piątek, 23 października 2009

Czy to już prawdziwy koniec darmowego stardoll?

Przed momentem jedna z czytelniczek bloga zostawiła taką wiadomość w komentarzu:

"Mam ważną wiadomość dla Was. Właśnie napisałam do admina dlaczego na żadnym z naszych kont nie dodano 1 stardollara za logowanie się i wiecie co mi napisali ??? Że kampania dodawania 1 stardollara już się zakończyła ale nadal możemy zarabiać bawiąc się w gry GRAJ I ZARABIAJ ! I co wy na to ????"

No i teraz pytanie. Czy osobom, które nie mają wykupionego SS będzie się opłacało w dalszym ciągu siedzieć na  stardoll? Bo cóż to jest 5$ na dobę, których i tak nie da się oszczędzać, tylko trzeba je szybko w ciągu doby wydać, gdyż inaczej zostaną one wyzerowane i nadal zostajemy z pustym kontem. No chyba, że ktoś zadowoli się ubraniami za 1-5$ kupowanymi dzień w dzień, chociaż będą bardzo brzydkie, bo jak nie kupi to cały zarobek na nic.

80 komentarzy:

marta18 pisze...

ja też nie dostałam. A wczoraj na jakimś angielskim blogu przeczytałam to samo, więc to chyba prawda.

weronikanec pisze...

oby to niebyła prawda tylko pomyłka

Ania pisze...

Ale przecież kiedyś, kiedy nie było tej kampanii 1 $ na dzień to były stardolary za przekroczenie progu starpunktów! Nie dość, że zabrali kasę za punkty to teraz jeszcze to...oszuści! ;(

-_-PatuSsS-_- pisze...

Według mnie Stardoll robi to wszystko, aby więcej ludzi wykupywało SuperStar!

Gabi pisze...

Może wróci stary system na Stardoll? Przed rozdawaniem 1$ na dzień, przy nagrodzie za punkty dostawało się stardollary, nie licząc rzeczy które są obecnie dostępne.

Laseczka1414 pisze...

pewnie tak ja tez nie dostalam jak rano weszlam do mialam 12 i wydawalo mi sie ze mam tyle samo co wczoraj ale pomyslalam ze sie pomylilam. teraz jak to przeczytalam to juz wiem ze go nie dostalam i sie nie pomylilam!

Anonimowy pisze...

Może to tylko kolejny błąd adminów??
Miejmy nadzieje że tak...

meg pisze...

ja też nie miałam dziś po zalogowaniu dodatkowego stardollara. Logowałam się 4 razy ale to jest po prostu chamskie!! Oni nie zachęcają nas do kupienia ss tylko odwrotnie zniechęcają do stardoll!!!

ala pisze...

Ja dzisiaj też nie dostałam 1 sd :// już w niedziele kończy mi się SS.. i wtedy będe miała tylko 5 sd codziennie ://

Anonimowy pisze...

Tak to prawda. Też nie dostałam na żadnym z 3 kont.

Anonimowy pisze...

Admini przeginają kurcze tylko 5sd na dzień nie zgadzam sie zrobie petycje do adminów

olka pisze...

Hmm... A nie było czegoś takiego, że ta kampania miała być na rok? Czy tylko mi się coś miesza...
[olabro]

martyyysia pisze...

też nie dostałam tego 1$.
napisałam w tej sprawie do admina i jeszcze czekam na odpowiedź. Ciekawa jestem co mi napisze.
Stardoll schodzi na psy !!!!!!!!!

Karolina pisze...

Kiedyś jak się kupiło coś za większą kwotę niż się miało kasy to można było być na minusie. Skoro zabierają nam 1 sd na dzień to niech chociaż przywrócą tą opcję...:(

DomaxDPL pisze...

łeeee ;(
Te stardoll to już przesadza!

Unknown pisze...

