sobota, 15 grudnia 2012

Stardoll Academy - ciąg dalszy tajemnicy

Jak już Wam wszystkim wiadomo na stardoll szykuje się coś takiego jak Stardoll Academy. Niestety jak na razie nikt do końca nie wie o co będzie w tym chodzić, ale admini cały czas nad tym pracują.
Tydzień temu na stardoll pojawiły się tajemnicze, szwedzkie konta o nazwie SDAQR_01, SDAQR_02, SDAQR_03, które posiadają przedmioty ze Stardoll Academy. Masa użytkowników ze stardoll widząc to zaczęła od wczoraj zakładać konta o podobnej nazwie (od SDAQR_04 wzwyż) myśląc pewnie, że w ten sposób zaczną przynależeć do SA lub że przynajmniej otrzymają rzeczy z SA. Niestety to nie na tym polega. SDAQR_01 do SDAQR_03 to konta testowe adminów i zapewne za jakiś czas i my dowiemy się o co w tym wszystkim biega. Na razie nadal pozostaje to owiane tajemnicą :)





7 komentarzy:

Unknown pisze...

ciekawe bardzo ... Punkdosia

Emma :) pisze...

fajnie!

angelika pisze...

tajemnicze


Angelika.1999

TynkaaBlog. pisze...

ale fajnie : o

Paula552 pisze...

Hej ! Przecież kilka rzeczy które widnieją na obrazkach były przez chwilę za darmo w starplazie. Kupiłam wszystkie ale mi znikły.

CiemnaStronaRacucha pisze...

@ Paula552 dokładnie :)
Też je miałam, ale zwiały mi z apartamentu.

Unknown pisze...

Oby to były darmówki, bo już zakochałam się w tym płaszczu! : )

DixieSINDY