środa, 26 grudnia 2012

WYNIKI LOTERII PRZEDŚWIĄTECZNEJ!

  A oto długo wyczekiwane wyniki loterii:

N a g r o d y
3 x 100$ (stardolarów)
LovePikus /nagroda częściowo odebrana
aga-medoll13
martusia2515
3 x 50$ (stardolarów)
Butterflycolor
patusia713 / nagroda odebrana
SANDRA100KOT / nagroda odebrana
5 x 100sm (starmonet)
MalaMargusia / nagroda odebrana
synopsa / nagroda odebrana
YourRockMusic12
tomek11111
julcia_tam 
20 x gift ze Suite Shopu
/nagrody odebrane/
gaga0707
-carolla-
Dewcia 
MissOlaStar
MistAsh29634
Nuttyparadise
weratanczy
megagwiazda22
Gosia1918 
Dusiolla
pysia1400
iloovemusicx3
GlamieLove
Myszuunia
LuckyDemm
z0zolek
Justyna9696
jaka-gwiazdka
starabby012
lilian_black

Osoby, które nic nie wygrały również otrzymają ode mnie mały gifcik na pocieszenie :)

Po nagrody trzeba się oczywiście zgłaszać do mnie, niestety obecnie nadal mam ograniczony dostęp do internetu (coś nie chce tu działać), więc będę wysyłać w miarę możliwości. Jutro wieczorem jadę już do domu więc będę miała nareszcie swój komputer i swój internet wtedy wysyłka nagród będzie sprawniejsza ;P

7 komentarzy:

Emma :) pisze...

Jest! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG
Gratki dla pozostałych!

CiemnaStronaRacucha pisze...

Gratuluję.
Ja już zarezerwowałam cośtam w Bazaarze.

Paula552 pisze...

Nic nie wygrałam, trudno ;)

Aga. / aga-medoll13 pisze...

o jak miło. : )
brawo dla pozostałych.

Aleksa.De.Nile0707 pisze...

Dziękuję, już zgłosiłam się po gift :)
gaga0707

Anonimowy pisze...

Gdzie się zgłosić?!
z0zolek

angelika pisze...

;/


Angelika.1999