Napisałam do adminów w tej sprawie i odpowiedzieli mi to samo ! ;( "Z kampanią 1sd na dzień koniec, ale możecie jeszcze korzystać z Graj&Zarabiaj 5sd"... Jeszcze?! To co oni chcą nam nawet to zabrać ! W mojej wiadomości było też pytanie co do dollek bez ss na nie, nie napisali, mają je chyba serdecznie gdzieś ! Cały czas bawiłam się tu świetnie, moje koleżanki z reala poodchodziły i nawet jedna fikcyjna ma zamiar odejść, zawsze je pocieszałam a teraz sama widzę że nie warto! Stardoll z dobrej zabawy zmienia się w wyciągaczy pieniędzy! Niedługo lalki bez ss nie będą mogły siedzieć na stardoll dłużej niż godzinę ! Tak jak oni nas mają głęboko w poważaniu ja też zaczynam tam ich mieć ! I się nie zdziwię jak po paru miesiącach pół stardolla odejdzie... Mam pomysł na zorganizowanie "Tygodnia bez stardolla" będę próbowała to jakoś rozgłośnić, będzie chodziło oto żeby przez tydzień nie wchodzić na stardoll, będzie to taki sprzeciw za zabranie nam tego 1 marnego stardollara i za takie wygórowane ceny w starplazie.

doomcia pisze...

Od Admina otrzymałam taką wiadomośc: The 1 Stardollar per day campaign is over. However, you can earn up to 5 Stardollars every day with Play & Earn!

Czyli: Kampania 1 Stardollar na dzień się zakończyła. Nadal możesz jednak zarobić do 5 Stardollarów na dzień w Graj & Zarabiaj!

Dziękuje bardzo za takie coś ;/

ttetewe pisze...

Tak ! Jest to prawda..
Zobaczcie , co mi napisali [ i wpadnijcie na nowego bloga ] :
http://i35.tinypic.com/209rtec.jpg

[ http://stardollinki.blog.onet.pl/ ]

ttetewe pisze...

Jak mi wiadomo na graj i zarabiaj widnieje napis 'oferta limitowana', a więc, co potem ?

kingula123 pisze...

Normalnie mam ochotę udusić ich poprostu, albo im coś wygarnąć, to im się odechce prowadzenia tego stardolla(ale by było szkoda...:()
Tylko niby co to za stardoll bez 1 dolara :( (przepraszam, ale tak się wkurzyłam, że mam problemy z wysławianiem się) :(

Hildaa pisze...

a może zrobić do nich list z podpisami ; ?
dużo osób by się podpisało bo obserwuje tego bloga 1359 osób a czyta pewnie jeszcze więcej ; ]
P.Dorota co pani na to ?
Dunia_11

LadyGaGa1997XD pisze...

stardoll jest bez sensu jak nie dają tego marnego stardollara . kiedyś mogła m sobie przez tydzień uzbierać 7 std i do tego jeszcze miałam 5 to można było jakiś mebel kupić albo ładne ubranie..no bo jak jestem superstar to tydz. i kasy nie ma ;pp
napiszę do admina że to przesada i że tak nie mają prawa robić bo psują zabawę..zobacze co odp i wkleje to tutaj...bo ja anglika nie znam..;dd

dorkaaa19 pisze...

w takim ukaładzie na sd nie ma po co wchodzic:(

mickey pisze...

admini to żale

Leoś ;3 pisze...

Harajuku napisz im coś! Oni raczej Cb posłuchają!

Tyncia :** pisze...

To jest jakiś żart.?? To jest jakieś nienormalne.!! Naciągacze.!! Normalnie tylko usiąść i śmiać się z nich. Oni sobie chyba myślą że każdego na takie ss stać.!! Tak na przymus chcą aby wszyscy byli ss. No i co ja teraz zrobię.? Jestem ss ale nie mam nic ale to nic na koncie. Jak będę chciała sobie coś kupić to albo muszę doładować albo po prostu obejść się widokiem bo nic powyżej 5 st. nie kupię.!! Stardoll już z lekka przesadza.!! Admini powinni zastanowić się nad tym bo niedługo ta strona nie będzie stardoll tylko StarNACIĄGADOLL!!

Aniaaa- pisze...

Nie no to już jest kompletne oszustwo . Jak mają takie coś robić to ja dziękuję . Chciałam jeszcze załadować sobie ss ale widzę że nie warto . Szczerze to wolałam tego 1 sd na dzień a nie 5 na dobę bo tego nie da się ani zaoszczędzić i co mam się zachwycać ubraniami za 5 sd ?! Ich chyba mama nie kocha jeśli myślą że ja na takie coś pójdę i zgadzam się z Olka2125 - stardoll robi wszystko , absolutnie wszystko aby wyłudzić od nas kase . I jak coś to przyłączam się do twojego protestu ( tydzień bez stardolla ) .Tylko daj mi cynk co jak i kiedy na moje konto ( Aniaaa- ) ;p

Aravilar pisze...

no to by było na tyle, fajne się grało przez ten około rok, a jak już nie ma tego 1 sd na dzień to mówię dziękuje i niech admini się cieszą że tracą dość sporą grupę ludzi ze stardolla

Kladiaaa pisze...

