wtorek, 19 marca 2013

Stardollowe nowości.

Wpierw chciałabym Was przeprosić za moją nieobecność. Niestety, szkoła wygrała. Od biedy miałam nieco czasu na siedzenie na SD, w każdym razie już jestem i uzupełniam wszelakie braki. ;)


Zaczynamy od promocji. Jeśli do 20 marca wydamy 100 stardolarów w starplazie, otrzymamy specjalny strój. Jak dla mnie promocja praktycznie nieopłacalna, strój wcale nie jest taki piękny.


I na koniec - akcja Earth Hour na Stardoll.  Więcej o akcji możecie znaleźć pod tym linkiem.


EARTH HOUR NA STARDOLL

A jeśli chcemy zegar - darmówkę, wystarczy tylko zaznaczyć jeden punkt.




2 komentarze:

angelika pisze...

stroj rzeczywiscie za specialny to on nie jest


Angelika.1999

Nesta pisze...

A ja właśnie zauważyłam, że mimo, że nie wydałam nic ostatnio, to strój dostałam.

Kinia1718