poniedziałek, 1 października 2012

" i od rana kolejna przemiana.."


Heeeej!
Ja dopiero od tego tygodnia zaczynam żyć w pełni sprawdzianami, pracami klasowymi i odpowiedziami.. Więc dzisiaj póki mam trochę czasu dodaję wpis.
Zaczynamy, dzisiaj ..Kolorowa :)



Przed: Piękny makijaż, pasuje do fryzurki, wszystko jest w porządku, bardzo mi się podoba :D
Po: Pozostałam przy loczkach, lecz tym razem spiętych, i kolorek inny. Pomarańczowy, czarny i bodajże trochę brązowego cienia, słabo widać, a już nie pamiętam. Stonowane kolory, trochę jesienne:D Myślę, że jest spoko!

Przed: Rękawki odstają spod marynarki! Hmm.. mi jakoś nie przypadła do gustu ta stylizacja.. Może dlatego, że marynarka ogólnie mi się nie podoba, sama nie wiem.
Po1: Musiałam użyć tych spodni i marynarki, obydwie rzeczy w kolorach, które kocham <3 Bluzka z zamkiem.. pewnie się zastanawiasz bo takiej nie posiadasz, a jest to spódnica xd Nie miałaś chyba żadnej czarnej bluzki, więc po raz kolejny musiałam pogłówkować i wyszło według mnie caaałkiem spoko:D
Po2: Pomarańczowa sukienka, pasek, marynarka, pomarańczowe sandałki.. i nie pasująca za bardzo torebka:> Ale mi się, o dziwo podoba! Mam nadzieję, że przypadło ci coś do gustu:)

Kolejna martusia2515.
KTO CHĘTNY NA METAMORFOZĘ ??? Pisać w komentarzach!

"W tym bigosu nie ma śliwka wędzona" hahahaha xd

~Kamila99001

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hmmm....nawet.Mam czarną bluzkę,jedną.Może nie zauważyłaś jest na końcu :)

paige.mathews pisze...

zgłaszam się
paige.mathews

CiemnaStronaRacucha pisze...

Nie do końca mi się podoba... Oddaj fartucha.

didiczeek.beatles pisze...

Zg się. Beatlesfan12345