wtorek, 11 grudnia 2012

"Co będzie z loterią przedświąteczną?"

Takie dostaję od Was pytanie.
No cóż, ja sama nie wiem.... W regulaminie loterii określone jest, że musi się zgłosić minimum 50 osób i tego się  trzymajmy. Obecnie zgłosiło się osób 19 więc na dzień dzisiejszy kiepsko to wygląda :(
Jak widać niewiele osób ma ochotę na zgarnięcie stardolarów lub choćby giftów.... :/

Moja rada jest taka: Jeśli chcecie aby losowanie się odbyło powiadomcie o loterii swoich znajomych na stardoll. Możecie przecież rzucić hasło w swoich klubach lub w wiadomości prywatnej do znajomych. Liczę na to że do 20 grudnia jednak uzbiera się te 50 osób. Jeśli zaś nie to niestety losowania nie będzie, a każdy uczestnik, który się zgłosił będzie musiał zadowolić się jedynie giftem na pocieszenie.

Liczę na Was... Ja naprawdę chcę się pozbyć tych 5-ciu stów ;P

Link do loterii: KLIK


6 komentarzy:

angelika pisze...

ok ide zapraszac przyjaciol xdd




Angelika.1999

Emma :) pisze...

zaproszę ^^o

CiemnaStronaRacucha pisze...

Jak Ci zbywa, to poproszę te 5 stów :D

A tak na serio, to niedawno ludzie marudzili, że przydałaby się loteria/konkurs. Gdzie oni się podziali?

Aleksa.De.Nile0707 pisze...

Zgłaszam się :)

Puściłam wiadomość w klubie.

(mam nadzieję że uwzględniasz konta google, jeśli nie to proszę mnie powiadomić :) (obserwuję))

gaga0707

HarajukuGirlPL pisze...

Aleksa.De.Nile0707, wszystko pięknie ładnie, ale zgłaszamy się w poście do tego przeznaczonym a nie tutaj (patrz "LINK DO LOTERII")

Aleksa.De.Nile0707 pisze...

HarakujuGirlPL - spokojnie,ja już się tam zgłosiłam wcześniej.Myślałam,że trzeba jeszcze raz ;P