest nie do zniesienia. Jak można zająć 3 miejsca na raz? To chore. Nawet gdyby ta dziewczyna głosowała na siebie z miliona kont, to przecież nie może zając 3 miejsc naraz. Skandal po prostu.
Mi admin już w ogóle nie odpowiada na to co do nich napiszę. Pisałam już chyba 3 listy i to w dość ważnych sprawach i do dziś nie dostałam odpowiedzi. Dodam że pisałam i po angielsku i po polsku i nic. A gdybym naprawdę pilnie potrzebowała tej odpowiedzi to co mam ją sobie wyczarować?
Stardoll to potężna strona a ja widzę żę admin nie nadaje się do kierowania ją po porostu człowiek sobie nie radzi. Co raz częsciej zastanawiam się czy to nie jest kierowane przez komputer bo na to wygląda. Właściwie nie opłaca się doładowywać ss bo przecież i tak stare ciuchy wchodzą do starplazy i właściwie nic sie z tego ss nie ma. Tylko wydana kasa.

Anonimowy pisze...

Ludzie się starają, a tu szanowni admini odstawiają takie numery. Brak słów.

Anonimowy pisze...

Oni nas olewają.
A my płacimy takie pieniądze....

ZUMI20008 pisze...

ohydna ta sceneria bleee

Anonimowy pisze...

to swieta prawda my płacimy (ja wydałam juz na to chyba z 200z)a oni sie obijaja i gówno robia a potem za nasza kase taka callie.stardoll ma darmowe ciuchy z le to naprawde jest wnerwiające a stardoll ma ciagle jakies błedy a jak jedna laska mi sie wkradła na konto i napisałam nawet po angielsku o tym do admina to ten mi bada ze nic na to nie poradzi(podałam mu nic tej laski klaudusika0!!!uwaga na nią!!!i dowody)a oni ze nic na to nie poradza i im bardzo przykro a w dupe mi z ich przykro ale moge sporzadzic dokładniejszy raport to wogóle jest bez sensu ja mam ten + ze moja sis zna perfekt angielski i mi zawsze pomoze ale jak jest ktos kto nie zna to wtedy co gówno nikt mu nie pomorze...

Alicjaaaaa96 pisze...

To są po prostu trzy różne scenerie!

Jasmin pisze...

Ale to jest Świństwo
Jak bym mniała nummer albo jakies zrodlo zeby im cos powiedziec to by tam wszystko polecialo!
Ja w miesacu (Licząc w euro bo z euro kupuje 1 eu to 4 zlote)
To ja chyba z 75 euro na mieśac od taty biore ! Miała bym pare ciuszków ;D
Ale Oni naprawde juz nie maja co robic widzieliscie jaki wstretne ciuchy sa ? A jaki temat !?
Ja bym go raczej nazwała szukanie w śmieciach żeby zarobić kase ;T
A le mogłó być o wiele lepsze

Oni się wogule nie przykladaja do roboty !

Jasmin pisze...

Ale to przecierz amerykanie co nie !?
Bo oni z ameryki to co ja się dziwie
wszystko dla nich
a my ?

Dupa kur Wściekło mnie to tak ze!
Porównywanie krajów!
SS I NIE SS
Bogatych i biednych!

Jest to nie do pomyslenia!

Anonimowy pisze...

To jest sama Prawda co tu piszecie. Moja siostra niedawno wyslala sms zeby dostac sd i co ? Wzieli jej pieniadze a sd nie widac jakos.. Drugi przyklad to np. mojej kolezance ktos zglosil prezentacje, wktorej nie bylo zednego zlego slowa ani przeklenstwa. Zagrozili jej ze jesli jej nie usunie to usuna jej konto . No i jaki z tego moral , ze poprostu nie sprawdzaja zgloszen.. MASAKRA