STardoll mysli teraz tylko o zarobku, za 2 dni kończy mi sie superstar i już dostałam wiadomość na pocztę aby odnowić swoej superstar, to sie satje żenujace ;/

Unknown pisze...

Uwaga sprzedam moje konta Matt3105 oraz Kinga485...
Ich łączna cena to 50zł.
Oby 2 konta są SS.
Jeżeli chcesz je kupic pisz na 10630023

KingaP567 pisze...

ja tez niedostałam .. Ani na chinskim stardollu

Azu pisze...

ja się zgadzam tylko kto dobry z angielskiego niech napisze a nasza Dorota by to wkleiła my skopiujemy i wyślemy ale z naszym podpisem tylko żeby jeszcze te dolki z innych krajów się zgodził ;/

000sandra000 pisze...

Stardoll chce zmusić do kupowania ss wycofując 1 stardoll dziennie ale przez to napewno stracą dużą liczbę użytkowników..

Drotka27 pisze...

Droga Harajuku ! Zróbmy coś z tym napiszmy list z protestem tak nie może być stardoll ma być miejscem do zabawy a nie do wyciągania kasy od dzieciaków !!!

klaudys96amorki pisze...

No chyba ich schyło! Jak tak ma być no to mi przykro, ale ja rezygnuje ze bastardowa ;/ i przepraszam za wyrażenie ale z tymi 5$ dziennie to gówno da sie zrobić;/ to wszystko jest zrobione celowo - przecież tak to gra już prawie nie ma sensu, czyli najlepiej wysłać sms-a za 11zł ;/ szkoda bo będzie wiele osób, którym będzie szkoda tle wydać na gre i po prostu będą musieli zrezygnować...;/

Ylaya pisze...

No i Super ! Za co będziemy teraz żyć ? ;-\\\ Za 5 sd dziennie ?! a jak chcę coś kupić za 6 sd ? to co ? muszę ładować sobie superstar ?!

Ynira pisze...

ha ha powiem wam coś lepszego...wczoraj miałam 71 sd dziś po zalogowaniu miałam tylko 70...o co w tym chodzi?

weronikanec pisze...

ja już wole żeby nie było tego graj i zbieraj na stardoll niż ten 1sd ponieważ można trochę tak przynajmniej nazbierać na jakąś rzecz powyżej 5 pamiętam jak kiedyś dawali pieniądze po osiągnięciu punktów i po np.10.000.000 ludzi na stardoll ale teraz tego nie ma ostatnio myślałam nad tym że stardoll się poprawiło bo sklepy kiedyś były puste prawie że wszystko było drogie pieniądze -żadnych apartamenty puste ludzi mało a przez ostatnie 2 lata wszystko się odmieniło ale ostatnio znowu na gorsze ubrania dorsze prezenty za jakąś okrągła sumę ludzi tak? - ale do kupienia i dużo z nich dla ss teraz są 4 gry graj i zbieraj a wcześniej było chyba o 2 więcej 1 pokój w apartamencie a nie 4 gdybym pomyślała to bym jeszcze pewnie coś wpadko do głowy dziś nam zabrali 1sd ciekawe co za miesiąc zrobią a to wszystko według mnie dlatego aby więcej ludzi kupowało superstar bo dodali tą zakładkę i w dodatku na innym kolaże niedawno dodali przy wyloguj ten sam napis "awansuj teraz" i te prezenty w apartamencie których nie można zamaskować ani przestawić a dziś ten jeden stardolar
a ta petycja to według mnie by nie podziałała też na początku pomyślałam aby ją napisać ale teraz myślę ze to zły pomysł bo oni by tylko pomyśleli tak " o ile ludzi podpisało widocznie im brakuje tego jednego stardolara więc pewnie zaczną kupować ss albo kasę przez doładowanie"
ale gdyby była taka petycja to ja bym się podpisała

Creativa pisze...

W dodatku ceny w StarPlazie rosną i coraz mniej rzeczy dla nie-SS... Kurcze, bezsens :/

Ynira pisze...

ha ha powiem wam coś lepszego...wczoraj miałam 71 sd dziś po zalogowaniu miałam tylko 70...o co w tym chodzi?

