piątek, 27 lutego 2009

Czemu mają służyć te rzeczy w spoilerze?

Nie wiem

18 komentarzy:

monisiag pisze...

Ale my to juz mamy xD
Moze teraz nam to zniknie i bedzie trzeba kupic?

mikalol pisze...

dziwne... :/

Anonimowy pisze...

szafa,szuflada i wieszaki są identyczne jak ta co mam ^^ ale ta toaletka jest trochę inna bo ma klamki do szufladek a ta ręka trochę inny kolor ma i jeszcze ma taką jakby podstawkę xD

anusia_9797 pisze...

może będzie można przestawiać albo będzie można takie kupić

Ruth-Sechmet pisze...

Fajnie by było poprzestawiać ^^
Mimo że mam tło nałożone...

Unknown pisze...

dziwne przecież my to już mamy xD może znowu im się coś pomyliło :P

Anonimowy pisze...

ja nie wiem ja bardzo bym chciala aby stardoll zmienil apartamenty albo wyglad minishopa troche mi sie znudzil. wszedzie dają nowy wyglad a tam zostawili...szkoda.

Zosia44 pisze...

Czyżby stardoll szykował dla nas przeprosiny za scenerie i zrobi nowe zmiany?? pytanie tylko PO CO?? i tak duzo osób ma to wszystko zakryte ładnymi mebelkami :(

Unknown pisze...

Może będzie można je kupić osobno?

x] ^^ ;*

Dollfie Himemimi pisze...

A z kąd ty masz ten sceren?

Dollfie Himemimi pisze...

Nie rozumiem xD

Anonimowy pisze...

A może jeszcze będziemy mogli sobie to kupić i będziemy mieć podwójnie.

Anonimowy pisze...

Mi to tak troche wygląda na takie bardziej nowoczesne xd i zddaje mi się że zaniedługo pojawi się takie ulepszenie u wszystkich ;pp

Chanel_Anne pisze...

hmm... taaak... może nam zabiorą obecne standardowe wyposażenie i trzeba będzie kupić jeszcze raz :P albo będzie tylko dla SS ;)

i szafy! i szafy też zabiorą :P

;)

Unknown pisze...

prawie takie same, ale różnią się niektórymi szczegółami.

Kin & Ola pisze...

Mi się te co teraz mamy podobają! Nie chcę tych. Są co naj mniej brzydsze. Ok, zmiany są minimalne, ale tak, jak już ktoś napisał dużo ludzi ma to pozakrywane...

Imcute17 pisze...

Hhhhmmmm...
Ja jestem SS i mam 5 pokoji,więc toaletka się miści!:D
Świetne Forum!
Zapraszam w odzwiedzinki na stardoll Imcute17!:D
Jednak myślę,że na stardoll mogliby dawać w prezentach więcej stardollarów!:D;**
Świetne Forum!

ewa_farna_xd pisze...

A może będą teraz tylko dla tych, którzy będą robić sobie konto? Może tamte im się znudziły i teraz dla nowych użytkowników będą te ? ;D