piątek, 27 lutego 2009

No tak, tego mogłam się spodziewać :(

Przecież to oczywiste, że jeśli się nie umie odpowiedzieć na jakieś pytanie to zawsze można zmienić temat i wysłać idiotyczną odpowiedź szablonową.
To jest właśnie odpowiedź na mojego maila z poprzedniej notki... pytanie - CO DALEJ?



No fakt, podejrzewam, że to pytanie które im zadałam jest ostatnio na topie i jest najczęściej zadawane, ale czy znajdę na nie odpowiedź w Pomocy... raczej nie!

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

a jakoś dziwnie umieli to napisać po Polsku. xDD

Darunia05

Konrad pisze...

Może chcieli napisać "nieszablonową" odpowiedz, ale akurat tłumacza nie mieli... xDD

Agnefis pisze...

Kurczę, to już naprawdę jest wkurzające.
Napisałam do nich bardzo długi list o wszystkich błędach jakie pojawiły się w ostatnim czasie, a oni odpisali mi ze nie posiadają polskiego tłumacze, ale jakoś kilka dni temu bez problemu odpisali mi po polsku.
Brak słów.

gabriela_dabska pisze...

ja to samo dostalam ;/ a jakos to po polsku napisali ;/

anusia_9797 pisze...

może oni tak odpowiedzieli bo nie chciało im sie pisać...

Anonimowy pisze...

wczoraj mi odpisali po polsku a dzisiaj pisza że nie mają polskiego tłumacza :( kiti3128

Zosia44 pisze...

nawet nie chce mi sie już dawać komentarza...

Anonimowy pisze...

Ja też wysłałam skargę, i odpisali mi tak samo jak ci poprzednio. To naprawdę wkurza ;/

Anonimowy pisze...

Już nie wiedzą co mają napisać to piszą takie coś.

-_-PatuSsS-_- pisze...

Tutaj zgadzam się z wieloma osobami! "Jakoś to po Polsku napisali" Niech udostępnią ten tłumacz polski!