Ada. pisze...

IDIOTYZM ;/
Materialiści.
Egoiści.

Oczywiście niektórym to różnicy nie robi, w końcu to 'tylko' 1 sd dziennie.
Ale na stardoll są też użytkownicy nie ss, więc myślę, że przestaną oni wchodzić na stardoll... .
Powinno być jakieś źródło zarobków dl anie ss ;] Albo te 5 sd z PLAY & EARN powinny być dostępne tak długo, jak się chce.

Anonimowy pisze...

Mi się wydaje że powinniśmy przez jakis czas nie kupowac SS i niedawac im zarabiac az oni postawią nam lepsze warunki !! Po to są szczyty !! Zeby 1 Stardolla nam żałowali !!

lenusias8520 pisze...

Ja tez myślę, że oni to zrobili specjalnie po to żeby wiecej osób wykupywało SuperStar oni to rąbią tylko dla kasy nic więcej normalnie chamstwo ! a poza tym mam 5 kont na stardoll a tylko na 1 jestem ss i założę się że za jakiś czas play&earn zniknie i zostanie tylko Superstar!

Anonimowy pisze...

Napisałam petycje. Możecie się podpisywać i wysyłać pomiędzy sobą na Stardoll? Może to coś da.
Petycja:
Drogi adminie. Zabawa na Stardoll kosztuje użytkowników coraz więcej. Nie wszyscy są bogaci i mogą kupować SuperStar. Ostatnio do Starplazy zostaje wprowadzonych dużo drogich sklepów. Usunięto również opcję - 1 stardolar na dzień oraz obniżono o 5 stardolarów wynagrodzenia za członkowstwo SuperStar. Tak ''droga'' zabawa nie jest już fajna, dlatego prosimy o jakieś sensowne rozwiązanie na korzyść obu stron.
Podpisy:
Lunka_4

Unknown pisze...

5 sd, które trzeba wykorzystać na dzień, powaliło ich po prostu !

Dallas pisze...

Ehh....zamiast darmowa zabawa na stardoll to płatna zabawa na stardoll.Napisałam do stardoll i czekam na odpowiedź.A co do twojego Dunia_11 pomysłu to nawet dobry, ale administracja może sobie wymyślić, że wszystkie nicki zbierałaś osób które napotkałaś na stardoll.

Dmitriv (Ian) York pisze...

Podaję link,podaję link xD
Jest na stardoll strona o EayPet czy jakoś tak,sami zobaczcie...tylko jak zdobyć tego ajpeta?

wchodzimy na goproxing.com i wpisujemy http://www.stardoll.com/en/campaigns/eyepet ,potem się logujemy..

Miisia Guuziikowa. pisze...

Ja pierdol.ęę !
Nie dośc, że te gry mi nie działają, co zgłaszałam adminowi wielekrotnie, to jeszcze zabierają nam nawet tego dolara. Ze stardollem jest coraz gorzej, kiedyś uważałam go za wspaniałą stronę.. Jak piszecie petycję, podpisuję się. Sama idę wystosowac jakieś pisemko, i nie będę w nim nic owijac w bawełnę.

xXxPatiiixXx pisze...

Co oni sobie do cholery jasnej myślą.?

Anonimowy pisze...

a ja nie wiem co napisac, po prostu jestem wsciekla......;/ ceny za zwykle ubrania rosna (nie mowiac juz o hb itp.), a forse nam zabieraja, to jakas zenada, stardoll zrobil sie wirualnym odpowiedniekiem dzisiejszej Polski: ceny rosna, pensje maleja.....

AvrilRamona13 pisze...

