czwartek, 4 kwietnia 2013

StardDesign nie taki straszny jak go malują. :)

Witajcie. :) Postanowiłam, że zrealizuję pomysł, który podsunęła mi мαяу¢нα. Przynajmniej tak była zapisana jako osoba komentująca. Nick ze stardoll nie jest mi znany. :) W każdym razie dzisiaj zaczniemy od projaktowania bardzo popularnych na stardoll ubrań z motywem galaxy.

Wpierw wybierzmy sobie pożądaną formę. Ja wybrałam bluzkę za 8SD. 




 Do zrobienia materiału potrzebujemy tylko dwóch pierwszych kształtów. 
Podstawę materiału najlepiej ustawić w kolorze czarnym.


Kolory można dopasować do swoich potrzeb, aczkolwiek najlepsze są najciemniejsze barwy. 
Przynajmniej w tym kroku. Używamy pierwszej formy, dostosowujemy rozmiar i przezroczystość. 


Robimy to samo, tylko z drugą stroną materiału. 
Użyłam teraz koloru miętowego, również zmniejszyłam przezroczystość tak jak na załączonym obrazku.


 Bierzemy teraz drugą formę. Weźmy jakiś jaśniejszy kolor jak np. jasny róż. Umieszczamy go na przeciwległych rogach materiały. Dostosowujemy przezroczystość.


Znów bierzemy dwie "koliste" formy. Również weźmy jakiś wyróżniający się kolor. 
Ustawiamy warstwowanie na połowę i dostosowujemy przezroczystość.


Pora na gwiazdki :) Używamy małych kolistych form w kolorze białym z lekką przezroczystością. 
Ważne, aby były niewielkie i aby było ich dość dużo.

Dla efektu możemy na niektóre z nich ponakładać większe formy z większą przezroczystością. Da to całkiem fajny efekt.


Ustawiamy najbardziej optymalną wersję.


I gotowe. Nasze ciuszki prezentują się w następujący sposób. :)


Co sądzicie o tej instrukcji? Przydatna?

2 komentarze:

Unknown pisze...

Fajny pomysł Punkdosia

zσzσℓєк9 ♥ pisze...

Zrobię sobie takie spodnie :3

Zozolek92001