piątek, 20 lutego 2009

Chiński stardoll (ciąg dalszy) - JAK ZROBIC WIĘCEJ $ ORAZ SP?

Dzięki pomocy mariki180 oraz Nessulki udało mi się mniej więcej stworzyć instrukcję co należny robić po rejestracji na chińskim stardollu aby otrzymać więcej kasy oraz StarPunktów.

Poza tym zauważyłam, że po wykonaniu poniższych kroków otrzymujemy gratisy w postaci różowego wnętrza oraz granatowej czapeczki w gwiazdki, którż znajdziemy w Styling Studio.





I jeszcze taka mała podpowiedź jak wysyłać zaproszenia i e-maile do znajomych :)

25 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Jak ja zakladałam konto, to tego nie było... Teraz jak sa te zadania, to nie moge darmowych kupic, bo już mam... Nie moge wiec przejsc :P

xXxBecius
PS. Dzieki za zaproszonko z tego konta :)

Anonimowy pisze...

mimo ze wszystko zrobilam stanelam na 4 punkcie i nic mi sie nei wyswietlilo po zrobieniu scenerii

Klaudia ` pisze...

Więc.. nie mam tego wnętrza.. ;< co Ty maszz.. ;/
a jak te rzeczy zalatwic z Monarce.. zeby tutaj byly.?
i nie mam zadnego beretuu czy czegos tam rozowego.. ;/

Vailet454 pisze...

Dzięki że napisałaś jak się tam zalogować i co zrobić;)
Właśnie założyłam konto i...pod 1 względem chiński stardoll jest lepszy :na początek mamy około 70std a nie 25 ;)
Ale sa troszkę zacofani jeśli chodzi o ciuchy;)
Wole normalnego stardolla;)

Anonimowy pisze...

a jak ja założyłam to od razu dostałam i 35sd i 15sp

Anonimowy pisze...

a jak ja zrobilam nową lalkę to i od razy 35sd i 15sp ...
aAniaa20

Anonimowy pisze...

a dalej... ;(

Anonimowy pisze...

Hej !!!
Mam pytanko jak ty robisz te obrazki ze stardoll :/??

PLIS ODP. :):):)

Avril11112 :)

Anonimowy pisze...

No właśnie też chciałabym wiedzieć jak się robi te obrazki ...
Błagam napisz instrukcję...
Jestem na chińskim stardollu i jest o wiele lepszy niż polski ;D
Mój login na polskim i chińskim to ;
vielvens

Anonimowy pisze...

Nieźle! Może stworzę sobie konto - tak na próbę ;)

Becky121 pisze...

w końcu ktoś to wytłumaczył, bo chiński to nie moja mocna strona hehe pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Cieszę się że pomogłam. Nessulka

MaDzIaLeNkA^^xD pisze...

Wielki dzięki:) Jesteś naprawdę kochana:) Pozdrawaim:**

01Girl01 pisze...

Fajna ta strona dziś już miałam 108$ ale 79$ wydałam na same kosmetyki, trudno i tak za każde logowanie dostaję ok.10 i mimo iz zniknęła mi gwiazdka ze jestemm ss i tak moge np. wystawiać rzeczy w bazarku :**

Anonimowy pisze...

pokazuje się że mam już ubranka :(( co zrobić ?

Anonimowy pisze...

hej! jesteś świetna! super blog! Czy mogłabyś napisać jak sprzedawać swoje projekty na chińskim stardollu? Nigdy nie byłam superstar, więc zupełnie nie wiem jak się do tego zabrać.

daga303 pisze...

mama pytanie jak w ninishopie kupić żecz?w polskiej wersji stardoll pisze kup a tam nic nie pisze pomocy blagam!

Paula0505 pisze...

Super ! Dobrze ze w chińskim morzna sobie zarobic kaske a nie czekac dzien zeby miec jeden sd !
NA polskim paula0505
NA chińskim paula0909

Paula0505 pisze...

a jak juz to zrobimy to nie ma innego sposobu zeby zarobic kaske??

Paula0505 pisze...

A mi sie nie pokazalo to okienko przy sceneri czemu???

Anonimowy pisze...

ja dostałam dwa różowe wnętrza !!!
czy ktoś też dostał dwa różowe wnętrza??

Anonimowy pisze...

Hey!
Mam pytanko.
Skorzystałam z twoich rad i dostałam 60 ileś stardollarów.
I wszystko wydałam.
Czy jest sposób na zdobycie stardollarów, czy trzeba cierpliwie czekaćaż coś się uzbiera z promocji 1 sd dziennie
(jeśli taka tam jest.)?

Pozdrawiam!

Shatinne` pisze...

Jak się tam aktywuje ss i sd SMS-em? i czy w ogóle można?
Carrie1715

Coralinka pisze...

ja jak sie zalogowałam to nie byłam ss chciałam coś kupić i coś pisało po chińsku

Agata pisze...

A ja jak się zarejestrowałam to w ogóle tego różowego kwadracika u góry nie mam i nie mam nic w apartamencie :( pomożecie?