piątek, 20 lutego 2009

Chiński stardoll - moje konta

Widzę, że niektórym chińszczyzna przypadła do gustu :) To fajnie!

Podam Wam teraz nazwy dwóch kont, które mam tam aktywne. Najlepiej wpisujcie je poprzez kopiowanie i wklejanie bo nie wszystkie litery są takie jakie się wydaje że są ;D
Na tych obydwóch kontach sprzedaję swoje projekty, więc możecie się też tam w nie zaopatrzyć :D

HarajukuGirIPL - tu znajdziecie mnie taką jaka jestem na polskim stardollu, bardziej rockowo-punkowa :)

harajuku.qirl - a to konto jak zwykle troszkę bardziej eleganckie ;)

Trzecie konto o nazwie HarajukuGirlPL też jest moje, ale posiałam hasło i nie mogę się na nie zalogować :( Pech chciał, że nawet nie pamiętam maila, którego tam podałam podczas rejestracji, więc nijak nie mogę odzyskać dostępu do tego konta... a szkoda, bo kiedyś było bardzo dużo rzeczy za darmo i ja mam tam w szafie same darmówki... no cóż, przepadły... :(

9 komentarzy:

Basia pisze...

Mam prośbę: mogłabyś napisać jak potwierdzić e-mail na chińskim stardollu?

Anonimowy pisze...

dzięki

Anonimowy pisze...

no właśnie.. jak uaktywnić 1$ na dzień?

Anonimowy pisze...

Ja już założyłam konto ;) tatuum się nazywa. Jak chcesz to zaproś.

Anonimowy pisze...

rzeby mieć kase na chinskim stardollu trzeba zrobic koszulke w stardesingu byle jaką wystawic na sprzedaż za 35 zrobic nowe konto i kupic ta koszulke i tak w kółko ja tak robie. Zauważyliście może że na cinskim nie ma połowy rzeczy z mini shopu? kiti3128

Kasia963 pisze...

A jak ja mam się logować? przez mail ten z @tom.com ?
czy ktory podałam niżej, czy przez nicka?

Anonimowy pisze...

przez ten z @tom.com :]

Anonimowy pisze...

Tak wciąga ten chinski stardoll, że normalnie przeniosę się tam:)

simorosl

Anonimowy pisze...

Ja nie dostałam żadnych sp a już wszystko zrobiłam :(