sobota, 13 października 2012

Metamorfozy Paige

Witajcie!Dziś kolejna metka do ocenienia dla was.Mam nadzieję że coś wam przypadnie do gustu.Wiem ostatnio opuściłam się w poziomie ale sama już nie mam pomysłów na stylizację.
Za to waz bardzo przepraszam.



                                                  missalunia12345

Przed:Sama nie wiem jak to opisać.Ta czarna bluzka pod spodem mi tu nie pasuje tak jak i te pantofle.Ten kołnierzyk jest tu nie potrzebny tak jak i torebka.

Po 1:Elegancko i spokojnie.Te buty w tej stylizacji pasują idealnie.Coś mi na głowie było pusto więc użyłam tej "czapeczki". Kremowo-czarna stylizacja moim zdaniem wygląda okej.

Po 2:Wybrałam tą sukienkę bo mi się spodobała,dodałam do tego kokardkę i buciki na nie za wysokim obcasie.Chyba wyszło mi w miarę okej.Jak sądzicie?

Przed:Oczy są okropne tak jak i nos.Nie podoba mi się twoja doll
Po 1:Włosy czarne,cienie kremowo-czarne,tusz,sztuczne rzęsy,szminki.Pasuje akurat do 1 stylizacji.

Po 2:W tej stylizacji postawiłam na brąz.Na kościach policzkowych lekki puder,na powiekach biel i czerń
,a na ustach bordowa,biała,różowa lekka szminka.

I jak oceniacie moją metkę?

1 komentarz:

angelika pisze...

;)

Angelika.1999