poniedziałek, 31 grudnia 2012

Nowy Dzień Nowe Metki

Witajcie!Wiem,że długo mnie nie było no ale cóż sporo miałam do zrobienia,dodatkowo muszę się uczyć by poprawić WOS.Ale co tam mamy nowy rok więc w związku z tym chciałabym wam życzyć wszystkiego najlepszego,ciasta pysznego,wina dużego i zdrowia wielkiego!

                          Lolarisa
Przed:Sama nie wiem jak to ocenić,za dużo tatuaży a bluzka jest praktycznie nie widoczna.Kamizelka całkowicie tutaj nie pasuje,mimo iż lubisz taki styl nie powinnaś przesadzać.


Po1:Wybrałam coś bardziej jasnego i postawiłam na beżowy,żółty,brązowy i trochę czarnego.Wyszło tak jak chciałam więc mi się podoba,a jak wam to ja sama nie wiem więc czekam na wasze oceny.

Po2:Spodobała mi się ta kiecka więc wpadłam na pomysł by dodać jej trochę ostrego charakterku i wyszło jak widać ślicznie.Czarna kurtka idealnie komponuje się z resztą.Do końca nie jestem przekonana bo te skarpetki mi nie pasują ale cóż poradzić?takie buty.

Po 3:Teraz coś dla odmiany.Krótkie spodenki,rajstopy,skarpety i buty wysokie,bluzka i pasek,a na to bluza.Wygląda to bardzo oryginalnie i praktycznie.Myślę iż spodoba się wam,ale to tylko moja opinia.

2 komentarze:

angelika pisze...

świetna metamorfoza


Angelika.1999

Wika 😊💕 pisze...

hej, zg się do metki
i...love..you..