niedziela, 4 listopada 2012

" i od rana kolejna przemiana.. "

Heej!
Na wstępie od razu Was przepraszam, ponieważ mam problemy z internetem, więc mam ograniczenie co do wchodzenia tutaj. Dzisiaj dodaję metamorfozę Myszuuni, a później już nie mam nikogo w kolejce, więc zapisujcie się pod tym postem albo w mojej księdze gości na stardoll :)
Nie jestem u siebie na komputerze, więc musiałam teraz szybko zrobić tą metkę, chociaż u siebie miałam już gotową, do najlepszych jej zaliczyć nie można, ale najgorsza też nie jest- przekonajcie się sami :

Przed: Ładnie wykonany makijaż, równy! Podoba mi się bardzo Twoja doll :-) MINUS za "dorobione" piersi, których jak już pisałam nie lubię.....
Po: Makijaż w ponurych kolorach, plus trochę białego dla rozjaśnienia. Miałaś mieć krótkie włosy, ale później zmieniłam zdanie, ponieważ wyglądałaś zbyt poważnie..

Przed: Nie mam jakiś konkretnych zastrzeżeń, spoko jest.
Po: Błagam Was! Jeżeli zgłaszacie się do metamorfozy, to pozdejmujcie te dorobione piersi, bransoletki, które zakłada się w salonie piękności itp. Skutki nie zdjęcia tego widać powyżej. Resztę sami oceńcie:)

Wiem, trochę się nie postarałam, ale spieszę się, bo Janowicz już gra, później oglądam mecz Skry-JW, później chociaż chwilę zajrzę w zeszyty, następnie "oddaj fartucha" i nie miałabym czasu tego zrobić:/ Więc robiłam teraz na szybko, następną obiecuję zrobić staranniej :) papapapapapa :*
PS zgłaszać się do metek, żebym mogła się poprawić :D
PS 2 pauline9494 zgłoś się w mojej kg po kotka, z poprzedniej mojej notki
Kamila99001

3 komentarze:

angelika pisze...

;)


Angelika.1999

lelusia69white pisze...

niestety twoj pospiech widac w stylizacjach,przypadla mi do gustu ostatnia. jesli chodzi o te piersi to jakas plaga,to nie wyglada fajnie,bardziej oszpecaja lalki tylko mangowe oczy

Paula552 pisze...

Uważam tą metamorfozę za udaną :)