poniedziałek, 16 lutego 2009

Odnośnie blogów agamng i cioci_wiedzmy!!!

Od momentu kiedy agamng i ciocia_wiedzma postanowiły zablokowac swoje blogi non stop dostaję pytania: co z ich blogami? dlaczego są zablokowane? czy mam dostep? czy znam hasło? czy blogi będą kiedykolwiek odblokowane dla wszystkich? czy swój blog też planuję zablokować? itd, itp...
Tak więc teraz tu po raz kolejny i mam nadzieję że po raz ostatni odpowiadam:
Nie znam szczegółów, nie mam pojęcia co dokładnie pokierowało dziewczynami, ale taka była ich wspólna decyzja i należy to uszanować. Być może kiedyś swoje blogi odblokują... albo nie. Tego naprawdę nie wiem! Co do hasła to nawet gdybym je znała to po co Wam ta informacja? I tak przecież bym Wam go nie podała!
Jeśli chodzi o mój blog to na razie jest dostepny dla wszystkch, ale co będzie potem?... Przyszłość pokaże. Mam nadzieję, że nie będę go musiała blokować :D

W zasadzie to wszystko co mam do powiedzenia na ten temat. Nie kontaktuję się ani z jedną ani z drugą i wybaczcie, ale nie będę do nich pisać w Waszym imeniu (jak to sugerują niektórzy), żeby im podsyłać Wasze nazwy do weryfikacji i odblokowania.

20 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nie blokuj czasem swojego bo naprawde jest świetny!!! Kiti3128 :)

xxczesteraxx pisze...

;) Nom masz racje;) .. :D Jak bedą chciały to odblokują :PP :D


Zajzyj do mnie na stardoll:) i jak mozesz wpisz sie do KG:) Pzd :) ^^ xxczesteraxx

Nateczka pisze...

No coż..
Co do agamng, to ona bardzo mnie zawiodła. W końcu to dzięki nam wygrała konkurs na najlepszego bloga. A teraz.. teraz nie mamy do niego dostępu. To jest bardzo nie fair w stosunku do czytelniczek, które codziennie oddawały głosy na jej bloga. Zawodłam się... na prawde. wiem, że dal niej jestem tak na prawde nikim. Ale cóż, swoja opije mog wyrazac...

Drotka27 pisze...

dzięki za ten post na ten temat!Mam nadzieję że już nikt nie będzie Cię męczył o to...No i w sumie to w tej chwili jesteś NUMBER 1 więc na pewno we mnie masz stałą czytelniczkę Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

skoro wiesz że to ich wspólna decyzja, to znaczy że jednak z nimi rozmawiałaś. Więc dlazego nie chcesz nam powiedzieć o co chodzi?

Anonimowy pisze...

ja miałam chslo do blogu cioci wiedźmy ale zmieniło sie nie moge wejść pmocy .

Anonimowy pisze...

tez sie ostatnio nad tym zastanawialam co sie stalo pewnie zbyt wiele obcych osob wchodzilo albo cos nie dowiemy sie prawdy:)

Anonimowy pisze...

jesli chodzi o glosy to sposrod ponad 400 obserwujacych osob , glosy na bloga oddawalo dziennie ok 70-100 wiec nie wszystkim musze bloga udostepniac. Przyjelam ponad 70 czytelnikow, mam jeszcze kilka miejsc ale to ja wybieram kogo zapraszam, bo mam dosc chamstwa. Taka jest prawda , jak ktos sie nie potrafi zachowac to trudno, nie bedzie bloga czytał. Wybralam wychowanych i milych czytelnikow a wszyscy zlosliwcy moga mnie pocalowac.

HarajukuGirlPL pisze...

Do Anonima:

1. Napisałam "wspólna decyzja" bo zrobiły to niemal jednocześnie, w tym samym czasie, więc raczej o zbiegu okoliczności nie ma tu mowy

2. A niby skąd miałabym wiedzieć? Nawet ich nie znam, nigdy z nimi nie konsultowałam żadnych informacji ani na temat stardoll ani na temat blogów

HarajukuGirlPL pisze...