5sd codziennie. Jakieś tam marne sd np. na święta, i to tyle ;((

Drotka27 pisze...

hej pisałam też ostatnio do admina w sprawie dla nas ważnej dotyczącej wprowadzania tych drogich ciuchów i rzeczy do sprzedaży i napisałam że skoro ceny są coraz droższe i droższe to niech nam stardollowiczom też dadzą więcej kasy za darmo i niech wprowadzą że te 5 stardolarow które możemy zarobić na grach niech nie znikają i niech reszta zostaje dołączona do naszej kasy, poza tym napisałam że za nasze polskie 11 zł my dostajemy tylko 115 i że to mało a oni nic mi nie napisali... Poza tym to kiedyś miałam tak że wogóle nie dostawałam starpunktow i w sumie przez takie coś mogłabym dzisiaj mieć o ponad 100 więcej i pisałam codziennie do nich z ochrzanem każdego dnia kiedy nic mi nie dali i w końcu podziałało dostałam jednak połowę tego czego nie dostałam...a jeśli chodzi o usterki ja od samego początku nie mogę zrobić sobie własnego styling studio i choć nie raz do nich pisałam w tej sprawie to olali mnie...
Jeśli chodzi o 1sd dziennie uważam że to chore, nie każdego stać na ss co miesiąc i co 115 ma starczyć jak kupisz 5 sukienek po 20 to prawie po nich nie ma śladu (np)a tak to chociaż te stardollary można było sobie zbierać...Mam parę kont na stardoll nie wszystkie ss i na tych nie ss zawsze sobie zbierałam te darmowe a jak już brakło to kupowałam ss i sprzedawałam z tego głównego i tak się dało coś uzbierać...

Drotka27 pisze...

ps ta tunika hb której nie było w plazie jest w sklepie bisou a dzisiaj jest nawet torebka, ktra miała być 30.11 ale ceny jak zwykle...

Black Beauty pisze...

yhh
co prawda troche oszczedzałam ale co
kurde kiedyś się skączy a na ss mnie nie stać ; /
może jednak będzie to pomyłka ^^

IhopeUthinkOfme_x3 pisze...

Mam ich gdzieś! Mogę przysiąc że nie wykupię SS, bo tak sobie postanowiłam na początku. Jeśli zablokują wszystko to będe żyła z darmówek lol2. Idioci.

DianaReachel pisze...

Jak wczoraj 1 sd nie dostałam, to myślałam, że znowu jest jakiś błąd. I dziś to samo. Wchodzę więc tutaj, patrzę, a tu koniec kampanii?? Ludzie, czy oni powariowali? Ceny są takie, że od prawie 2tyg kupuję tylko na bazarze. A niedługo i bazar będzie za drogi :/ Bo 1. każdy będzie chciał zarobić na drogie rzeczy, 2. wprowadzają limit do 500 i 15% prowizjii... Ja myślałam, że to jakiś żart...
Zaczęło się od częstszych LE w postaci nie tylko samego LE ale i innych limitowanych kolekcji, czy RedCarpet, które pojawiało się chyba 3 razy w ciągu 1,5 miesiąca!
To już był swego rodziaju "znak" dla użytkowników.
Potem ceny poszły w górę tak, że teraz najnormalniejsza sukienka potrafi kosztować 40sd :/
Jeśli dobrze rozumuję, to za chwilkę podrożeje ss, albo sd trzeba będzie kupować osobno, czyli chcąc coś kupić, 22zł miesięcznie :/
Co do tych zmian, to mi się wydaje, że to wszystko z powodu kryzysu. Wiadomo-wszystko drożeje. I nawet jeśli utrzymanie strony nie podrożało za bardzo, to oni chcą na kryzysie zarobić-podnosząc ceny, że niby oni też kasy nie mają. i może i nie mają :/
Być może, że jeśli się zorganizujemy, użądzimy swego rodzaju protest, to się opamiętają.
Może, jeśli z powodu takich cen przez ok. 2 miesiące nie wykupimy ani ss ani sd, to zrozumieją, że to do niczego nie prowadzi...

Co innego, jakby zamiast zabrać 1sd, dawali normalnie 1, a dla ss 2, ale to tez nie byłoby fair...

ZlotaSpinka pisze...

Co za chamstwo;/ Ja na przykład byłam SS RAZ:( Co się stało z tym starym starodllem;0 gzdie wszyscy się bawią i w ogóle?!

Unknown pisze...

Ale pamiętajcie, że admini uprzedzali, że to nie na stałe i czas trwania jest ograniczony...!

Unknown pisze...

Ja też nie dostałam wczoraj myślałam, że jakaś pomyłka a teraz.? rzeczywiście uczestnikom na stardoll bez SS się ni opłaca..;/

Ala pisze...

