Wczoraj wysłałam 3 maile do stardoll dotyczące problemu ze sceneriami. Właśnie przed momentem otrzymałam odpowiedź, tyle tylko że to nie jest Mój Problem a ICH, więc w odpowiedzi powinno być: "Już wiemy o NASZYM problemie i nasi technicy teraz pracują nad jego rozwiązaniem."
Teraz tylko przyszło nam cierpliwie czekać aż problem zniknie :)
A tak nawiasem zastanawiam się czy ta odpowiedź to kolejna szablonówka na zgłoszenie probemu technicznego, czy też faktycznie pracują nad TĄ usterką?
9 komentarzy:
napisz proszę jak otrzymać tą darmową koszulkę od Jonas Brothers ! ;) bo jak ja wchodze na proxy usa to w kinie filmik mi się nie wyświetla i nie wiem co robić .
asia
omg, to oni nie wiedzą jakie mają usterki? -,-
haha 'Twój Problem'...
problem całego stardolla ;)
Wiem, że to jest zawracanie głowy i pewnie nie masz czasu, ale jakbyś mogła to powiedz mi jak napisać maila do admina. Bo ja chciałabym napisać ale nie wiem jak. Z góry dzięki :)
Klikasz "Kontakt" na dole strony i piszesz
Pracują, pracują. Wczoraj nikogo nie mogłam dodać do sceneery jak sprawdzałam a dzisiaj już Natalecke777.
ja mogę już dodać do scenerii z połowę znajomych
marta18
Niech się nie przepracują przypadkiem -.-
dzieki HarajukuGirlPL :)
Ja także pisałam do stardoll w j.angielskim ponieważ umiem więc co mi szkodzi pobawię się troszeczkę:-)
Dwie doby temu mi odpisali i co?NIC! Kompletny bajzel, co z nimi?
Prześlij komentarz