No i proszę, jak widać agamng czyta także mojego bloga i macie powyżej jej komentarz i wyjaśnienie o co dokładnie chodzi :)
Przestańcie więc mnie zasypywać pytaniami i na mnie naskakiwać, bo ja naprawdę nie biorę w tym wszystkim udziału.

Założyłam ten temat tylko dlatego, żeby Wam to uzmysłowić, a nie żeby go roztrząsać.

Ciocia Wiedźma pisze...

HarajukuGirlPL ma rację. Faktycznie była to nasza wspólna decyzja, a oba blogi zostały zamknięte jednocześnie. Powodów było kilka, ale główny jest taki, jak Aga napisała powyżej. Mamy dosyć chamstwa, miliardów pytań i fałszywego uwielbienia. Tyle że Aga już zdecydowała o prywatnym blogu, a ja jeszcze nie. Przez to wszystko, co dzieje się od kilku miesięcy, zaczynam się poważnie zastanawiać nad całkowitym skasowaniem bloga i odejściem ze stardoll. I niech mi nikt nie mówi, że powinnyśmy być na to przygotowane. Tyle że blogi prowadzimy od pół roku, a cały ten bajzel nasila się od jakiś 2 miesięcy. Każdego by to w końcu umęczyło.
Dlatego jak na razie do bloga nikt, podkreślam, nikt nie będzie miał dostępu, bez względu na to czy dostał wcześniej hasło, ani ile razy wyśle do mnie swój e-mail.

Harajuku przepraszam, że ci komentarze zaśmiecam oświadczeniem, ale może dzięki temu to w końcu do kogoś dotrze

Salamandra pisze...

można pogratulować tylko ludziom, których w domu nie wpojono minimum zasad dobrego wychowania.
dziewczyny rozumiem całkowicie, mimo wszystko brakuje mi bardzo ich blogów, dobrze że jeszcze harajuku zostałaś ze swoim ;)

Chanel_Anne pisze...

my już wymieniłyśmy wiadomość na ten temat :) po prostu dobrze, że jesteś ;)

i miejmy nadzieję, że Ciocia również zdecyduje się zostać, bo każdy z tych blogów - Twój, Agi, Cioci - jest inny, każda z Was ma swój styl pisania i każdą z Was przyjemnie się czyta :)

mroweczka115 pisze...

Tacy są ludzie. Jak tylko widzą, że masz coś lepsze i ładniejsze to zaraz próbują to skopiować, zabrać albo po prostu zniszczyć. I nie miejcie pretensji to agamng czy cioci_wiedzmy, że zamknęły swoje blogi. Tylko do tych co się do tego przyczynili czyli chamskich czytelników...

Szkoda, że zamknęłyście swoje blogi bo były bardzo ciekawe. I nie chcę słodzić czy coś, ale te dwa blogi najczęściej odwiedzałam..

Mroweczka115

Anonimowy pisze...

no ja też oddawałam głosy, więc ciekawe czy agamng wygrałaby ze swoimi 70-cioma "zaufanymi" czytelnikami, teraz żałuję, są też tacy czytelnicy jak ja; czy gdzieś jest napisane, że muszę się wpisywać i komentować blog, mogę go tylko czytać, a jeśli jej chodzi o to,żeby czytało ją tylko parę osób to proszę bardzo, następnego konkursu na pewno nie wygrasz, gwarantuję.

Basia pisze...

Tylko nie zamykaj swojego! Jak dla mnie, w tej chwili to jest najlepszy blog o stardoll

Ania J. pisze...

masz racje

olga pisze...

popieram basię :)

Anonimowy pisze...

Niedawno czytałam bloga agamng ale jak widać zablokowała prosze nie usuwaj tego blogo bo on mi się podoba bardziej niż agimng . :)

Anonimowy pisze...

agamng pisze o chamstwie
a to ze zablokowala bloga bylo chamstwem dla czytelnikuw ktorzy morze sie nie wpisywali nigdzie i nie podlizywali sie zeby dostac haslo ale czytali .I kto tu jest chamski??