poniedziałek, 16 lutego 2009

HSM3 - Coś się szykuje??! - spoiler

Najpierw była prehistoryczna kamera (Disneyowska?), która tak nawiasem mówiąc nowością na stardoll nie jest. Potem pokazał się mikrofon... Ale nijak nie umiem wytłumaczyć skąd dzisiejsza COVERGIRL znalazła się w spoilerze wraz z reklamą High School Musical 3!


EDIT:
Będąc w apartamencie dzisiejszej CG można zauważyć plakat HSM3 z powyższego spoliera, który otrzymała za 0$, Niestety nie wiem o co chodzi? Widać, że dollka ta ma też darmową matę HSM, które kiedyś też były na stardoll dla nielicznych.

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Oby nic się z tym cholerny Haj Zkul Mjuzikalem nie działo =='

M. pisze...

Epp.....
Z pięć razy czytałam post i nadal jestem,jakby to nazwać?
Zaskoczone-niiee
Zdumiona-bardziej
Zszokowana-niby, ale jednak nie
Może,niewiedząca i nieco zmieszan?-tak, to to
Więc jestem (och,wiecie jaka jestem),ii nie wiem co o tym sądzić
Reklama HSM przy CG?Coś mi się nie chciało wierzyć.
A no jedna, jest spoilerek,i sąde, że niedługo może nadejść fala HSM
ALe coś mi się nie zgadza
Czy mi się wydaje, czy HSM3 miało już premiere?
No cóż, trzeba czekać.
Przecież SDoll już nie pierwszy raz robi nam niespodzianki

xxxAsiuLaxxx pisze...

emm.. dziwne..

wrona02 pisze...

a gdzie mozna kupić ten mikrofon?

Ania1013 pisze...

zobacz do pokoju tej CG ma ona plakat taki jak tu na spojleże i w pokoju głównym ma dencemate z HSM3 i to wszystko za darmo to dziwne
:)
ania10137

loooooolcia14 pisze...

Z HSM może coś się pojawić (chociaż dawno była premiera), ale nie wiem o co chodzi z tą CG...w ogóle nie wiem jak to tłumaczyć?
Pozdrawiam.

HarajukuGirlPL pisze...

do wrona02:

mikrofon dopiero dzisiaj pojawił się w spoilerze, myślę że jutro powinien być w MiniShopie :)

Anonimowy pisze...

Ja myśle, ze ona moze wygrała ten konkurs, który na stardollu byl tylko dla amerykanów (on byl o HSM 3! ) ... Tak myślę :)

Ania. pisze...

a może to nowa nagroda dla cg ?:D:D nie wiem.. ;p