poniedziałek, 16 lutego 2009

Co to znowu za spamerska utopia???!!!

"Poznaj Twoich przyjaciół !
Zmień odpowiedzi tak, aby do Ciebie pasowały i następnie wyślij to swoim przyjaciołom, włącznie z tą osobą, która Ci to wysłała.
Zobaczysz, jak wiele istnieje drobnostek o Twoich przyjaciołach, o których nie miałaś wcześniej pojęcia.
1. ....
...
24. ....
"

... i tu zaczyna się sterta pytań , na które wcale nie mam ochoty ani czasu odpowiadać! Takie pytania są dobre do Pele-Mele, a nie w internecie gdzie tego typu wiadomości podchodzą pod SPAM. Nie przysyłajcie mi tego, bo naprawdę nie interesuje mnie co mój wirtualny "przyjaciel" robi w czwartkowe wieczory, ani jaki ma rozmiar buta, ani też o której i co jada na śniadanie... :/

Starsi czytelnicy bloga zapewne pamiętają, że jakiś czas temu robiłam totalną czystkę na liście przyjaciół właśnie między innymi przez takie spamerskie wiadomości. Od tego czasu przyjęłam sporo zaproszeń, no i masz, zaczyna się... Jeśli sytuacja zacznie się teraz powtarzać to definitywnie wykasuję wszystkich przyjaciół z listy! Czy tego właśnie chcecie?

8 komentarzy:

Natalia pisze...

mam ta sama sytuacje

Anonimowy pisze...

tez dostalam ta wiadomsoc;/
wkurzajaca...

Anonimowy pisze...

Też to przed chwilą dostałam ;pp
Moze to nie jest takie glupie, jka ci sie wydaje . ? ;//

HarajukuGirlPL pisze...

Do Anonima, który nie wiedzieć czemu się nie podpisał ?!
Nigdzie nie napisałam, że jest to głupie, więc bardzo proszę nie przekręcać słów i dokładnie czytać to co jest napisane :)

Do Pele-Mele owszem, pytania jak najbardziej na miejscu, ale na rany julek mnie naprawdę nie interesuje co robi cała stardollowa społeczność po śniadaniu czy po kolacji, poza tym wydaje mi się, że nie po to jestem na stardoll, żeby znać wasze numery butów ;P

M. pisze...

i słusznie, Harajuku , i słusznie
zaraz sprawdzam skrzynkę na SD ,bo takich wiadomości nie znoszę
kilka osobek już pokasowanych i jedna zablokowana z tego powodu\
no cóż, może się komuś nudzi
PS.;jakbyś miała jakieś wiadomości o blogu agamng, to napisz, gdyż jedynymi blogami, które przypadły mi do gustu,jest twój i agamng

loooooolcia14 pisze...

ja codziennie dostaję ok 70 takich wiadomości (o ile tak to można jeszcze nazwać, myślę, że trafniejsza była nazwa śmieci). Czasami to aż mnie ręka świerzbi, żeby nacisnąć zablokuj.
Pozdrawiam.

OmErTa :) pisze...

Mi to się nie wydaję spamem ^^
Ja to dzisiaj wysłałam paru osobą,bo dla mnie to jest przydatne.Bardzo lubię poznawać na SD nowych ludzi a dzięki temu mogę czegoś więcej się o nich dowiedzieć.Ja tam zawsze znajdę dla każdego czas....

Anonimowy pisze...

No właśnie... Zgadzam się z osoba pode mna. To nie jest spam... To zostało stworzone w celu poznania lepiej swoich znajomych ze swiata wrt ... Mnie to nie przeszkadza

Anonim- jak mnie nazwalaś xD