sobota, 20 października 2012

Metamorfozy Paige

Bardzo przepraszam,że tak długo zwlekałam ale nie miałam czasu,dopiero teraz mam chwilkę na metkę.
Oto przedstawię wam metamorfozę Rewelcji

                                                                Rewelcja

Przed:Wszystko by było okej gdyby nie te buty ze skarpetami.Zepsuły efekt całości.Gdyby nie to byłoby idealnie.
Po 1:Teraz czas na lekkość.Więc ja wybrałam biały i kremowy kolor.Mam nadzieję,że jakoś to wyszło.

Po 2:Teraz trochę w stylu na co dzień.Teraz sporo widuję osób ubranych właśnie coś pod ten styl,czyli spodenki na rajstopy.Zamiast tej kamizelki dałabym bluzę jakąś ale nie wiedziałam jaką więc wybrałam jasną kamizelkę.
Po 3:Teraz coś eleganckiego.Sukienka,pasek i pantofle wystarczą by wyglądało to elegancko.
Po 4:Czas na ubranie po domu.Zwykłe spodnie i luźna bluzka,a do tego zwykłe baleriny.Czy potrzeba coś więcej?Nie.

Przed:Gdyby nie te usta byłoby okej.
Po 1:Rude włoski opadające na ramiona,lekki makijaż idealnie pasują do 1 stylizacji.
Po 2: Potargane czarne włosy,mocny makijaż pasują do niegrzecznej dziewczynki.
Po 3:Włosy zaczesane do tyłu i prawie niewidoczny makijaż pasją do delikatnej sukienki.
Po 4:Krótkie włosy,makijaż na twarzy,zero dodatków .Moim zadaniem jest okej,a waszym?

Sami oceńcie.Z góry przepraszam,że tak mało ale jestem zmęczona,sami rozumiecie.

3 komentarze:

angelika pisze...

nawet nawet



Angelika.1999

Paula552 pisze...

Zupełnie nie podobają mi się metamorfozy makijażu :/

Kamila99001 pisze...

strasznie wyszło w makijażu, szczególnie te usta pomalowane błyszczykiem .. w stylizacjach 3 mi się nie podoba, a reszta może być :)