Doładowałam sobie dziś konto za pomocą sms-a i co widzę??
Nie dostajemy już 115 $ tylko 110$ wiem, że to nie wielka różnica ale zawsze coś. Jeżeli tak dalej będzie to ss będę musiała wykupować co tydzień, bo tak to sobie przynajmniej uzbierałam. W prawdze przed tem było tak, że po osiągnieci progu starpunktów dostawało się 10 $ ale ile to jest?? za to sobie nawet żadnego pożądnego ubrania nie kupimy.A te 10 $ w takim razie musi nam starczeć na kolejny próg starpunktowy czyli około 2 m-sc.
Po prostu oszczerstwo.

Daria pisze...

Według mnie to już jest chore!!! Ci co mają jeszcze ss mogą coś sprzedać tylko szkoda tych nie ss!!! Zawsze wiedziałam żę admini do h,,uje!!

_Tallulah_ pisze...

Ludzie opanujcie się - naprawdę myślicie, że to osoby, które odpowiadają na Wasze maile są decyzyjne w takich sprawach jak dać im 1 sd czy zabrać ? Oni nic Wam na to nie poradzą, ktoś kto zajmuje marketingiem czy kwestiami ekonomicznymi portalu tak zdecydował i już. Myślicie, że tam ktoś przejmie się, że kilka nie SS walnie fochem i odejdzie ? A co im wtedy ubędzie ? Oni nic z nie SS nie mają, a zależy im, jak każdej firmie (a jest nią niewątpliwie portal stardoll) na ZAROBKACH !!! Czy to tak ciężko zrozumieć ? Na Wasze miejsca przyjdą nowi, którzy nie znali 1 sd codziennie i nie będą marudzić, a jeszcze SS sobie wykupią... Mi też się to nie podoba, bo zawsze można było sobie coś uzbierać, ale Wasze maile do obsługi są conajmniej zabawne.

Ala pisze...

Harajuku, napisałam wiadomość do administracji Stardoll oto tej treści :
Witam. Czuję się zażenowano nowo powstałą sytuacją jak wielu innych użytkowników. Moim zdaniem wycofanie 1 stardollara na dzień było po prostu głupim pomysłem. Rozumiem , że chcieli państwo wzbogacić się mając na myśli to, że więcej członków wykupi pakiet SuperStar. Owszem zrobiłam to, ale nie wiem czy nie po raz ostatni. Chciałam zauważyć, iż zmniejszyli państwo również stawkę którą się dostaje po wykupieniu pakietu, o całe 5 stardollarów.No wybaczą państwo ale to już jest lekka przesada. Myślicie, że marne 5 sd z Play Earth nas zadowoli tego nawet nie można zaoszczędzić. Myślę, że wszyscy członkowie witryny stardoll woleli by zatrzymać 1 stardollara dziennie, a wycofać 5 stardollarółw dodatkowych. I znając życie odpiszecie, że nie rozumiecie po polsku. dobrze, tylko, że do tego czasu jakoś na wszystkie listy odpowiadaliście w języku polskim. A to co teraz się dzieje jest tylko wymówką do tego, aby uniknąć odpowiadania na listy w otóż tej sprawie. Czekam na szybką i ścisłą odpowiedź w języku polskim.

Mam nadzieję, że dostanę odpowiedź, a nie zostanie ona odsunięta z powodu szczerości.

natt.is pisze...

mi nawet z ss odechciało się grać. wszyscy mówią, że jesteś fajny jeżeli masz stare DKNY czy HB. sprzedasz i masz kupe kasy. ale czy faktycznie ? przecież teraz mało kto będzie miał górę $. dla mnie to nie logiczne. teraz nawet nie ma jak oszczędzać. mam aż 3$ i chyba na tym się skończy. może wprowadzą tak jak kiedyś $ za starpunkty ?

werka235 pisze...

Beznadzieja...
To niby jak mam uzbierać na rzecz ,która kosztuje np. 10 sd???
Mam czekać miesiąc do doładowania ,albo płacić co chwile za wykupienie sd ?
Naprawdę mam nadzieję ,że np. będzie można zarabiać 10 sd na dzień ,albo codziennie bedzie się dostawać chociaż po jednym stardollarze ... :/

plastickid. pisze...

kiedy już czas oferty "Graj i Zarabiaj" wygaśnie , adnmini stracą swoich użytkowników .
Może wtedy się obudzą i na powrót włączą na stardoll dniówke , ale wtedy nie wszyscy będa chcieli sprawdzać czy coś się zmieniło . ; /
a w ogóle - w czwartek przymierzałam w starplazie spodnie z RIO za 5 sd . Nie kupiłam ich , tylko całkowicie wyłączyłam stardoll . Następnego dnia , zobaczyłam torbę ze starplazy stojącą przy szafie , potem zorientowałam się że brakuje mi 5 stardollarów . W torbie znajdowały się oczywiście spodnie , których kupować nie miałam najmniejszego zamiaru .

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Mam focha na stardolla xP

TynkaaBlog. pisze...

piszcie do stardolla!
chyba każdy woli 1sd dziennie,ie 5sd które zaraz znikają,co? ja piszę.

mayfleurii pisze...

To jest jedno wielkie oszustwo mogli dawać kase za starpunkty i byłoby lepiej ! Ja mam zaoszczędzone 80 sd , ale czy to aż tak dużo ? Już zrezygnowałam z kupowania ss i mniej aktywności na sd . Powinni się zastanowić co robią !

MrsDeep12 pisze...

Ja już nie kupie stardollarów no i przy tym ss
Bez sensu.Skoro ktoś ma 0 sd to już mu nie przybędzie jak nie kupi.
To ja już wole zeby usunęli graj i zarabiaj a przywrócili 1 sd dziennie

klaudys96amorki pisze...

mam jeszcze pytanie - jak się pisze do admina?? xD Bo jak otrzymuję od niego wiadomości (reklamy itp.) to tam nie ma przycisku "odpisz" Wielokrotnie próbowałam pisać, ale niestety nie bardzo wiem jak xD
była bym bardzo wdzięczna za pomoc ;))

Silvie1995 pisze...

W dupie ich mam. Trzeba zrobić petycję, by się podpisało tak ponad 300 osób, żeby przywrócili 1 stardollara na dzień i obniżyli ceny, w przeciwnym razie niech się liczą ze spadkiem popularności strony. Już wolę dostawać jednego stardollara codziennie, niż 5 na chwilę.

stardoll pisze...

ja tak mam od 5 dni :(

i niejest dobze

daga303 pisze...

Pomysł z listem i podpisami jest dobry i tak samo tydzień bez stardoll albo może niech pani na koncie harajuku zrobi tako więlką scenerie że buntujemy się czy coś i z grożbą że już tam nigdy nie wejdziemy i wszystkie dziewczyny będo głosować na to scenerie na maks co wy na to?

Gabiwar - Gabi pisze...

Ale przecież kiedyś, kiedy nie było tej kampanii 1 $ na dzień to były stardolary za przekroczenie progu starpunktów! Nie dość, że zabrali kasę za punkty to teraz jeszcze to...oszuści! ;(

Może właśnie oddadzą tą nagrodę za przekroczenie progu sp pamiętam gdy się rozpoczęła ta kapania

Anonimowy pisze...

Jakie chamstwo :/ Miejmy nadzieję, że zrozumieją swój błąd... Ech, co to za czasy, wszystko dla kasy :/

ulcia44 pisze...

gwiazdeczka-95 napisała:
Ale pamiętajcie, że admini uprzedzali, że to nie na stałe i czas trwania jest ograniczony...!


Tak ale to było napisane o Play&Earn, a nie o 1 sd na dzień.

Kropka pisze...

niestety to prawda.ja nie wiem czy jest już sens bycia na stardollu skoro odebrali nam 1 sd na dzień a ciuchy mają ceny z Marsa

Princess_Suzie pisze...

yy....krótko mówiąc (no może długo ;]) stardoll schodzi na psy!!! trzeba za wszystko płacic!!! na wszystkich innych stronach (np. FashionStyle, Imperium Stylu..) dostajesz kasę za codzienne logowanie się, czy tak jak na FashionStyle za....branie udziału w sesjach i takie tam....za robienie swojej roboty.... a stardoll??? ta strona jest chyba tylko po to by rozmawiac z innymi użytkownikami bo jak nie jesteś ss to ta strona wcale nie jest interesująca, a jeśli cię nie stac.... to nie ma po co tam byc!!! zgadzam się z wszystkimi komentarzami (które przeczytałam, czyli nie wiele ;]) to po prostu strata naszego czasu i pieniędzy!! a najgorsze jest to, że wszystkie ubrania są boskieee i tak bardzo je chcemy, że aż wydajemy nasze pieniądze!!! ahh, i te ceny?.....za tyle to ja sobie mogę realne ubrania kupic!!! >:(